Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Dobar posao

Želimo li sve u roku odmah?

Postajemo li narod nestrpljivih ljudi koji žele sve i žele u roku odmah?

Postajemo li narod nestrpljivih ljudi koji žele sve i žele u roku odmah? Više od 81 posto građana smatra da hrvatske tvrtke i institucije ne pružaju usluge dovoljno brzo. Ipak, istraživanje provedeno u Hrvatskoj u ožujku pokazuje da Hrvati smatraju da su strpljivi. Tako čak 76 posto ispitanih smatra da su strpljivi, iako njihovi odgovori na pitanja to nužno ne potvrđuju.
Kad su upitani bi li radije dobili neku dobru stvar u roku odmah ili za mjesec dana, 65 posto Hrvata bi željelo dobiti dobru stvar odmah. Zanimljivo je da stanovnici Like, Korduna i Banije češće navode kako bi radije bi čekali dobru stvar mjesec dana. Očekivano, učenici i studenti češće izjavljuju kako bi dobru stvar radije dobili odmah.
S obzirom da Hrvati očito žele sve u roku odmah, ispitani su i kako se osjećaju kad moraju na nešto čekati dulje nego što misle da bi trebalo. Većina građana (59 posto) osjeća se blago frustrirano kada čeka nešto dulje nego što misle da bi trebalo, dok se 15 posto osjeća jako frustrirano ili čak bijesno. Među njima, stanovnici Dalmacije se češće osjećaju bijesno u takvim situacijama.
Što se tiče prihoda, osobe s osobnim prihodom od 5 do 8 tisuća kuna češće se osjećaju blago frustrirano dok čekaju, dok se osobe s osobnim prihodom manjim od 2 tisuće kuna češće osjećaju bijesno kada moraju čekati dulje nego što bi trebali.
Kako se onda Hrvati ponašaju kad nešto moraju čekati? U situaciji kad nešto što žele, ali im nije nužno Hrvati će većinom odustati (41 posto), dok je manje od 20 posto sigurno da bi pričekalo.
Pritom, dob nosi svoje pa stariji ljudi sami sebe smatraju strpljivijima, dok se mladi u dobi od 15 do 24 godine češće smatraju nestrpljivima. I opći dojam je takav – više od 80 posto građana smatra da mlađe generacije imaju manje strpljenja od starijih.
Istraživanje je proveo Hendal u ožujku 2018., na nacionalno reprezentativnom uzorku (N=1.000).

Pročitajte još

Događanja

Garmin je pojačao svoj fokus na stvaranje proizvoda i funkcija dizajniranih za žene ovom najavom koja dolazi nakon menstrualnog ciklusa i nedavno najavljenog praćenja...

Duh i tijelo

Imajte strpljenja za sebe i ljude oko vas, budite podrška kao što ste djetetu kada uči hodati. Cijeli svijet upravo sada puza i pokušava...

Fashion report

Hora Plus Fossil predstavlja ljetnu kolekciju satova u kojoj će svaka žena pronaći ponešto za sebe.

Fashion report

Crvena boja jedna je od najpopularnijih toplih boja, a nastaje kombinacijom žute i plave.

Advertisement