U zagrebačkoj galeriji Karakaš otvorena je izložba "100 godina Nivea njege". Prikazano je "kremasto" putovanje poznatog proizvoda kroz godine. Nivea je naime s vremenom postala društveni fenomen, krema protkana uspomenama zavučena pod kožu milijunima ljudi.
Na ulazu u galeriju nalazi se prepoznatljiva tamno plava limenka Nivee s 10 litara kreme koja će vas mirisom otisnuti u daljnju priču. Nadalje kroz retrospektivnu izložbu te video vremeplov posjetitelji imaju priliku upoznati se s autentičnim pakiranjima te pogledati hrvatske i strane oglase bijele kreme.
Izložbu su na otvorenju brojnim gostima predstavile voditeljica Danijela Trbović i Beiersdorfova product menadžerica Nataša Bagić. (naslovna slika)
"Jednostavnost i originalnost koja je stvorena prije 100 godina je temelj uspjeha Nivea kreme. Dugovječnost kreme proizlazi iz toga što se njena konzistentnost, sastojci i boja kroz vrijeme nisu mijenjali", rekla je za Bagić.
Svoje priznanje kremi čija priča je protkana s osobnim pričama brojnih ljudi došle su odati brojne domaće poznate osobe poput kantautorice Lee Dekleve, komičara Zlatana Zuhrića-Zuhre, glumaca Nataše Dorčić i Edvina Liverića, modnog urednika Viktora Drage, dizajnerice Ogi Antunac, Boudoirki i pjevačice Sanje Doležal.
Danas se 125 milijuna Nivea krema proda u 200 zemalja diljem svijeta. Simbol je univerzalne njege te je promijenila svijet i ostala dio obiteljske tradicije.
"Žene ju vole zato što se prenosi generacijama, koje su koristile naše mame i bake, a i mi ju želimo prenijeti dalje. To je jedan emotivan proizvod koji mirisom budi sjećanje i vraća nas u djetinjstvo", rekla je Bagić.
Poseban dio izložbe posvećen je i Nivea kremi u Hrvatskoj. Podsjeća nas na Art Deco oglase 30-ih godina koje smo imali priliku vidjeti u kultnom domaćem filmu "Tko pjeva zlo ne misli" – tamo se glumci na kupalištima mažu nezamjenivom Niveom.
Hrvatski Nivea vremeplov od kupališta na Savi putuje sve do vrhunskog dizajna – Cro A Portera. Popularni domaći dizajneri osmislili su identitet kutijice te pokazali kako je Nivea uvijek u modi.
Na ulazu u galeriju nalazi se prepoznatljiva tamno plava limenka Nivee s 10 litara kreme koja će vas mirisom otisnuti u daljnju priču. Nadalje kroz retrospektivnu izložbu te video vremeplov posjetitelji imaju priliku upoznati se s autentičnim pakiranjima te pogledati hrvatske i strane oglase bijele kreme.
Izložbu su na otvorenju brojnim gostima predstavile voditeljica Danijela Trbović i Beiersdorfova product menadžerica Nataša Bagić. (naslovna slika)
"Jednostavnost i originalnost koja je stvorena prije 100 godina je temelj uspjeha Nivea kreme. Dugovječnost kreme proizlazi iz toga što se njena konzistentnost, sastojci i boja kroz vrijeme nisu mijenjali", rekla je za Bagić.
Svoje priznanje kremi čija priča je protkana s osobnim pričama brojnih ljudi došle su odati brojne domaće poznate osobe poput kantautorice Lee Dekleve, komičara Zlatana Zuhrića-Zuhre, glumaca Nataše Dorčić i Edvina Liverića, modnog urednika Viktora Drage, dizajnerice Ogi Antunac, Boudoirki i pjevačice Sanje Doležal.
Danas se 125 milijuna Nivea krema proda u 200 zemalja diljem svijeta. Simbol je univerzalne njege te je promijenila svijet i ostala dio obiteljske tradicije.
"Žene ju vole zato što se prenosi generacijama, koje su koristile naše mame i bake, a i mi ju želimo prenijeti dalje. To je jedan emotivan proizvod koji mirisom budi sjećanje i vraća nas u djetinjstvo", rekla je Bagić.
Poseban dio izložbe posvećen je i Nivea kremi u Hrvatskoj. Podsjeća nas na Art Deco oglase 30-ih godina koje smo imali priliku vidjeti u kultnom domaćem filmu "Tko pjeva zlo ne misli" – tamo se glumci na kupalištima mažu nezamjenivom Niveom.
Hrvatski Nivea vremeplov od kupališta na Savi putuje sve do vrhunskog dizajna – Cro A Portera. Popularni domaći dizajneri osmislili su identitet kutijice te pokazali kako je Nivea uvijek u modi.
You must be logged in to post a comment Login