Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Beauty report

100 godina L’Oreala, 100 poklona čitateljicama

Ljepota dostupna svima – i ti to zaslužuješ!

Pariz, 1909. godine u stanu mladog kemičara Eugena Schuellera nastala je mala kompanija za sigurno bojenje kose. Samo je vizionar Schueller u to vrijeme vjerovao kako će od male kućne radinosti nastati najveća kozmetička kompanija L’Oreal.

Noseći viziju svog osnivača u koju su bile utkane vrijednosti kao što su: „i ja to zaslužujem » i „ljepota dostupna svakome“, L’Orealovi proizvodi danas su sastavni dio svake ženske, a sve češće i muških torbi. Cijelo svoje stoljeće L’Oreal je posvetio brizi za ljepotu ujedno se prilagođavajući potrebama tržišta na koja se širio.

Tako je sjajilo Watershine iz Maybellina NY razvijeno upravo zbog potreba japanskog tržišta jer su Japanke željele čiste i neobojene, ali sjajne usne, što je oduševilo i ostale žene diljem svijeta. Istraživački centri L’Oreala također su istraživali ljudsku kosu te tako otkrili osam kategorija kose i čak 63 tona boje kože pa se u skladu sa ovim saznanjima u L’Orealu razvijaju linije njege za kosu i kožu.

Možete li zamisliti svijet bez maskare na štapiću? Znate li da je prva takva maskara izumljena upravo u L’Orealu 1958. godine. Zvali su je i automatskom maskarom, jer su prije Maskare Matic Helene Rubenstein maskare dolazile u okrugloj formi i morale su se razvodnjavati te nanositi odvojenom četkicom.

Možete li zamisliti svijet bez šampona, zaštitnog losiona protiv sunca ili spreja za kosu? Sve su ovo inovacije koje nam je tijekom posljednjeg stoljeća uveo L’Oreal, stoga čestitajmo mu svi zajedno rođendan.

100 godina, puno projekata

Umjesto tradicionalne proslave L’Oréal je izabrao odati počast stogodišnjici svoga postojanja kroz pomaganje drugima. Kako bi to ostvarila, Grupacija je dala poticaj svojim podružnicama u pokretanju lokalnih projekata. Tako će se ostvariti ukupno 60 projekata koji će pomoći osjetljivim društvenim skupinama.

Svi projekti povodom stogodišnjice uključuju L’Oréalove partnere diljem svijeta i razvijaju programe koji potiču obrazovanje, znanstvena istraživanja i dižu samopouzdanje. 100 godina, puno projekata kako bi učinili svijet boljim mjestom.


ZANIMLJIVOSTI:

Od L’aureale do L’Oreal
Zanimljivo je da je samo ime “L’Oréal” proisteklo je od imena L’Auréale, naziva branda iz 1907. koji dolazi od francuskog naziva za zlatnu boju te visoko popularnog stila kose na prekretnici stoljeća. 1939. tvrtka službeno preuzima novo ime – L’Oréal

Brojke
Grupacija svaki dan proizvede 12.876.712 proizvoda, a registrira preko 500 patenata svake godine.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Život u dvoje

Napravite svoj podsjetnik.

Duh i tijelo

Ako vam je tako lakše, koristite se popisom jer će vam tako sve ideje biti preglednije.

Savjeti i preporuke

Pronalazak ruža koji vam savršeno pristaje od velike je važnosti želite li naglasiti jedan od svojih najvećih atributa – usne.

Trendovi

Možete li zamisliti svijet bez regeneratora, boja za kućno bojenje kose ili trajne ondulacije?

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.