Svjetski proizvođač sportske opreme, Adidas, 16. ožujka 2011. predstavit će globalnu kampanju svoga brenda. Prvi puta u povijesti Adidasa, koji je osnovan je 1948. godine, kampanja istovremeno obuhvaća sve podbrendove: Sport Performance, Originals i Sport-Style, stvarajući do sada najraznovrsniji i najsveobuhvatniji prikaz brenda.
Kampanja spaja svijet sporta, glazbe i mode i na taj način predstavlja njihovu prepoznatljivu prisutnost u različitim sportovima, kulturama i životnim stilovima. Prikazani u autentičnom i prirodnom okruženju Adidasovi ambasadori, od nogometne zvijezde Lionela Messija i Davida Beckhama preko zvijezde NBA Derricka Rosea, pop ikone Katy Perry i hip-hop glazbenika B.o.B.-a do skateboarding tima, pokazuju da svatko tko voli sport, bez obzira o kojem se sportu radilo, daje sve od sebe baš kao što to čini i Adidas.
Ujedno se radi o najvećoj Adidasovoj kampanji ikada organiziranoj u Hrvatskoj, a uz brojne svjetske ambasadore ovog brenda u njoj sudjeluje i najveća zvijezda svjetske atletike, Blanka Vlašić dodatno potvrdivši kako najveći idu uz najveće.
Kampanju je osmislio kreativac Romain Gavras, a temelji se na verzijama TV reklama od 30 i 60 sekundi uz opširnije dvominutne verzije za internetske portale, on-line video i društvene kanale. Gledateljima i obožavateljima se u sklopu ove povijesne kampanje pruža mogućnost komunikacije kroz online društvene mreže poput Facebooka na kojem se dnevno nude detaljni ekskluzivni sadržaji – od novih proizvoda do sudjelovanja na glazbenim događajima i još mnogo toga. S više od 10 milijuna obožavatelja Adidas već sada dnevno komunicira putem svih on-line platformi.
All Adidas kampanja odvijat će se kroz cijelu 2011. godinu u različitim okruženjima, od sporta i glazbe do lifestyle i mode, s različitim elementima predstavljenim kroz sezone. Serija teaser spotova i poruka svojevrsni je uvod u središnji hero advert film koji će premijerno biti predstavljen 16. ožujka 2011.
Zagreb se također pridružuje svjetskim metropolama i milijunima obožavatelja ovog brenda koji će u srijedu, 16. ožujka 2011. obilježiti jedan od najvećih svjetskih marketinških projekata, ne samo vezanih uz brend već uz sport i lifestyle općenito.
Na Adidas is all in događaju u Domu hrvatskih likovnih umjetnika, popularnoj Džamiji na Trgu žrtava fašizma, posjetitelji će imati prigodu sudjelovati u cjelodnevnom zabavnom i sportskom programu.
Svojevrsni Adidasov rođendan toga dana uz Blanku Vlašić proslavit će i hrvatska teniska legenda Mario Ančić te domaći ambasadori Luka Nižetić, Lunar, Lana Klingor, Renata Sopek, Mario Petreković, Amar Milan Badelj, Tomislav Barbarić, Andrej Kramarić, Ivan Tomečak, Domagoj Antolić, Mario Maloča, Taj Sangara i Antun Palić.
Skejteri, grafiteri, DJ-i, spektakularni video mapping na vanjskoj fasadi galerije u izvedbi proslavljenog tima Galerija 12 kojim će se obilježiti početak nove Adidas all in priče, interaktivni nogomet uz party za više od 1000 uzvanika samo su jedan dio zabavnog programa koji se tog dana priprema u Zagrebu.
Ulaznice i pozivnice za ovaj događaj potražite na www.partyallin.com ili u Adidas shopovima u Ilici 28, Bogovićevoj 1a, Avenue Mallu te Arena centru. Ulaz na događaj slobodan je za sve fanove koji dođu odjeveni u mega popularne Adidasove tri crte!
Kampanja spaja svijet sporta, glazbe i mode i na taj način predstavlja njihovu prepoznatljivu prisutnost u različitim sportovima, kulturama i životnim stilovima. Prikazani u autentičnom i prirodnom okruženju Adidasovi ambasadori, od nogometne zvijezde Lionela Messija i Davida Beckhama preko zvijezde NBA Derricka Rosea, pop ikone Katy Perry i hip-hop glazbenika B.o.B.-a do skateboarding tima, pokazuju da svatko tko voli sport, bez obzira o kojem se sportu radilo, daje sve od sebe baš kao što to čini i Adidas.
Ujedno se radi o najvećoj Adidasovoj kampanji ikada organiziranoj u Hrvatskoj, a uz brojne svjetske ambasadore ovog brenda u njoj sudjeluje i najveća zvijezda svjetske atletike, Blanka Vlašić dodatno potvrdivši kako najveći idu uz najveće.
Kampanju je osmislio kreativac Romain Gavras, a temelji se na verzijama TV reklama od 30 i 60 sekundi uz opširnije dvominutne verzije za internetske portale, on-line video i društvene kanale. Gledateljima i obožavateljima se u sklopu ove povijesne kampanje pruža mogućnost komunikacije kroz online društvene mreže poput Facebooka na kojem se dnevno nude detaljni ekskluzivni sadržaji – od novih proizvoda do sudjelovanja na glazbenim događajima i još mnogo toga. S više od 10 milijuna obožavatelja Adidas već sada dnevno komunicira putem svih on-line platformi.
All Adidas kampanja odvijat će se kroz cijelu 2011. godinu u različitim okruženjima, od sporta i glazbe do lifestyle i mode, s različitim elementima predstavljenim kroz sezone. Serija teaser spotova i poruka svojevrsni je uvod u središnji hero advert film koji će premijerno biti predstavljen 16. ožujka 2011.
Zagreb se također pridružuje svjetskim metropolama i milijunima obožavatelja ovog brenda koji će u srijedu, 16. ožujka 2011. obilježiti jedan od najvećih svjetskih marketinških projekata, ne samo vezanih uz brend već uz sport i lifestyle općenito.
Na Adidas is all in događaju u Domu hrvatskih likovnih umjetnika, popularnoj Džamiji na Trgu žrtava fašizma, posjetitelji će imati prigodu sudjelovati u cjelodnevnom zabavnom i sportskom programu.
Svojevrsni Adidasov rođendan toga dana uz Blanku Vlašić proslavit će i hrvatska teniska legenda Mario Ančić te domaći ambasadori Luka Nižetić, Lunar, Lana Klingor, Renata Sopek, Mario Petreković, Amar Milan Badelj, Tomislav Barbarić, Andrej Kramarić, Ivan Tomečak, Domagoj Antolić, Mario Maloča, Taj Sangara i Antun Palić.
Skejteri, grafiteri, DJ-i, spektakularni video mapping na vanjskoj fasadi galerije u izvedbi proslavljenog tima Galerija 12 kojim će se obilježiti početak nove Adidas all in priče, interaktivni nogomet uz party za više od 1000 uzvanika samo su jedan dio zabavnog programa koji se tog dana priprema u Zagrebu.
Ulaznice i pozivnice za ovaj događaj potražite na www.partyallin.com ili u Adidas shopovima u Ilici 28, Bogovićevoj 1a, Avenue Mallu te Arena centru. Ulaz na događaj slobodan je za sve fanove koji dođu odjeveni u mega popularne Adidasove tri crte!
You must be logged in to post a comment Login