Kada je prošle sezone debitirala na pisti Nivea Cro A Portera mlada dizajnerica Anamarija Asanović svojom hrabrom i odvažnom kolekcijom okupirala je pažnju modne publike i kritike. Da bi opravdala zaduženo povjerenje ove sezone zrelija i osvještenija odlučila je modnoj javnosti predstaviti se novim vizualnim konceptualnim ruhom.
Ove sezone otišla je korak dalje te osim svog rada odlučila je predstaviti i sebe. Vođena idejom da je moda igra i rizik odlučila je zaigrati glavnu ulogu u svojoj najnovijoj kampanji te razgolitila sebe i svoj rad na najiskreniji način. Naime, u vlastitim kreacijama stala je pred foto objektiv i tako sudjelovala u nastajanju serije modnih fotografija svoje kampanje za najnoviju kolekciju 'The Woods'.
Potraga za ovosezonskom inspiracijom mladu dizajnericu odvela je na mistično putovanje jesenskim, maglovitim, mokrim šumama francuske unutrašnjosti. Boravak u takvom okruženju dizajnericu je preplavio mirisima, okusima i spektrom boja koje je magla obukla u sfumato varijantu. Bogatstvo i mir zelenih krošnji, smeđa i bež stabla, sivilo maglice, zlatno i crveno ugaženo lišće uz put, snažna modra i crna boja noći misao su vodilja nove kolekcije i bilo je jasno da se zovu i moći tih boja neće moći oduprijeti. Već tada, za boravka u tom bajkovitom ali pomalo i strašljivom okruženju, shvatila je kako je pronašla inspiraciju za svoju novu kolekciju, te kako su to boja njenih budućih skica i njene nove kolekcije.
Kolekcija 'The Woods' namijenjena je mladim i hrabrim djevojkama koje vole opasnost, hodanje po ivici, koje vole pomicati granice, i ne boje novih izazova. Suvremena je to djevojka koja nakon dana provedenog u šumi uskače u svoj DS3 i žuri na izložbu prijatelja konceptualnog umjetnika. Odjevena u laganu večernju haljinu i topli boho–chic kaput kojeg ne ulazu ostavlja batleru, dok uzima čašu pjenušca. Moderna pepeljuga iz šume?!
'Htjela sam se nekom jednostavnom formom približiti svojoj publici, ideja je došla spontano i neplanirano te sam u jednom trenutku pomislila: ukoliko se ja dobro osjećam u vlastitoj odjeći tada će i svi drugi…..Moda je igra i rizik, a ja volim riskirati, istraživati i biti otvorena prema novim izazovima. Ovo je zasigurno izazov u kojem sam uživala', izjavila je Anamarija.
Njene igre zasigurno će ostati zamijećene, a ova mlada dizajnerica sigurno i polako već pronalazi svoje mjesto na domaćoj modnoj sceni.
Uz Anamariju Asanović koja igra glavnu ulogu u sporednim ulogama kampanje 'The Woods' našli su se u ulozi fotografa Ante Burazin, make up umjetnice Marija Ban i službenog frizera Josipa Brandić.
Modna revija Anamarije Asanović na rasporedu je prvog dana ovosezonskog Nivea Cro A Porter-a, u četvrtak 7. listopada, u Westgate Shopping Cityju.
Ove sezone otišla je korak dalje te osim svog rada odlučila je predstaviti i sebe. Vođena idejom da je moda igra i rizik odlučila je zaigrati glavnu ulogu u svojoj najnovijoj kampanji te razgolitila sebe i svoj rad na najiskreniji način. Naime, u vlastitim kreacijama stala je pred foto objektiv i tako sudjelovala u nastajanju serije modnih fotografija svoje kampanje za najnoviju kolekciju 'The Woods'.
Potraga za ovosezonskom inspiracijom mladu dizajnericu odvela je na mistično putovanje jesenskim, maglovitim, mokrim šumama francuske unutrašnjosti. Boravak u takvom okruženju dizajnericu je preplavio mirisima, okusima i spektrom boja koje je magla obukla u sfumato varijantu. Bogatstvo i mir zelenih krošnji, smeđa i bež stabla, sivilo maglice, zlatno i crveno ugaženo lišće uz put, snažna modra i crna boja noći misao su vodilja nove kolekcije i bilo je jasno da se zovu i moći tih boja neće moći oduprijeti. Već tada, za boravka u tom bajkovitom ali pomalo i strašljivom okruženju, shvatila je kako je pronašla inspiraciju za svoju novu kolekciju, te kako su to boja njenih budućih skica i njene nove kolekcije.
Kolekcija 'The Woods' namijenjena je mladim i hrabrim djevojkama koje vole opasnost, hodanje po ivici, koje vole pomicati granice, i ne boje novih izazova. Suvremena je to djevojka koja nakon dana provedenog u šumi uskače u svoj DS3 i žuri na izložbu prijatelja konceptualnog umjetnika. Odjevena u laganu večernju haljinu i topli boho–chic kaput kojeg ne ulazu ostavlja batleru, dok uzima čašu pjenušca. Moderna pepeljuga iz šume?!
'Htjela sam se nekom jednostavnom formom približiti svojoj publici, ideja je došla spontano i neplanirano te sam u jednom trenutku pomislila: ukoliko se ja dobro osjećam u vlastitoj odjeći tada će i svi drugi…..Moda je igra i rizik, a ja volim riskirati, istraživati i biti otvorena prema novim izazovima. Ovo je zasigurno izazov u kojem sam uživala', izjavila je Anamarija.
Njene igre zasigurno će ostati zamijećene, a ova mlada dizajnerica sigurno i polako već pronalazi svoje mjesto na domaćoj modnoj sceni.
Uz Anamariju Asanović koja igra glavnu ulogu u sporednim ulogama kampanje 'The Woods' našli su se u ulozi fotografa Ante Burazin, make up umjetnice Marija Ban i službenog frizera Josipa Brandić.
Modna revija Anamarije Asanović na rasporedu je prvog dana ovosezonskog Nivea Cro A Porter-a, u četvrtak 7. listopada, u Westgate Shopping Cityju.
You must be logged in to post a comment Login