Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Zanimljivosti

Zabrinutost ozbiljno narušava kvalitetu života

Prije nego što si takvim ponašanjem zaista ozbiljno ugrozite zdravlje, donosimo vam nekoliko stručnih savjeta koji dokazano uklanjaju brigu.

Teško je u današnje vrijeme ne biti zabrinut. Pogledajte samo što na se sve dogodilo u zadnje dvije godine!? Pogledajte što nam se to događa danas!

Međutim, što ta stalna zabrinutost čini našem zdravlju? Prije nego što si takvim ponašanjem zaista ozbiljno ugrozite zdravlje, donosimo vam nekoliko stručnih savjeta koji dokazano uklanjaju brigu.

Trideset minuta samo za brigu

Napravite raspored za brigu. Možda zvuči čudnovato, ali stručnjaci kažu kako je dobro svaki dan odrediti 30 minuta za brigu. Nastojte da tih 30 minuta ne bude neposredno prije spavanje. U tom vremenu zapišite sve što vas brine – svaki i najsitniji detalj. Kada istekne tih pola sata, odložite olovku i prestanite se brinuti. Ako se tijekom dana počnete brinuti, podsjetite se da postoji vrijeme kada ćete to činiti i pričekajte dotada. Budući da vaš mozak u tom trenutku zna kako će doista dobiti priliku za brigu kasnije, lakše otpušta trenutačnu zabrinutost. Dokazano djeluje!

Može i kraće

Ako se dobro organizirate i poštujete svoj raspored za brigu, brinut ćete se puno manje, a to ćete i sami primijetiti. S vremenom bi vam i 30 minuta za brigu moglo postati previše. Ako je to slučaj, 30 minuta možete skratiti. Neka samo to bude vrijeme za brigu i sve što vas zabrine tijekom dana, jednostavno ostavite za to vrijeme. Stručnjaci kažu da s vremenom ljudi zaista počnu brinuti sve manje ako se drže ove jednostavne metode.

Identificirajte problem

Većina ljudi brine se na pogrešan način. Istina je da nema dobra načina za brigu, ali ako već neki problem stvarno postoji, onda učinite sve da ga konstruktivno riješite, a ne samo sjedite i uplašeno mislite o njemu. Ono što vas brine napišite na papir i potom raščlanite to na manje dijelove. Napravite plan rješavanja problema prema fazama. To će vam dati osjećaj kontrole i briga će nestati. Osim toga, takva posvećenost nužno mora dovesti i do rješenja problema.

Meditacija i molitva

Pretjeranu zabrinutost možete pobijediti i meditacijom, molitvom, vizualizacijom ili čitanjem knjige. Što god odlučite činiti, činite to u miru i tišini te po mogućnosti udaljeni od drugih. Nije loše s vremena na vrijeme počastiti se masažom. Takve aktivnosti dobro će doći vašem organizmu, a i pomoći vam da zaboravite na brige.

Fizička aktivnost

Brige se mogu odagnati i fizičkom aktivnošću. Preporučuje se hodanje ili džogiranje. Posebno je dobro primijeniti terapiju fizičkom aktivnošću kada su u pitanju brige koje izazivaju strah, a samim time i stres te stiskanje organizma. Takva fizička aktivnost naoružat će vas energijom i mirom u glavi. Osim toga, fizička aktivnost proizvodi serotonin koji je odličan za dobro raspoloženje, a baš to je ono što vam treba nakon što ste se izmorili brigama.

Izvor tportal

Više

Moj dom

Guma u perilici je još jedan pokazatelj prljavštine.

Putovanja

Ako, niste iz Hrvatske, a ove godine nas planirate posjetiti iz obližnje zemlje, ovo je tekst za vas.

Duh i tijelo

Moguće je poboljšati samopoštovanje ako to učinimo na pravi način.

Duh i tijelo

Mudri savjeti iz ženske perspektive.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.