Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Xenofon Eleftheriadis: Uz GLAMI modne odluke brze i jednostavne

O tome što predstavlja električno ljubičasta zvjezdica koja dominira novim logotipom te kako će se novi vizualni identitet odraziti na strategiju segmentacije tvrtke u razgovoru nam je otkrio Xenofon Eleftheriadis, Brand Communication Lead u GLAMI-ju.

Nakon što su početkom 2022. godine vodeća europska modna tražilica GLAMI i najveći modni agregator na talijanskom tržištu STILEO udružili snage i tako stvorili jednu od najvećih platformi za pretraživanje mode u Europi, sada su ujedinili i svoj vizualni identitet, osnažujući time predanost personalizaciji i raznolikosti u modi. O tome što predstavlja električno ljubičasta zvjezdica koja dominira novim logotipom te kako će se novi vizualni identitet odraziti na strategiju segmentacije tvrtke u razgovoru nam je otkrio Xenofon Eleftheriadis, Brand Communication Lead u GLAMI-ju.

Što vas je potaknulo da osvježite vizualni identitet GLAMI-ja i STILEO-a i kako on odražava vrijednosti tvrtke?

Od pokretanja GLAMI-ja 2013. godine cilj nam je bio napraviti najbolji modni online katalog i ponuditi sve modne artikle za sve korisnike na jednom mjestu. Deset godina kasnije i akvizicijom najvećeg talijanskog modnog agregatora STILEO, osjetili smo kako je došlo vrijeme za  postavljanje novih ciljeva. Imati najveći modni katalog na 14 tržišta i dalje je jedan od stupova na kojima temeljimo svoje poslovanje, ali dugoročno nastojimo prijeći na poziciju “Spotify on fashion”.

Koristeći vlastitu tehnologiju od 2020. godine, s ciljem da korisnicima ponudimo najbolje online iskustvo, prilagođeno ukusima i preferencijama svakog od njih, kontinuirano gradimo i poboljšavamo našu platformu. Iz tog smo razloga u naš novi logotip uključili zvjezdicu koja, između ostalog, simbolizira raskrižje na kojem se moda i tehnologija susreću. Želimo GLAMI i STILEO napraviti mjestom koje poznaje ukus svakog korisnika te mu odmah nudi najbolje i najrelevantnije proizvode na platformi, što smo nastojali odraziti i našim zajedničkim vizualnim identitetom.

Kako je strategija segmentacije tvrtke evoluirala s novim vizualnim identitetom i na koje specifične segmente ciljate?

Jedna od temeljnih vrijednosti našeg brenda od samog početka je uključivanje i poštovanje svih ljudi, što znači da je svatko dobrodošao na GLAMI, bez obzira na individualni modni stil, spol, konfekcijski broj ili bilo koji drugi čimbenik segmentacije. Što se tiče našeg portfelja, naši partneri, odnosno trgovine i brendovi s kojima radimo, ne dolaze iz određenog modnog žanra, već surađujemo i s lokalnim trgovinama koje stvaraju i tržištu nude održive modne komade, ali i s globalnim brendovima i e-trgovinama koje nude proizvode vrhunskih dizajnera. No, iako se naš cjelokupni koncept ne mijenja već godinama, mi sazrijevamo kao tvrtka, a s tim dolazi znanje, ali i potreba za stvaranjem dublje veze s milijunima korisnika naše platforme.

Zato smo prošle godine proveli opsežno istraživanje u Češkoj, koja je naše prvo tržište, kako bismo bolje razumjeli naše „postpandemijske“ potrošače. Cilj nam je bio dobiti uvid u to kako kupuju, na temelju čega donose odluku o kupnji modnih predmeta te tko na njih najviše utječe.

Samim time, ne bih rekao da je novi identitet brenda utjecao na strategiju segmentacije, već upravo suprotno. Nova strategija segmentacije otkrila je potrebu za novim, svježim identitetom koji će uvijek služiti našem cilju da stvorimo ultimativno iskustvo pronalaženja mode za sve te prihvatimo i podupremo različitosti i individualnost.

Kako se pozicioniranje brenda promijenilo s novim vizualnim identitetom te kako to planirate komunicirati potrošačima?

Od slogana Milijun proizvoda na jednom mjestu (Finding millions of products in one place), kojim smo se na tržištu pozicionirali u prošlosti, do novog slogana Uz GLAMI modne odluke su brze i jednostavne (GLAMI making the fashion choice SIMPLE & QUICK), kojim korisnicima poručujemo da zahvaljujući nama jednostavno i brzo mogu donijeti svoj modni odabir, svjedočili smo dugoj, fascinantnoj i iznimno zanimljivoj vožnji kroz svijet e-trgovine. Uz ovu vrlo jednostavnu, ali tako smislenu frazu, više od 120 naših stručnjaka radi na stvaranju onog što nazivamo jednostavnijim i bržim iskustvom modne kupnje.

Stoga je dio novog pozicioniranja i blagi facelifting našeg logotipa, što je prva primjetna promjena koju naši korisnici i pratitelji već mogu vidjeti. Na našoj web stranici, društvenim mrežama, našim oglasima i uskoro u našoj aplikaciji, GLAMI sada ima novi simbol – jedinstvenu električno-ljubičastu zvjezdicu, uz novu paletu boja i nove elemente dizajna. 

Osim toga, potrošači će vlastitim iskustvom kupnje moći svjedočiti kako naše novo pozicioniranje postaje stvarno. Naša se web stranica mijenja i uskoro će biti pokrenuta još uzbudljivija ažuriranja, koja smo programirali imajući, kao i uvijek, na umu naše korisnike. I naše društvene mreže u istoj su službi. Sadržaj i priče koji stvaramo i dijelimo temelje se na istom cilju – učiniti proces odabira mode jednostavnim i brzim za sve. A uskoro nas očekuju i brojni drugi offline projekti.

Kakvu ulogu ima personalizacija u strategiji tvrtke i kako se to odražava na novi vizualni identitet?

Korisnik je oduvijek u središtu svih naših odluka i za naše korisnike nastojimo izgraditi najbolji mogući proizvod, tj. uslugu. Kao jedan od prvih korisnika u svijetu, GLAMI još od 2015. godine koristi tehnologiju strojnog učenja kako bi kupcima pružio najbolje moguće iskustvo pretraživanja modnih proizvoda. U današnje vrijeme to daje priliku kupcima, ali i modnim e-trgovinama da iskoriste i prednosti umjetne inteligencije. Naš AI tim izrađuje aplikacije koje kupcima omogućavaju preporuke proizvoda, sličnosti, kategorizaciju i puno više od tog, tako da je proces otkrivanja odjevnih trendova doista jednostavan i brz.

Tako je i naš novi vizualni identitet inspiriran poviješću GLAMI-ja – svi modni komadi na jednom mjestu, a simbol predstavlja GLAMI kao sjecište mode i tehnologije, simbolizirajući i mjesto gdje se susreću e-trgovine i kupci.

Kombinacija oštrih i zaobljenih rubova u simbolu zvjezdice odražava naše uvjerenje da je moda za ljude svih dobi, konfekcijskih brojeva i tipova tijela te stoga predstavlja našu predanost inkluzivnosti. Električno ljubičasta boja odaje osjećaj sofisticiranosti, kreativnosti i pouzdanosti, a kombinacijom ova dva elementa nastojimo inspirirati i pružiti pomoć svakom pojedinom korisniku da pronađe upravo onaj komad odjeće, obuće ili dodataka koji traži.

Kako su potrošači i dionici primili novi vizualni identitet i kakve ste povratne informacije do sada dobili?

Novim vizualnim stilom željeli smo biti odvažni i duhoviti, gostoljubivi i osebujni, jednostavni i inkluzivni, ali i uvijek u modi te nas veseli što zasad imamo isključivo vrlo pozitivne povratne informacije i od naših partnera i od internih timova. Čini se da nova paleta boja, ali i dodatak električno ljubičaste zvjezdice u naš logo donose novu dinamiku zbog koje smo jako sretni.

Što se tiče potrošača, još je rano donositi zaključke jer svega nekoliko tjedana doživljavaju novi vizualni identitet, ali vjerujemo kao će im on s vremenom stvoriti pozitivne konotacije te da će, ako već nisu, dodati GLAMI u svoja omiljena online odredišta!

Koje će ključne metrike tvrtka pratiti kako bi izmjerila uspjeh novog vizualnog identiteta i kako očekujete da će se one mijenjati tijekom vremena?

SOS u modnoj kategoriji i Salience kao dvije ključne metrike najviše razine ćemo promatrati s vremenom. Također ćemo mjeriti učinkovitost oglašivačkih formata koji koriste novi vizualni identitet tagiranjem starih korisnika i usporedit ćemo ga s rezultatima ranijih kampanji.

Ako pogledamo u budućnost, koji su glavni prioriteti tvrtke i područja fokusa kada je riječ o marketingu i brendiranju te kako će novi vizualni identitet podržati te ciljeve?

Kada su u pitanju prioriteti, rekao bih da je naš sveti kvartet – educirati, zabaviti, inspirirati i uvjeriti. Svaki sadržaj, komunikacijska strategija ili reklama trebaju se uklopiti barem u jedno od tih područja. Također, svi naši planovi temelje se na jedinstvenim karakteristikama GLAMI-ja, vrijednostima našeg brenda i, naravno, našim poslovnim ciljevima. Novi vizualni identitet omogućit će nam da pomoću neverbalnih komunikacijskih alata korisnici shvate da radimo za njih, kako bismo stvorili platformu koja im olakšava otkrivanje mode i kupovinu, prilagođavajući modni odabir svakom pojedincu uz pomoć tehnologije.

Više

Zanimljivosti

Odabir savršenog poklona za posebne osobe u našim životima postaje ne samo gesta ljubavi, već i simbol zahvalnosti te prilika za stvaranje nezaboravnih trenutaka.

Trendovi

Ovogodišnja jesensko-zimska sezona naginje jednostavnosti, što se očituje i u paleti boja.

Trendovi

4 ideje za odjevne kombinacije koji će osigurati eleganciju tijekom ljetnih svečanosti, ali i raznovrsnost za dnevne obveze.

Fashion report

Čak 63% žena tvrdi da modna industrija promiče nerealna očekivanja

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.