Najnovija kampanja Hippy Gardena nadahnuta je legendarnom glumicom Sophijom Loren. Njezina seksipilnost, snaga i elegancija je bezvremenska baš kao i nova kolekcija koju je osmislila inovatorica i uspješna dizajnerica Đurđica Vorkapić. Ovaj stil bezvremenskog glamura šezdesetih vraća nas nekoliko desetljeća unatrag smiono i bez okolišanja slaveći modu, njegujući ideju lijepog u sebi.
Zašto Sophia?
Iako je Sophia uvijek bila poznata kao vrhunska glumica, seks bomba i ikona stila, ona je više od svega bila istinska žena. Rekle bismo, ono što žena u suštini treba biti – ženstvena, pokoravati muškarce, uživati u sebi i životu.
Kao glumica, u Italiji se proslavila 50-tih godina prošlog stoljeća, no ugovor s američkim filmskim studijem Paramount Pictures donio joj je internacionalnu slavu i pružio joj priliku da glumi uz zvijezde poput Clarka Gablea, Charltona Hestona i Marlona Branda.
Zanosnu Sophiju mnogi smatraju privlačnom i nakon što je prešla šezdesetu te ju je Empire časopis 1995. smjestio visoko na ljestvici najseksi zvijezda u filmskoj povijesti.
Glamur bez granica…
Silueta je diskretna i profinjena dok su materijali mat ili sjajni. U kolekciji prevladavaju glamurozne haljine, mantili načinjeni od luksuznih metaliziranih materijala, brušene svile i eko kože kojima neće moći odoljeti niti jedna istinska ljubiteljica dekadentne elegancije.
Svaki od ovih inovativnih komada odjeće odiše luksuzom i krojnom inovativnošću. Veliki novitet je i muška jesensko – zimska kolekcija.
Editorijal je snimljenim u Zagrebačkoj zračnoj luci i hotelu Esplanade, koristeći klišej idealizirane slike na fotografijama. Cijela kolekcija moći će se vidjeti početkom listopada na zagrebačkom Gornjem gradu.
Fotografije potpisuje uspješni modni fotograf s pariškom adresom Šime Eškinja, za make up je zaslužna jedna od najpoznatijih domaćih make up artistica Sanja Agić, a frizure poznati zagrebački frizerski salon “Evelin”.
U kampanji su sudjelovali modeli Ida Marković, Josip Kotlar, Patrik Cvetko i Ivan Genda.