Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Brazilska dijeta – jedemo i mršavimo

Za mjesec dana i do 12 kilograma lakši.

Pitate se kako to da trenutno tri svjetska top modela dolaze iz Brazila. Naime geni su najzaslužniji za savršen izgled Giselle Bündchen, Adriane Lime i Alessandre Ambrosio, ali možda i brazilski način prehrane.

Naime, u posljednje vrijeme izrazito je popularna Brazilska dijeta koja ne garantira izgled Adriane Lime ali pomaže pri izrazito brzom gubitku kilograma. Ako se još niste odvažili za dijetu, a želite smršavjeti do ljeta – možda je upravo ovo dijeta za vas. Bogata je voćem i povrćem, a njena bitna odrednica kako je potrebno jesti  pet obroka na dan.



Osim prehrane preporučena je i odgovarajuća tjelesna aktivnost poput 30 minutne vožnje bicikla na dan, ili pak trčanja. S tim režimom prehrane i vježbanja može se skinuti i do 12 kilograma u mjesec dana.

Ovisno o željenoj liniji te mogućoj izdržljivosti, dvije su vrste Brazilske dijete – kratka (2 tjedna) i duga (4 tjedna). Kako prema nutricionistima kraća verzija nije preporučljiva zbog zdravlja jer je siromašna mineralima i vitaminima prikazat ćemo vam jelovnik za dužu verziju. Sadrži određene obroke za svaki dan u tjednu – s tim da svaki tjedan tijekom mjesec dana krenete ispočetka.

Ponedjeljak

Doručak: 1 naranča, 1 banana i 1 šalica soka od naranče.
Međuobrok: 1 čaša soka od naranče i 1 komad tosta.
Ručak: 100 grama kuhane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća.
Večera: 100 grama kuhane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća
Prije spavanja: 1 čaša soka od naranče i pola komada tosta.

Utorak

Doručak: 1 meko kuhano jaje i 1 šalica soka od jabuke.
Međuobrok: 1 mali komad tosta i 1 čaša soka od jabuke.
Ručak: 100 grama kuhanog mesa, 2 kuhana krumpira i 4 lista zelene salate.
Večera: 200 grama kuhane ribe, 1 tvrdo kuhano jaje, zelena salata i zeleni grašak.
Prije spavanja: 1 šalica soka od jabuke i 1 tost.



Srijeda

Doručak: 1 šalica nemasnog mlijeka i 1 komad tosta.
Međuobrok: 100 grama nemasnog sira.
Ručak: 100 g riže, 150 grama salate od svježeg kupusa s preljevom od 1 limuna i malo peršina
Večera: 100 g kuhanog mesa, 1 jabuka i 4 lista zelene salate.
Prije spavanja: 1 šalica soka od jabuke i 1 mali komad tosta.

Četvrtak


Doručak: 1 šalica soka od ananasa i 60 g ananasa.
Međuobrok: 1 šalica soka od ananasa i 1 mali komad tosta.
Ručak: 100 g kuhanog mesa, mali komad sira i jedna naranča.
Večera: 2 kuhana krumpira, 150 grama salate od svježe izribane mrkve s malo ulja.
Prije spavanja: 1 šalica soka od ananasa i 1 komad tosta.



Petak

Doručak:
1 čaša soka od jabuke i 1 mali tost.
Međuobrok: 1 jabuka i 1 naranča.
Ručak: 150 grama kuhane ribe i 2 male kuhane mrkve.
Večera: 1 tanjur juhe od povrća i mali komad kruha.
Prije spavanja: 1 čaša soka od naranče i 1 mali komad kruha.

Subota

Doručak:
1 čaša soka od jabuke i 1 komad tosta.
Međuobrok: 150 grama kuhane naribane salate od cikle s malo biljnog ulja.
Ručak: 1 tanjur juhe od povrća ili pak gljiva te 1 mali komad kruha.
Večera: 100 grama prženih gljiva i 100 grama salate od sirovog povrća.
Prije spavanja: 1 šalica soka od jabuke i 2 keksa.

Nedjelja


Doručak: 1 banana i 1 šaka grožđica.
Međuobrok: 1 čaša soka od mrkve i 1 mali komad tosta.
Ručak: 100 g kuhanog mesa, 100 grama salate od svježeg kupusa, zeleni luk i sok od 1 limuna.
Večera: 1 tanjur povrća ili juha od gljiva, 100 grama voća i 4 lista zelene salate.
Prije spavanja: 1 čaša soka od jabuka i 2 sušene smokve.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Gastronomija

To će nam otkriti Nacionalno istraživanje prehrambenih navika na koje Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH) poziva građane da se uključe!

Zanimljivosti

Jela s tjesteninama pripremaju se lako i brzo, a uz pametnu kombinaciju s drugim namirnicama mogu biti nutritivno bogata i puna okusa.

Savjeti stručnjaka

Ako još niste sudjelovali u popularnom Veganuary izazovu, sad je pravi trenutak. Otkrijte prednosti veganske prehrane kroz izazov koji je odličan za vaše zdravlje...

She Book Club

Jamie Oliver, jedan od najprodavanijih autora kuharica na svijetu, vraća se s najukusnijim receptima na bazi povrća.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.