Mala obiteljska tvrtka osnovana davnih dana u Parmi ovog se puta našla u središtu zbivanja, no ne zbog svoje kvalitete, već zbog, kako navode mediji, uvredljivih provokacija.
Naime, predsjednik Uprave obiteljske tvrtke Barilla, Guido Barilla, koja je svjetski lider u proizvodnji tjestenina, izjavio je u intervjuu za Radio 24 kako njegova tvrtka podržava samo ‘tradicionalnu obitelj’ i da LGBT osobe slobodno ‘mogu jesti neku drugu tjesteninu’.
Barilla ima 24 centra za proizvodnju (22 u Italiji i 2 u inozemstvu) i direktno upravlja s 5 mlinova koji daju oko 70 posto potrebnih sirovina. No čini se da kompanija koja izvozi u više od stotinu zemalja i diči se svojim velikim ulaganjima i kvalitetom nema tu politiku kada su u pitanju kupci.
Tvrtka Barilla jedan je od najvećih oglašivača u Italiji i godinama koristi sliku sretne obitelji koja živi u idealiziranom talijanskom selu, sa sloganom: ‘Gdje je Barilla, tu je dom’. U ovom radijskom intervjuu, Guido Barilla je rekao kako se protivi tome da gay parovi usvajaju djecu, ali da podržava istospolne brakove, koji u Italiji nisu ozakonjeni. Njegov komentar o reklamama bio je odgovor na izravno pitanje o tome da li bi ikad stavio gay obitelj u reklamu svoje tvrtke. ‘Ako se gay osobama sviđa naša tjestenina i reklame, jest će našu pastu, a ako im se ne sviđa, neće je jesti, već će jesti neku drugu marku,’ rekao je vlasnik Barille.
‘Nikad ne bih napravio reklamu s homoseksualnom obitelji, ne zato što ih ne poštujem, nego zato što se mi s njima ne slažemo. Naša obitelj je klasična, ona u kojoj žena igra fundamentalnu ulogu,’ naglasio je 55-godišnji Barilla te pokrenu cijelu buru komentara.
You must be logged in to post a comment Login