Središnja tema prožima cijeli program, a ponajviše u djelima naručenima za festival te kroz nastupe mladih umjetnika iz projekta "Muzika Diverzija", rekao je umjetnički direktor festivala Berislav Šipuš na današnjoj konferenciji za novinare, podsjetivši da je Biennale i bio utemeljen kao političko-umjetnički performance.
Istaknuo je da skoro svaka od dvadesetak inozemnih grupa koje gostuju na Biennalu, na svom programu ima i neko djelo hrvatskog autora, a najčešće je riječ o praizvedbama.
Operu "Crux Dissimulata" predstavili su njezin autor Srećko Bradić, libretist Ivan Vidić, redatelj Krešimir Dolenčić i dirigent Zoran Juranić, koji je izrazio uvjerenje da će njome hrvatska glazba dobiti djelo koje se neće moći zaobići kada se govori o povijesti opere.
Najavljen je i glazbeno-scenski projekt "South" talijanske kazališne trupe "Fanny&Alexander", u kojemu su zvučna kulisa četrdesetak ventilatora, motocikl i neobični, novoizumljeni instrumenti, pokazuje "kako bi u budućnosti mogla izgledati opera".
Ovogodišnja zemlja-partner je Kanada, a skladatelj u žarištu festivala je Tristan Murail, francuski skladatelj srednje generacije, koji će u Zagrebu održati predavanje.
Uz nekoliko izložaba, popratni program donosi simpozij "Proces-Muzika", organiziran u suradnji s Multimedijalnim institutom Mama te sastanak sudionika međunarodnog projekta "Re: New Music".
Četrdesetak glazbenih, glazbeno-scenskih i multimedijalnih događanja Biennala održavat će se, do 26. travnja, među ostalim, u KD Vatroslava Lisinskoga, HNK, "Gavelli", HDLU, Muzeju Mimara, ZKM-u, "Komediji", SC-u, a programi će se najavljivati i s "pokretne pozornice", s kamiona, koji će kružiti zagrebačkim ulicama.
(Hina)
Istaknuo je da skoro svaka od dvadesetak inozemnih grupa koje gostuju na Biennalu, na svom programu ima i neko djelo hrvatskog autora, a najčešće je riječ o praizvedbama.
Operu "Crux Dissimulata" predstavili su njezin autor Srećko Bradić, libretist Ivan Vidić, redatelj Krešimir Dolenčić i dirigent Zoran Juranić, koji je izrazio uvjerenje da će njome hrvatska glazba dobiti djelo koje se neće moći zaobići kada se govori o povijesti opere.
Najavljen je i glazbeno-scenski projekt "South" talijanske kazališne trupe "Fanny&Alexander", u kojemu su zvučna kulisa četrdesetak ventilatora, motocikl i neobični, novoizumljeni instrumenti, pokazuje "kako bi u budućnosti mogla izgledati opera".
Ovogodišnja zemlja-partner je Kanada, a skladatelj u žarištu festivala je Tristan Murail, francuski skladatelj srednje generacije, koji će u Zagrebu održati predavanje.
Uz nekoliko izložaba, popratni program donosi simpozij "Proces-Muzika", organiziran u suradnji s Multimedijalnim institutom Mama te sastanak sudionika međunarodnog projekta "Re: New Music".
Četrdesetak glazbenih, glazbeno-scenskih i multimedijalnih događanja Biennala održavat će se, do 26. travnja, među ostalim, u KD Vatroslava Lisinskoga, HNK, "Gavelli", HDLU, Muzeju Mimara, ZKM-u, "Komediji", SC-u, a programi će se najavljivati i s "pokretne pozornice", s kamiona, koji će kružiti zagrebačkim ulicama.
(Hina)
In this article:
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login