Posljednje večeri 20. jubilarnog izdanja BIPA FASHION.HR-a pred punim gledalištem nove je kolekcije predstavilo šest dizajnera: Ivica Skoko, 2B Boris Banović, Ana Maria Ricov, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Marina Design, a veliko finale spektakularno je obilježila revija Ivice Klarića pod pokroviteljstvom Samsunga koja je doslovno zapalila modnu pistu.
Posljednji dan najvećeg modnog događaja u regiji otvorio je omiljeni dizajner poznatih Hrvatica – Ivica Skoko kolekcijom, koju su uz neizostavne raskošne večernje haljine, obilježili pret-a-porter komadi poput suknji, haljina, odijela i kaputa kojima je Skoko ponudio ženstven i glamurozan izgled i izvan crvenog tepiha. Dosljedan u svom modnom izričaju dizajner sada daje dozu senzualnosti u svakodnevnom odijevanju žene. Uz uvijek elegantnu crnu u novoj kolekciji Skoko koristi boju pudera, cimeta, mesa te zlatnu i sivu a kombinira materijale kao što su pamuk, svila, viskoza, muslin te prepoznatljivu bogatu čipku.
2B Boris Banović kolekcija predstavila je komade za žene i muškarce za aktualnu sezonu jesen/zima 2015./16. Izrazito glamuroznom kolekcijom dizajner želi vratiti sjaj i eleganciju u svakodnevno odijevanje. Uske haljine od pliša koje ističu žensku siluetu a ukrašene su tilom i čipkom te popularne korzet haljine u kombinaciji s krznenim modnim dodacima odlični su za nadolazeću blagdansku sezonu. Za muškarce Banović predlaže klasična odijela i kapute.
Ana Maria Ricov pokazala je kolekciju za proljeće/ljeto 2016. koju karakterizira jednostavna i čista forma te dominantna slojevitost. Odjevni predmeti teže A formi, a kao glavni motiv provlače se geometrijski uzorci bazirani na odnosima linija dobiveni našivanjem kožnih traka. Dizajnerica koristi transparentne tkanine koje u kombinaciji s gustim neprozirnim dijelovima stvaraju efekt dinamičnosti. Paletu boja čine crna, pješčani tonovi, crvena te bijela, a tkanine koje prevladavaju kolekcijom su pamuk, viskoza, svila, koža i gumirani materijali. AMR brend predstavio je i novu podliniju „AMR for Shiba“ koja uključuje kišne kabanice za pse koje su se također mogle vidjeti na pisti.
BiteMyStyle by Zoran Aragović predstavio je kolekciju za jesen/zimu pod nazivom War(m). Prepoznatljiv po korištenju printeva u svojim kolekcijama, Aragović je ovog puta u prvi plan stavio military uzorak te ga kombinirao sa zemljanim tonovima, a od jačih boja u detaljima je koristio plavu, ljubičastu i tirkiznu. Baza kolekcije su kaputi različitih dužina izraženog volumena, strogih i krutih formi. Uz već prepoznatljive neopren suknje, dizajner se u ovoj kolekciji poigrao i s pletivima osmislivši asimetrične majice, tunike i pripijene haljine u patchwork stilu kao odličan izbor za dnevne kombinacije. Kolekciju je upotpunio nakit osmišljen u suradnji s dizajnericom Silvijom Talan koji stoji iza branda Nott. jewelz.
Nova kolekcija Marine Design za jesen/zimu prirodnim materijalima oslikanim jednostavnim, naivnim crtežom aludira simbolički na jednostavnost i čitljivost istinskih vrijednosti. Kolekcija je bazirana većim dijelom na gornjim, toplim odjevnim predmetima namjerno obrađena grubim, nesavršenim detaljima. Korištene su nijanse toplih, zemljanih boja u kombinaciji sa bijelom i crnom bojom. Da bi kolekcija bila potpuna i ovog puta je idejno i kreativno prati Marija Ivanković, dizajnerica torbi i modnih dodataka brenda Ruke.
Revija muškog modnog brenda IK STUDIO pod pokroviteljstvom Samsunga zatvorila je još jedan BIPA FASHIONHR. Ovosezonska capsule kolekcija pruža odmak u vizuri na koju smo navikli u predhodnim kolekcijama. Ivica Klarić odmiče se od strogosti muškog odijela i sakoa te odjeća postaje puno opuštenija i manje kruta. Sami krojevi, a i korištene tkanine pridonose toj ležernosti i udobnosti nošenja. Kombinacija krojeva košulja i majica, sakoa i vesti, kaputa i balonera daje novu liniju. Boje koje su prisutne u kolekciji su osnovni ton crne, nijanse sive i nijansa maslinasto zelene uz bijeu koja se provlači jedino kroz košulju kao osnovni muški odjevni predmet. Hlače su uglavnom dosta uskog kroja i sežu do gležnja. Izvrsnu reviju IK STUDIO brenda pratio je i glazbeni nastup Vlahe Arbulića, neizostavnog lica kad je u pitanju najpoznatiji dizajner za muškarce u Hrvatskoj.
BIPA FASHION.HR za kraj je priredio doslovno vatrenu završnicu te sjajnu modnu priču upotpunio posebnim efektima i scenografijom na pisti. Još jedno odlično modno izdanje – i to 20. jubilarno – trajalo je pet dana, od 27. do 31. listopada, tijekom kojih na pisti nije nedostajalo iznenađenja, a okupio je najpoznatije modne dizajnere te rekordan broj posjetitelja i medija. U pet dana na Zagrebačkom velesajmu svoje je kolekcije predstavilo 16 dizajnera, a vidjelo ih je je više od 6 tisuća posjetitelja.