Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Boje privlačne kupcima

Boja proizvoda, odnosno ambalaže može vas privući ili pokolebati u namjeri da ga kupite..

– Sviđa mi se ovaj auto dragi. – Koji draga? – Ovaj… Ovaj crveni! Ovaj dijalog može se činiti isječkom iz «Bračnih voda» ali postoji cijeli niz ozbiljnih znanstvenih studija i cijela grana marketinga koja proučava važnost i utjecaj boja na ponašanje kako ljudi u životnim situacijama, tako i na ponašanje ljudi kao potrošača.

Boje su jedan od bitnih elemenata u marketinškoj komunikaciji proizvoda prema potrošaču. Postoje korelacije između određene boje, skupine potrošača te proizvoda ili usluga.

Same boje su osobine svjetlosti koje se na različite načine reflektiraju od površine materije oko nas. Bitnije od suhoparnih definicija su osjećaji koji nas prožimaju kada neku boju vidimo te konotacije koje vežemo uz nju. Na tim našim, subjektivnim, osjećajima marketinške kompanije komuniciraju proizvode prema određenim segmentima kupaca.

Boja vatre i revolucije


Jedna je od najvažnijih boja u marketinškom smislu jest crvena. Simbolizira dinamičnost, snagu, sreću, agresivnost i seksualnost. Kroz povijest je simbolizirala revolucionarne procese i dosta se često koristi pri re-brandingu nekog poznatog proizvoda.

Nebesko plava

Plava je simbol vjernosti, istine, besmrtnosti i duhovnosti. Djeluje opuštajuće te u kampanjama ima za svrhu potrošače smiriti i učiniti ih sigurnima. Dosta često se koristi u avio-kompanijama i osiguravajućim društvima. U Americi je najomiljenija boja, i dokazano smiruje krvni tlak.

Boje prirode

Odlike zelene boje su umirujući i blagi osjećaji, jer se direktno veže uz prirodu. Ova boja sugerira odmor i ozdravljenje i dosta se često koristi na ambalažama zdravih i ekološki osviještenih proizvoda. Žuta boja simbolizira sreću, duhovnost, razum, kreativnost i maštovitost. To je boja stvaralaštva, topline i veselja. Ovom bojom se pokušavaju privući temperamentni, ekstrovertirani ljudi koji razmišljaju i žive proaktivno.

Akromatske boje

Bijela i crna boja, kao ni jedna druga, simboliziraju suprotnosti. Bijela boja simbolizira red, nevinost, svetkovanje i poštenje. Ova boja privlačna je intelektualcima koji traže moderan proizvod, ali i istraživačima i urbanoj populaciji. Crna boja je kontradiktorna. Potrošači ju ili vole ili ne vole. Tradicionalni je simbol zla, tuge i nedaće a opet je elegantna, tajanstvena, seksi i snažna. Koriste ju kompanije koje imaju vrhunske proizvode, već dokazane na tržištu. Ovu boju posebno vole ljudi koji ne drže puno do autoriteta, konvencionalnosti i pravila.

Boje su jedan od najvećih stimulansa u kampanjama proizvođača. Ona je prva stvar koju kupac vidi i uz dizajn presudna je o formiranju potrošačevog mišljenja o nekom proizvodu. U velikoj konkurenciji ponuđača pažljivo odabrane boje koje ciljaju vaš segment kupaca pomoći će vam u isticanju posebnosti vašeg proizvoda i kompanije.


(www.profitiraj.hr)

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Dobar posao

Jedan od ključnih elemenata borbe za ravnopravnost spolova jest osigurati jednakost plaća za jednak rad, međutim, istraživanja i dalje otkrivaju duboke disparitete u primanjima između...

Drama Queen

Ne treba misliti da išta zaslužuješ, bilo da se radi o prilici, odgovoru, raščišćavanju neke situacije…

Dobar posao

Za usporedbu, zastupljenost žena u upravama 350 najznačajnijih društava na Londonskoj burzi prema podacima The Female FTSE Board Report za 2023. je 40% i...

Dobar posao

Novac nije najvažnija stvar u životu, reći će oni koji ga imaju. Kako bi i vama postao nevažna stavka, donosimo vam nekoliko vještina kojima...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.