Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

8 Photoshop grešaka u 2010. godini

Pogledajte najveće blamaže modne i beauty industrije.

2010. je definitivno bila godina Photoshopa! Naslovnice magazina, editorijali, reklamne kampanje za modne i kozmetičke brandove – sve je bilo retuširano. Simpatično, komično, tragikomično, a nekad, kao u slučaju Shiseidove promotivne fotografije, zastrašujuće! Prisjetimo se "najboljih" trenutaka Photoshopa u godini s kojom ćemo se uskoro pozdraviti. U travnju su mnogi primijetili da Kimora Lee Simmons izgleda malo čudno u reklamnoj kampanji svog parfema "Dare Me". Naknadno se otkrilo da je posrijedi jedna od najvećih Photoshop blamaža u posljednjih nekoliko godina. Kimora je, naime, "posudila" noge supermodela Darije Werbowy s naslovnice francuskog Voguea iz 2005. godine. Photoshop svih Photoshopova (naslovna slika).



U jednoj promotivnoj fotografiji japanskog kozmetičkog giganta Shiseida koju je otkrio blog Photoshop Disasters, majstori Photoshopa su se malo previše zaigrali te su u naletu strasti nesretnoj manekenki "pomiješali" udove. Jeziv prizor!



Madonna
je na reklamama Dolce & Gabbane više nego lijepa, samo šteta što to baš i nije ona! Na internetu su se, naime, pojavile Madonnine neretuširane fotografije iz posljednje reklamne kampanje Dolce & Gabbane, koje nam otkrivaju da su Gabbanini stručnjaci imali pune ruke posla u Photoshopu.



Čak niti savršen struk i prirodno lijepe noge nisu spasili glazbenu zvijezdu Rihannu od fotošopiranja. 22-godišnja pjevačica ukrasila je prestižnu naslovnicu časopisa Elle za srpanj ove ove godine. Rihanna je na coveru "tanja" nego ikad, što posebno postaje vidljivo ako se fotografije iz Ellea usporede s onim s njenog nastupa u Madridu, koji je održala tek par dana ranije.



Fotografija iz reklamne kampanje Louisa Vuittona za jesen/zimu 2010/2011. je sadržajna, bogata raznim elementima (manekenkama, torbama, cipelama) pa nije ni čudo da mnogi na prvu nisu uočili neke nelogičnosti. Tek pažljiviji pogled otkriva da odraz u ogledalu ne odgovara stvarnom stanju na terenu.



Kanadska izdanja magazina Elle i Marie Claire u lipanjskim su brojevima zatrpani reklamama kozmetičke kuće Garnier, čije su glavne zvijezde ikona Seksa i grada Sarah Jessica Parker, izraelska manekenka Bar Refaeli i američka glumica Alana De La Garza. Garnierova kampanja za proljeće/ljeto 2010. izgleda doista glamurozno, ali je nemoguće ne primijetiti ogromnu količinu Photoshopa, najvećeg (ne)prijatelja modne industrije 21. stoljeća.



Britney Spears, pop pjevačica kojoj posljednjih godina baš i ne cvjetaju ruže, navodno se usprotivila retuširanju svojih fotografija u novoj kampanji za Candie's. No, naknadno se ipak dogovorila s ljudima iz Candies'a da se u oglasnoj kampanji paralelno koriste i retuširane i originalne (prirodne) fotografije.



Bloomingdales je od savršene manekenke nevinog izgleda u tren oka napravio pravog mutanta. Komedija!

Cromoda.com

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Seks

Očekivanje da partner čita naše misli i želje zasigurno ne vodi dobrom seksu.

Drama Queen

Koliko god mislili da smo dobri, veliki, pametni ili načitani, malo je među nama onih koji su spremni priznati vlastite pogreške.

Beauty report

Ginza Eau de Parfum Murasaki, miris koji spaja snagu i ženstvenost u polisenzornom iskustvu, od dizajna bočice do izražaja mirisa, uz blistavu Murasaki ljubičastu...

Drama Queen

Ako nikad nisi ispao glup, nikad nećeš postati stručnjak.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.