Blagdani su savršeno vrijeme za eksperimentiranje sa šminkom te idealni za dašak glamura i sjaja koji inače tijekom godine ne nosite često. Inspirirani trendovima poznatih, Harpers Bazaar donosi božićne make up trendove koji su inspirirani Sabrinom Carpenter, Hailey Bieber te novom Pantone bojom godine. No, kao što možete primijetiti, ovi božićni make up trendovi vraćaju nas u 2000-te godine što možda nagovještava i trendove koji nas čekaju u 2025. godini.
Rumeni obrazi
Postignite prirodan izgled rumenih obraza kao nakon boravka na snijegu. Koristite kremasto rumenilo u dubokoj crvenoj nijansi i nanesite ga na obraze, nos i usne kako biste postigli svježi izgled.
Mocha mousse makeup
Inspiriran Pantone bojom godine za 2025., ‘Mocha Mousse’, ovaj monokromatski izgled uključuje konturiranje očiju mat smeđim nijansama i definiranje usana olovkom u smeđoj boji.
Sjajne crvene usne ili Candy Cane Red Lipstick
Klasične crvene usne uvijek su u modi za Božić. Postignite visoki sjaj nanošenjem crvenog ruža i prozirnog sjajila za usne.
Metalik tuš za oči
Dodajte dašak glamura svom klasičnom tušu za oči s tankom linijom metalik srebrne boje, inspirirano izgledom Sydney Sweeney. Ovaj detalj transformirat će vaš makeup za blagdanske zabave.
Tamne usne
Zamijeni tradicionalni crveni ruž tamnijom, mat nijansom poput tamnocrvene ili boje šljive, kao što nosi Barbara Palvin, za sofisticiran i odvažan izgled.
Shimmering cinnamon glaze
Rhodeov Peptide Lip Tint u nijansi Cinnamon Roll donosi božićnu inspiraciju svojim toplim terakota tonovima i sjajem poput šećerne glazure. Isprobajte najnoviji makeup trend Hailey Bieber.
Frosted Finish
Tijekom svoje božićne specijalke A Nonsense Christmas i turneje Short n’ Sweet, Sabrina Carpenter ponovno je uvela zaleđeni, metalik makeup. Vratite duh 2000-ih uz ledeni highlighter nanesenog na unutarnje kutove očiju i vrhove jagodica.
Tijekom školovanja na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu osnovala je Udrugu za promicanje inkluzija osoba s invaliditetom Mogu sve. Po završetku školovanja zapošljava se kao novinarska, a potom u marketingu. Danas je vlasnica marketinške agencije, ali i dalje piše kolumne te se bavi novinarstvom.