Novo izdanje Weekend Media Festivala, najznačajnijeg okupljanja medijske i marketinške industrije u regiji, polako je već u završnoj fazi, a gosti festivala imali su i ove godine štošta za vidjeti, čuti, saznati, isprobati, doživjeti i naučiti.
Jedan od najzanimljivijih momenata svakako je bio BalCannes – dodjela nagrada za najboljih 25 projekata regije u kojem je zagrebačka agencija Senor odnijela prestižnu titulu najbolje regionalne agencije s čak tri projekta među 25 najboljih prema izboru žirija sačinjenog od oglašivača, agencija i predstavnika medija. Nekoliko panela i predavanja također su bili veoma zanimljivi. Teško je sumirati sve što nudi program WMF-a, ali uvijek postoje dijelovi programa koji privuku najveću pozornost.
Među najposjećenijim panelima u petak prijepodne bio je „Tell Me a Story“ na kojem je Pete Radovich, kreativni direktor CBS-a, na konkretnim primjerima najboljih reklama pokazao što doista znači dobar sadržaj. „Ispričajte priču tako da s ljudima do kojih trebate doći postignete emocionalnu povezanost, a ne da im gurate svoj proizvod“, ponovio je Radovich ono što marketinški stručnjaci često naglašavaju i dodao: „Ljudima je stalo, zato je vrhunski storytelling najučinkovitiji način da pokažete vrijednosti branda.“
I mi se slažemo, ljudima doista jest stalo, koliko god se nekada činilo drukčije.
„Reprezentacija je bila moj san. Još u ožujku sam odlučio da odlazim, ali na kraju nisam mogao“, kazao je najuspješniji hrvatski nogometni izbornik Zlatko Dalić prilikom svog gostovanja u najvećoj dvorani Vikend koje je prvog dana festivala u Rovinju izazvalo ogroman interes posjetitelja. Svi su željeli fotografiju s najuspješnijim izbornikom hrvatske nogometne reprezentacije u povijesti hrvatskog sporta.
„Nogomet je najvažnija sporedna stvar na svijetu i razumijem interes javnosti. Ono što je meni jako bitno je da ću ostati isti i nastaviti piti kavu s onima s kojima sam ju i prije pio”, kazao je Dalić.
Ipak, networking i zabava standardno su najprimjećeniji rezultat WMF-a. Gužva je tu već od ranih jutarnjih sati, a jedino vrijeme kada djelomično možete uhvatiti „break“ je tijekom pauze za ručak. Puno je tu različitih mogućnosti za goste, brendovi na svakom kutku dokazuju svoju prisutnost i pokazuju sve što su vrijedno pripremali u prethodnom razdoblju.
Nije zahvalno izdvajati, no reći ćemo da je zabavni dio programa ove godine imao i nekoliko zgodnih noviteta poput Fiesta karaoka i stand-up komedije koji su se održavali – ni manje ni više nego u – automobilu, te su prolaznici nerijetko zastajali pored izloženih automobila i pratili kolege kako pokazuju svoja karaoke umijeća. Pozitive doista nije nedostajalo, a materijala za društvene mreže bilo je i više nego dovoljno.
U trenutku dok ovo čitate, sliježu se dojmovi drugog dana, ali i nakon ove godine jedno će ostati sigurno – WMF je svake godine sve jači i bolji.