Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Duh i tijelo

Vježbama yoge pobijedite stres i bolesti štitnjače

Budući da je upravo stres glavni okidač za bolesti štitnjače, općenito se preporučuje izvođenje asana koje imaju relaksirajući učinak.

Poznat je učinak joge na smanjenje stresa, najvećeg problema suvremenog društva. Budući da je upravo stres glavni okidač za bolesti štitnjače, općenito se preporučuje izvođenje asana koje imaju relaksirajući učinak.

Iznimno su korisne vježbe koje uključuju istezanje i opuštanje vrata i ramena te različiti pretkloni i asane s pritiskom koje masiraju ovu žlijezdu i potiču lučenje tiroksina – hormona koji upravlja vašim metabolizmom.

Kad ste pod stresom, dah vam je vrlo plitak. Stoga, odsad uvedite novu praksu – dišite punim plućima i trbuhom kako biste maksimalno reducirali stres. Sa svakim udahom prvo dobro napunite prsni koš, a zatim i trbuh. Tijekom izdaha prvo “ispraznite” trbuh, a zatim i prsni koš te opustite ramena.

Vizualizacijom osnažite vašu štitnjaču

Ova će vam meditativna vježba na jednostavan način pomoći da se povežete sa svojom štitnjačom.

Kako se izvodi?

  • Sjednite na prostirku i zatvorite oči.
  • Jednu ruku stavite na prsni koš i pratite svoje disanje.
  • Produbite dah i svjesno ga usmjerite prema štitnjači – vizualizirajte je kao prekrasnog, svjetlucavog leptira koji se nježno smjestio u donjem dijelu vašeg vrata.
  • Sa svakim vašim udahom on širi svoja blistava krila, a sa svakim izdahom ih skuplja.

Ovoj vizualizaciji možete dodati i ujjayi disanje – lagano stisnite glasnice i dišite u stražnji dio grla proizvodeći zvuk koji podsjeća na šum mora.

Kapalabhati

Kapalabhati stimulira štitnjaču, snaži je i regulira rad hormona te čisti cijeli dišni sustav.

Kako se izvodi?

  • Zauzmite ugodan sjedeći položaj prekriženih nogu i uspravne kralježnice.
  • Zatvorite oči. Izdahnite do kraja pa duboko udahnite.
  • Zatim počnite naglo izdisati kroz nos (ponovite barem 15 puta) tako da se vaši izdisaji izmjenjuju s pasivnim, kratkim udisajima.
Bhramari pranayama (zujanje pčele)

Dobrobiti ove asane su sljedeće – opušta, ubrzava ozdravljenje, snaži glasnice i štiti od bolesti grla.

Kako se izvodi?

  • U sjedećem položaju zatvorite oči pa duboko udahnite lagano stisnutih glasnica.
  • Potom polako izdahnite kroz nos tako da u grlu proizvedete zvuk sličan zujanju pčele. Ponovite 10 puta.
  • Potom ostanite u tišini nekoliko minuta zatvorenih očiju.

Izvor: Alternativa za Vas

Ne propustite

Duh i tijelo

Ispričat ću vam svoju osobnu priču o tome kako su me yoga i Indija oblikovali kao osobu i kao yoga učiteljicu.

Budi fit

Kako kaže Izabela, joga je savršen način da se razvije dublja vezu sa svojim unutarnjim ja, onim dijelom sebe koji vidi veću sliku.

Duh i tijelo

Dobra je vijest da jogu možete vježbati i u udobnosti vlastitog doma.

Duh i tijelo

Živjeti život temeljen na prihvaćanju umjesto na strahu zahtijeva introspekciju kako bismo otkrili tko smo, u čemu uživamo te što znači voljeti sebe u...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.