Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Beauty report

Wood Cosmetics: Istine i mitovi o koži

Nedavno lansiran brend prirodne kozmetike iskreno progovorio o zabludama i mitovima koje susrećemo kada je u pitanju zdravlje kože lica i kozmetika koju koristimo.

Nedavno ste se imali priliku upoznati, a neki i isprobati novu kozmetiku na našem tržištu -WOOD Cosmetics. Riječ je o prirodnoj, etičnoj i veganskoj kozmetici iza koje stoji ideja kako je važno osvijestiti da se naša ljepota nalazi ‘povrh’ stanja naše kože lica.

Razgovaramo sa začetnicom brenda, Ana-Marijom Šarić, koja je, potaknuta dugogodišnjom borbom s problematičnom kožom i traganjem za najboljim rješenjem za upaljene akne, krenula istraživati i čitati znanstvene studije i stručnu literaturu te je okupila tim profesionalaca i biokemičara. Sastavljajući formule za proizvode i istražujući, otkrivala je česte mitove koji okružuju beauty industriju, kozmetičke proizvode i njihove sastojke.

Riječ je o mitovima koji se danas rijetko ‘propitkuju’ zato smo sretni smo što je i ova tema došla na dnevni red!

Otkrivamo 11 najčešćih mitova

  1. U slučaju problematičnog stanja kože lica, dovoljno je koristiti kvalitetnu kozmetiku.

Veliki broj faktora utječe na stanje kože lica: genetika, psihološko stanje pojedinca, kvaliteta vode i zraka na području na kojem osoba obitava, životni stil, genetika, kozmetički tretmani na koje odlazi, količina stresa, dob, menstrualni ciklus, hormonalno stanje itd.

Kvalitetna kozmetika može napraviti veliku razliku u poboljšanju stanja naše kože lica i važan je faktor, ali definitivno nije jedini.

  1. Što je kozmetika skuplja, to je kvalitetnija.

Skupa kozmetika ne znači da je i kvalitetnija, već u pitanju može biti jak brending. Često će skuplji kozmetički proizvodi stvarno i imati bolje sastojke i formule, no treba biti oprezan jer u mnogo slučajeva riječ je o izuzetno jakom brendingu i marketinškoj strategiji. Isto tako, postoje “mali” brendovi iza kojih stoje velike kozmetičke kuće, stoga ako se pitate zašto su samostalni “indie” brendovi skuplji, to je zbog ogromne količine troškova koji sami pokrivaju bez podrške velikog poduzeća.

  1. Ako Influencer koristi određeni proizvod, to znači da je dobar.

Često Influenceri promoviraju one brendove za koje su plaćeni od strane marketinškog tima. Naravno da postoje i entuzijasti i ‘iskreni’ influenceri koji predlažu ono što im je zaista favorit, no treba i u tom slučaju uzeti u obzir da stanje organizma i genetika te osobe, kao i dob ne moraju biti slični tvome. Samim time, ne mora značiti da kozmetika koja odgovara tvom najdražem influenceru odgovara i tebi.

  1. Prirodna kozmetika bolja je od kemijske.

Odgovor na ovo pitanje jest da zapravo i NIJE. Ne postoji prirodna kozmetike bez kemije. Svaki sastojak u prirodi se sastoji od kemijskih elemenata. Kemija je DOBRA. Kemija je ČUDESNA. Istraživanje kemijskih komponenata prirodnih sastojaka je čarobno, a formuliranje koristeći kemijske procese je temelj svake kozmetike.

  1. Ako kozmetika nema parabena, znači da je dobar odabir.

U svijetu kozmetike nema crno-bijelih odgovora na određena pitanja, pretežito zbog manjka istraživanja. Zapravo i dalje ne možemo sa 100% sigurnošću znati koji su utjecaji i posljedice korištenja određenih sastojaka. Unatoč tome, raspolažemo s nekim informacijama i znamo da postoje sastojci koji su kontroverzni, ali to sve ovisi o kojem kontekstu se radi. Tako su npr. parabeni kontroverzni.

Postoje istraživanja koja pokazuju da parabeni utječu na endokrinološki sustav, ali u kojoj mjeri – ne znamo. Zato mi u WOOD Cosmetics izbjegavamo kontroverzne sastojke. No, to ne znači da su oni uvijek loši. Na primjer, u maskari, gdje postoji najveći rizik razvijanja infekcije oka, ŽELIMO da se koristi vrlo jak konzervans. Parabeni su odlični konzervansi i često se nalaze u maskarama. S obzirom na to da maskaru koristimo u vrlo malim količinama, možemo imati veće povjerenje da neće stvoriti hormonalni disbalans”, govori nam Ana-Marija, začetnica branda i voditeljica tima.

“U njezi kože trebamo osjećati sigurnost i zato sam protiv “fear mongering” kulture koja reflektore stavlja na izostavljanje kontroverznih sastojaka. Hajdemo pričati o sastojcima koji jesu u formuli i koji ju obogaćuju”, nadodaje.

  1. Prirodni sastojci su bolji i sigurniji od sintetičkih (onih napravljenih u laboratoriju).

Postoji puno primjera prirodnih sastojaka koji su štetni. Gledajući širi kontekst, potrebno je zapitati se koji utjecaj pojedini sastojak ima. ne samo na nas već i na okoliš, životinje i ljude koji se nalaze u procesu proizvodnje tih sastojaka.

Odličan primjer prirodnog sastojka koji je štetan za ljude je sastojak koji se često upotrebljava u dekorativnoj kozmetici, a to je željezni oksid. Zvuči kao vrlo agresivni sastojak, zar ne? Međutim, on je u potpunosti prirodan te se nalazi duboko u zemlji, ali u prirodi je gotovo uvijek kontaminiran s teškim metalima koji su štetni za ljude, pa se u kozmetici koristi sintetična verzija željeznog oksida koja je napravljena u laboratoriju.

Drugi primjer je vrlo popularna hijaluronska kiselina koja se u prirodi dobiva iz očiju životinja ili iz crvene krijesti od pijetla. Možemo zaključiti da je proces dobivanja tog sastojka vrlo okrutan. Drugi način je da se hijaluronska kiselina sintetizira u laboratoriju iz integralnih membranskih proteina. Učinak je isti, ali se ne nanosi šteta životinjama.

Ricinusovo ulje kao treći primjer vrlo je popularno i povoljno ulje u proizvodnji kozmetike, no ricinusova zrna su izrazito toksična za one koji ih beru te stvaraju dugotrajne zdravstvene posljedice. Pitanje je vrijedi li imati povoljni prirodni sastojak ako to nekome ugrožava život i dobrobit? Mi smatramo da ne vrijedi.

Zato smo jako pažljivi kada biramo sastojke, važno nam je njihovo porijeklo i njihovi utjecaji u širem smislu.

Kako bismo dodatno potvrdili našu čežnju da zaštitimo ljude u razvijajućim zemaljama, mjesečno doniramo udruzi charity: water kako bi doprinijeli donošenju čiste vode svim ljudima na svijetu.

  1. Iako ju ne njeguju, muškarci imaju bolju kožu od žena

Muška koža gotovo je 5 puta deblja (20-25% deblja) od ženske kože. Ima veću količinu kolagena što ju čini čvršćom i otpornijom te jače teksture. Osim toga, žene su sklonije hormonalnim promjenama koje uvelike utječu na kožu. Zbog strukture kože, žene dobivaju uske borice prije muškaraca, ali muškarci dobivaju dublje bore.

Žene imaju tendenciju više čuvati i njegovati svoju kožu te koriste zaštitu protiv sunca, dok se muškarci previše uzdaju u svoju otpornost kože te često ne nanose SPF. To ih čini sklonijima melazmi (tamne mrlje po licu), drugim štetnostima od sunca te bržem i naglom razvijanju dubljih bora. Na kraju to što žene imaju nježniju kožu, što ih potiče da ju njeguju, je prednost i tako mogu izbjeći probleme u budućnosti.

  1. Maska od gline može stajati na koži koliko god želimo.

U videima na društvenim mrežama često vidimo kako ljudi ostavljaju masku od gline na licu da se potpuno osuši. Ovo može biti štetno za kožu. Osim što počne zatezati kožu, a zatezanje potiče stvaranje bora. Glina sama po sebi crpi tekućinu, ako nema otkud crpiti hidrataciju, crpit će ju iz kože i time je dodatno isušiti. Maska od gline se treba odstraniti s lica čim se počinje sušiti na krajevima.

  1. Jedina uloga maske za lice je da nahrani kožu.

Maske od gline, uz hranjenje kože lica imaju dodatnu funkciju: služe kao čistači lica. Kad je “aktivirana” glina s vodom, ponaša se kao magnet prema prljavštini i privlači nečistoće u porama. Nakon što odstoji, tijekom ispiranja može se koristiti kao čistač i blaga mehanička eksfolijacija. Dovoljno je da dodamo vodu i trljamo razrijeđenu masku po licu, posebno po mjestima gdje imamo više sebuma i naslaga odumrlih stanica kože.

  1. Before i after fotografija dokazuje učinkovitost proizvoda na koži.

Kao što smo napomenuli na početku članka, kozmetika i/ili tretman koji se promovira je samo jedan od faktora koji je utjecao na konkretan primjer koji gledate na slici. Jedan od glavnih problema ovdje je što se često ne uzimaju u kontekst i drugi faktori (vidi točku 1) koji također utječu na stanju kaže….

  1. Bit ću lijep/a tek kada moja koža lica bude savršena.

Kada promatramo kožu koja je “savršena”, bilo koje poboljšanje naše kože nije “dovoljno dobro.” Tu ulazimo u perfekcionizam koji može voditi k sličnim simptomima koje ljudi koji se bore s poremećajima u prehrani imaju: izbjegavanje aktivnosti i druženje zbog preopterećenosti izgleda, u ovom slučaju kože, izbjegavanje pokazivanje kože, dismorfije ili distorzije izgleda kože i lica…

To su oni trenuci kada pojedinac odluči preskočiti event ili druženje zbog “bad skin day-a”.
To su one situacije u kojima neki ne izlaze iz kuće bez šminke.

To možda zvuči bezazleno, ali je mnogima preteško breme, nametnuto društvenim normama i krivim i štetnim slikama ljepote.

“Na prvom nam mjestu nije da odaberete naš brend već da osjećate samopouzdanje bez obzira na stanje vaše kože, a da istovremeno pronađete ono što vam pomaže. Isto tako, želimo da promišljate o strategijama beauty industrije i razlučite što je marketinški dobra priča a što je vaša stvarna potreba. I ne zaboravite, lijepi ste bez obzira na stanje vaše kože”, zaključuje Ana-Marija.

link: www.wood-cosmetics.com

Ne propustite

Beauty report

Savršen ton kože u vrućim danima ključ je uspješnog dana. Na vama je samo da pronađete najbolju toniranu kremu koja će savršeno pristajati vašoj...

Beauty report

Otkrijte savršen spoj prirodnih sastojaka i očaravajućeg mirisa uz Skinlick Clean365 losion za tijelo.

Darivanje

L'Erbolario se ponosi korištenjem prirodnih sastojaka, biljnih ekstrakata i esencija, upravo kako bi stvorio proizvode koji pružaju blagodati prirode za njegu kože.

Darivanje

Max Factor maskara Masterpiece 2in1 Lash Wow maskara se može prilagoditi bilo kojem izgledu oka, a nijansa Midnight Black namijenjena je onima koji traže...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.