Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

10 dana vrhunske mode

Uskoro kreće HTC Cro A Porter u Westgate Shopping City-u.

Kampanja Liquid Fashion kreativni je uvod u modnu priču koju nam ove sezone priprema Cro A Porter kreativni tim predvođen art direktorom i producentom Viktorom Dragom. Najveća imena hrvatske modne scene, vrhunska modna imena iz regije, industrijski i produkt dizajneri, umjetnici i grafiti crtači, concept store & showroom, modne retrospektive, samo su neki od dijelova programa koji nas ove sezone očekuju na više od tisuću četvornih metara HTC Croa a Porter  prostora smještenog u srcu najvećeg hrvatskog trgovačkog centra Westgate Shopping City nadomak Zagreba.

Tako će sve biti na HTC Croa A Porter-u?

Dani unutar datuma od 30. ožujka do 10. travnja ove godine rezervirani su za najveći i najperspektivniji modni događaj HTC Cro A Porter koji je uz Fashion Week Beograd postao sinonim za vrhunsku modu i dizajnere iz cijele regije. LukA, Anamarija Asanović, MAK by TEO Perić, Arileo, Fjaba, ELFS, Madame Demode, LINK by Ogi Antunac, Marina Design, Andreja Bistričić, Etna Maar, XD Xenia Design, Tomislav Bahorić, Marina Design, Matija Vuica, Boris Pavlin, Linea Exclusive, Hippy Garden, Cacoon by Tihomir Krznarić, Zigman, Ivan Ledenko i Kitsch – modna su imena domaće scene kojima se od ove sezone pridružuje i mlada dizajnerica Jasmina Arnautović, a čije ćemo kolekcije gledati i komentirati na pisti ovosezonskog HTC Cro A Portera.



Kreacije odmah dostupne svima

U isto vrijeme u sklopu HTC Cro A Porter prostora bit će postavljen Cap Concept Store & Showroom u kojem će se uz nabrojane dizajnere predstaviti vodeća imena mode, industrijskog, produkt i grafičkog dizajna iz cijele regije. U istom prostoru, zamišljenom i postavljenom po uzoru na najpoznatije svjetske koncept dućane i robne kuće poput londonskog Libertyja, Selfridgesa, pariškog Colette, njujorškog Bergdorf Goodmana i Barneysa, svoje modne suradnje predstavit će i regionalni tvornički divovi koju su shvatili vrijednost nezavisnih dizajnera i ponudili im suradnje poput Borova, Peka, Jadrana, Gorenja i drugih.

Virtualni modni spektakl


Od ove sezone Cro A Porter mijenja i svoj službeni naziv. Zahvaljujući novosklopljenoj suradnji s tvrtkom HTC, globalnim dizajnerom pametnih telefona te jednom od najbržih rastućih kompanija u industriji, Cro A Porter dobiva svoj ovosezonski modni dodatak – prefiks HTC.



"Ova suradnja na neki je način logičan slijed izrastao iz 'životnih' filozofija modnog projekta Cro A porter i tvrtke HTC. Naime, stavljajući individualan životni stil ljudi u središte svega što radi, HTC pomiče granice tradicionalnog dizajna mobilnih telefona i oblikuje ih u jedinstvene, elegantne uređaje koji su postali najpoželjniji telefoni današnjice – modni dodatak koji morate imati. A moda, nosiva i korisna, individuala i zanimljiva, u svakodnevnom životu upravo je ono na čemu već godina aktivno radi tim Cro A Portera!“, najavio je Viktor Drago.

Cro A Porter u suradnji s novim partnerom HTC i ovoga puta postavlja nove i visoke granice u organizaciji modnih događaja i promociji hrvatskih modnih dizajnera. Naime, po prvi puta ikada do sada modni portal www.cro-a-porter.hr bit će dostupan u mobilnoj verziji, a putem njega će, iz minute u minutu, posjetitelji sa svojih mobilnih uređaja moći pratiti informacije i zanimljivosti vezane uz ovosezonski HTC Cro A Porter uključujući video isječke, fotografije iza pozornice i s piste, intervju s dizajnerima i gostima revija …

Liquid Fashion ili zašto je Nadja anđeo?

Ovosezonski događaj, kao i svaki do sada, prati i kreativna kampanja koja ga najavljuje. Ove sezone lajtmotiv kampanje je Liquid Fashion, nikad dostignuta modna forma. Tekuća silueta u odijevanju, nestalan oblik, neopisiv komad odjeće ne nosiv u bilo kojoj prilici.



Serija vrhunskih fotografija iz kreativnog studija HTC Cro A Porter  tima svakako neće proći neopaženo. Serija fotografija Mladena Šarića, najtraženijeg domaćeg modnog fotografa pod umjetničkim vodstvom Viktora Drage nastala je kroz nekoliko dana snimanja, uz litre i litre prolivene boje. Eksplozija boja, neviđene dizajnerske bravure, senzualna Nadja Božić kao zaštitno lice HTC Cro A Portera.



"Nadja je anđeo! Apsolutni kameleon, model koji nikada ne posustaje i posrne. Redovita gošća svjetskih modnih prijestolnica, s bezbroj odrađenih snimanja i modnih editorijala za sva poznata svjetska modna magazinska izdanja. Ako u Hrvatskoj postoji pandan Kate Moss onda je to svakako Nadja Božić. Njena nevjerojatna energija transformira puko modno poziranje u jedinstven estetsko glumački doživljaj. Čista umjetnost. I zato nije potrebno objašnjavati ili odgovarati na pitanje 'Zašto Nadja?!“, objasnio je Viktor Drago.



Svi posjetitelji ovosezonskog projekta u datumima njegova održavanja od 30. ožujka do 10. travnja moći će vidjeti ove fotografije izložene u sklopu CAP Concept Store & Showroom – izložbenog prostora sofisticirane estetike, mjesta na kojem će dizajneri izložiti svoje aktualne kolekcije netom po završetku revijalnog dijela programa.

Suvremena umjetnost u službi mode

Hrvatsko društvo likovnih umjetnika – nevladina, neprofitna i nestranačka strukovna udruga čiji su članovi likovni umjetnici različitih umjetničkih izraza i svih generacija, u suradnji s HTC Cro A Porter timom raspisalo je pozivni natječaj za sudjelovanje u kreativnom eksperimentu 'Blending and Intrusion'.

Cilj suradnje je krajnji rezultat kreativnog eksperimenta odnosno neočekivane posljedice inducirane aktom oslobađanja umjetnosti od njene klasične prezentacije u galerijskim prostorima, infektiranje prostora u čijoj se kontekstualizaciji umjetnost neočekivano pojavljuje. Intervencijom u tzv. "ne mjesto" shopping centra želi se promijeniti perspektivu poimanja umjetnosti u svakodnevnom životu. Kolaboracija, miješane tehnike, megakolaž su nositelji eksperimenta. Nema zadane teme, ali zadan je polazišni element – fotografija.



Nakon završene predselekcijske faze odabranih osam autora imati će priliku svoj rad/koncept prenijeti i dodatno razviti unutar 1000 kvadrata roch-bau prostora u sklopu CAP prostora u Westgate Shopping City-u.

Treba li nam modni casting?

Izbor modela, djevojaka i mladića, koji će dobiti priliku i imati čast prošetati pistom ovosezonskog HTC Cro A Portera iz sezone u sezonu izaziva izrazitu pažnju medija i javnosti. Iako se većina vodećih modela angažira direktnim bookingom na relaciji dizajneri – agencije i ove sezone pružamo priliku svima da se pokažu u najboljem svjetlu.  Izbor modela za ovosezonski HTC Cro A Porter održat će se 19. ožujka. Lokacija će uskoro biti poznata.  I ne zaboravite, Kristina Šalinović najprije je prošetala pistom Cro A Portera, a danas je prvo lice najvećih i najvažnijih svjetskih modnih dizajnera i modnih kuća.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Trendovi

Uz ovih pet fashion komada, uvijek ćete imati bazu za stvaranje različitih outfita za razne prigode.

Trendovi

Poznati domaći brend DeLight, uvijek je prva stanica kada su u pitanju odijela.

Fashion report

Ivan Alduk, poznati hrvatski dizajner neumorno već preko 15 godina gradi prepoznatljivu estetiku svog dizajnerskog rukopisa koji u svakoj novoj sezoni donosi razvoj, promjenu...

Fashion report

Zvijezde Lei Lou proljeća, sada je već jasno, bit će divne haljine od najfinije, rastezljive svile, ali i proljetna odijela koja donose jednu sasvim...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.