Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Fashion report

Bez kreativnih ograničenja

Sezona eklektičke razigranosti modnih dizajnera.

Glavna uloga u reklamnoj kampanji za proljetno-ljetnu kolekciju 2012. modnog brenda Miss Sixty pripala je – traperu. Odjevni komadi u plavom ili pak detalji u boji trapera, sastavni su dio kolekcije koja je namijenjena ženi koja se želi istaknuti svojim izgledom u svako doba dana.

U kampanji je predstavljena prekrasna Belen Rodriguez kao novo lice Miss Sixtyja. Belena senzualno pozira u glamuroznim ali i casual odjevnim komadima iz nove kolekcije, uz pripadajuće modne dodatke (cipele i torbe):



U sezoni koja tek dolazi, Miss Sixty kroz svoju kolekciju naglašava senzualnost i originalnost, i to mješajući stilove. Na ovaj način svaka žena može složiti odjevnu kombinaciju koja će odlično funkcionirati i kao dnevna i kao večernja.



Ljepota tirkizno plave svojom svježinom lako osvaja, a ujedno – na prepoznatljivi način oslanja se na tradiciju brenda evocirajući traper kao ključni materijal svojih kolekcija. Svoju popularnost Miss Sixty svakako duguje vještom balansiranju između glamura i chic casuala u kojem glavne uloge imaju traper i T-shirt majice.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Zanimljivosti

Moderan dizajn, vrlo jednostavna za upotrebu, s fokusom na potrebama potrošača, njezine su ključne karakteristike.

Trendovi

S prepoznatljivim printevima i cvjetnim motivima, elegantnim i romantičnim haljinama, dizajnerica Anita Pokrivač slavi ljeto.

Beauty report

Po prvi puta, svoj hommage ovom univerzalnom jezičnom i modnom pojmu dao je i hrvatski brend nakita Karat Jewelry.

Fashion report

Rezultati su dio projekta „Fashion (Re)search“, niza istraživanja tržišta temeljenih na redovitom prikupljanju podataka, čiji je cilj pružiti aktualne i relevantne informacije medijima i...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.