Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Trendovi

8 Photoshop grešaka u 2010. godini

Pogledajte najveće blamaže modne i beauty industrije.

2010. je definitivno bila godina Photoshopa! Naslovnice magazina, editorijali, reklamne kampanje za modne i kozmetičke brandove – sve je bilo retuširano. Simpatično, komično, tragikomično, a nekad, kao u slučaju Shiseidove promotivne fotografije, zastrašujuće! Prisjetimo se "najboljih" trenutaka Photoshopa u godini s kojom ćemo se uskoro pozdraviti. U travnju su mnogi primijetili da Kimora Lee Simmons izgleda malo čudno u reklamnoj kampanji svog parfema "Dare Me". Naknadno se otkrilo da je posrijedi jedna od najvećih Photoshop blamaža u posljednjih nekoliko godina. Kimora je, naime, "posudila" noge supermodela Darije Werbowy s naslovnice francuskog Voguea iz 2005. godine. Photoshop svih Photoshopova (naslovna slika).



U jednoj promotivnoj fotografiji japanskog kozmetičkog giganta Shiseida koju je otkrio blog Photoshop Disasters, majstori Photoshopa su se malo previše zaigrali te su u naletu strasti nesretnoj manekenki "pomiješali" udove. Jeziv prizor!



Madonna
je na reklamama Dolce & Gabbane više nego lijepa, samo šteta što to baš i nije ona! Na internetu su se, naime, pojavile Madonnine neretuširane fotografije iz posljednje reklamne kampanje Dolce & Gabbane, koje nam otkrivaju da su Gabbanini stručnjaci imali pune ruke posla u Photoshopu.



Čak niti savršen struk i prirodno lijepe noge nisu spasili glazbenu zvijezdu Rihannu od fotošopiranja. 22-godišnja pjevačica ukrasila je prestižnu naslovnicu časopisa Elle za srpanj ove ove godine. Rihanna je na coveru "tanja" nego ikad, što posebno postaje vidljivo ako se fotografije iz Ellea usporede s onim s njenog nastupa u Madridu, koji je održala tek par dana ranije.



Fotografija iz reklamne kampanje Louisa Vuittona za jesen/zimu 2010/2011. je sadržajna, bogata raznim elementima (manekenkama, torbama, cipelama) pa nije ni čudo da mnogi na prvu nisu uočili neke nelogičnosti. Tek pažljiviji pogled otkriva da odraz u ogledalu ne odgovara stvarnom stanju na terenu.



Kanadska izdanja magazina Elle i Marie Claire u lipanjskim su brojevima zatrpani reklamama kozmetičke kuće Garnier, čije su glavne zvijezde ikona Seksa i grada Sarah Jessica Parker, izraelska manekenka Bar Refaeli i američka glumica Alana De La Garza. Garnierova kampanja za proljeće/ljeto 2010. izgleda doista glamurozno, ali je nemoguće ne primijetiti ogromnu količinu Photoshopa, najvećeg (ne)prijatelja modne industrije 21. stoljeća.



Britney Spears, pop pjevačica kojoj posljednjih godina baš i ne cvjetaju ruže, navodno se usprotivila retuširanju svojih fotografija u novoj kampanji za Candie's. No, naknadno se ipak dogovorila s ljudima iz Candies'a da se u oglasnoj kampanji paralelno koriste i retuširane i originalne (prirodne) fotografije.



Bloomingdales je od savršene manekenke nevinog izgleda u tren oka napravio pravog mutanta. Komedija!

Cromoda.com

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Dobar posao

Mihaela Mikić je poznata kao majstorica svojeg zanata i stoga često primjećuje greške koje Hrvatice čine kada je šminkanje u pitanju.

Beauty report

Obogaćene sastojcima prirodnog podrijetla Hair Food linije pružit će odgovarajuću njegu tvojoj kosi uz miris koji će probuditi tvoja osjetila.

Duh i tijelo

Ljutnja, zamjeranje i osjećaj povrijeđenosti dio su ljudske prirode. Ipak, nakon nekog vremena potrebno je oprostiti, ne samo zbog duševnog mira i zadovoljstva već...

Život u dvoje

Stvari koje činimo tijekom veze ili nakon prekida, a bilo bi bolje da ih ne radimo!

Advertisement