Ovosezonski, četrnaesti u nizu Nivea Cro A Porter počeo je jučer u Zagrebu. Po mišljenju mnogih, najkvalitetnija modna priredba u zemlji nastavlja s predstavljanjem niza eminentnih imena domaće modne scene.
Modna filozofija koncepcijskog naslova croApoRTer @ WORK donosi pregled hrvatske modne scene za sezonu jesen-zima 2009/10. Prema ideji kreativnog tima manifestacije s Viktorom Dragom na čelu, cilj joj je pokazati da u kreativnosti, umjetnosti, modi i stvaralaštvu nema mjesta recesiji, jer moda ne poznaje ograničenja.
Na modnoj pisti smještenoj u Paviljonu 2 Zagrebačkog velesajma ove će sezone svoju kolekciju prvi put pokazati i neka nova dizajnerska imena, kao i gosti iz susjednih zemalja.
Hippy Garden i Tihomir Krznarić oduševili
Trodevni modni maraton za koji se i ove sezone tražila karta više otvorila je hrvatska modna marka Hippy Garden s dizajnericom Đurđicom Vorkapić na čelu. Izazovna ženstvenost u dominantnoj crnoj crnoj boji tek na trenutke prekidana decentnom bojom pudera još jednom je naišla na odobravanje publike i mnogih poklonika HG-ova potpisa. Odvažna "glam-rock" ikonografija sa širokim remenjem, lancima, perjem i zakovicama obilježila je kolekciju kojoj je ponovno zaštitno lice manekenka Petra Friganović.
Klasični kroj uz "touch" francuskog retro-šika svojim je kreacijama pokazala Ani Ani, dočim je modna marka Arileo predstavila niz modela prepoznatljiva autorskog potpisa, ovoga puta potpomognuta i kreacijama hrvatskog obućara Ivana Ledenka.
Veliko oduševljenje okupljenih zaljubljenika u modu izazvala je kolekcija Tihomira Krznarića. Dizajner poznat upravo po pletenim modelima predstavio se teškim, voluminoznim pletivom u zanimljivom koketiranju s elementima visoke mode.
Modnu bajku ispričanu na svoj način nastavlja modni dvojac Fjaba predstavivši vedru kolekciju retro-preznaka s nizom maštovitih dizajnerskih dosjetki.
Razigrani i duhoviti Elfsi ostaju pak dosljedni osamdesetim godinama, izraženim ramenima i intenzivnoj boji.
Modna filozofija koncepcijskog naslova croApoRTer @ WORK donosi pregled hrvatske modne scene za sezonu jesen-zima 2009/10. Prema ideji kreativnog tima manifestacije s Viktorom Dragom na čelu, cilj joj je pokazati da u kreativnosti, umjetnosti, modi i stvaralaštvu nema mjesta recesiji, jer moda ne poznaje ograničenja.
Na modnoj pisti smještenoj u Paviljonu 2 Zagrebačkog velesajma ove će sezone svoju kolekciju prvi put pokazati i neka nova dizajnerska imena, kao i gosti iz susjednih zemalja.
Hippy Garden i Tihomir Krznarić oduševili
Trodevni modni maraton za koji se i ove sezone tražila karta više otvorila je hrvatska modna marka Hippy Garden s dizajnericom Đurđicom Vorkapić na čelu. Izazovna ženstvenost u dominantnoj crnoj crnoj boji tek na trenutke prekidana decentnom bojom pudera još jednom je naišla na odobravanje publike i mnogih poklonika HG-ova potpisa. Odvažna "glam-rock" ikonografija sa širokim remenjem, lancima, perjem i zakovicama obilježila je kolekciju kojoj je ponovno zaštitno lice manekenka Petra Friganović.
Klasični kroj uz "touch" francuskog retro-šika svojim je kreacijama pokazala Ani Ani, dočim je modna marka Arileo predstavila niz modela prepoznatljiva autorskog potpisa, ovoga puta potpomognuta i kreacijama hrvatskog obućara Ivana Ledenka.
Veliko oduševljenje okupljenih zaljubljenika u modu izazvala je kolekcija Tihomira Krznarića. Dizajner poznat upravo po pletenim modelima predstavio se teškim, voluminoznim pletivom u zanimljivom koketiranju s elementima visoke mode.
Modnu bajku ispričanu na svoj način nastavlja modni dvojac Fjaba predstavivši vedru kolekciju retro-preznaka s nizom maštovitih dizajnerskih dosjetki.
Razigrani i duhoviti Elfsi ostaju pak dosljedni osamdesetim godinama, izraženim ramenima i intenzivnoj boji.
In this article:dizajn, Hippy Garden, ljepota, moda, Nivea cro A porter, Tihomir Krznarić, Viktor Drago
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login