Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Dobar posao

5 zdravih uredskih navika

Održite efikasnost na poslu pridržavanjem jednostavnih pravila.

Radni dan proveden u uredu ne zahtjeva pretjerano napornu fizičku aktivnost, ali svejedno umara i iscrpljuje ljudski organizam. Ispunjavajući svakodnevne radne obveze često zaboravimo na iznimno bitne uvjete rada koji itekako mogu utjecati na našu produktivnost i kvalitetu izvršenog posla.



Ovih 5 navedenih točaka lako je provesti u djelo te je bitno da ih uvrstite u dnevnu uredsku rutinu kako bi si fizički olakšali boravak na poslu, ali i psihički se ne zamarali više nego je to potrebno.

1. Treptanje

Zasigurno niste ni svjesni činjenice da kako se povećava količina vremena provedenog u uredu, sve češće imate potrebu trljati suhe i nadražene oči. Da biste ih prirodnim putem navlažili dovoljno je redovito treptati. Koncentriranjem na posao i 'buljenjem' u monitor računala zaboravljate na ovu radnju koja vam je od velike koristi za zdrave i odmorne oči.

2. Hidratacija

Organizam bez vode ne funkcionira, a opće je poznata činjenica da zbog manjka vode ćete patiti i od glavobolje.



Stavite na radnu površinu čašu vode u svojoj omiljenoj čaši, nek vam je pri ruci i u vidokrugu i redovito pijte. Tijelo će vam biti više nego zahvalno.

3. Držanje


Osigurajte si udoban i ergonomski oblikovan stolac koji će vam omogućiti pravilno držanje dok sjedite. Ispravnim držanjem organizmu si možete priskrbiti do 30% više kisika i tako si priuštiti više energije tijekom radnog dana.

4. Prozračivanje prostora


Svako toliko bez obzira na vanjske uvijete, provjetrite ured. Cirkulacija zraka u uredu je od iznimne važnosti, a ponekad dobro dođe i kao sredstvo razbuđivanja ako ste na poslu zapali u monotoniju.



5. Šetnja


Nemojte si dopustiti da vam radni dan prođe bez da ste koji put ustali i prošetali po uredu. Izađite na hodnik, napravite par koraka ili odradite laganu tjelovježbu kako biste poboljšali cirkulaciju.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Budi fit

Lijepe, vitke i zgodne noge – tko ih ne želi?

Duh i tijelo

Riješite se stresa i ostavite onu neugodnu težinu u prsima za sobom, i to bez ulaganja dodatne energije i novog troška na računu.

Beauty report

Iako jedva čekamo duboko zaroniti i upijati sunce na nekoj skrivenoj plaži, ne smijemo zaboraviti da naša koža u vrućim danima gubi velike količine vode zbog...

Budi fit

Predstavljamo vam ciljane vježbe kojima napadate struk i bokove, bilo da izaberete gimnasticiranje kod kuće ili vježbanje na spravama u sportskim centrima, plivanje ili...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.