Prirodna kozmetička linija Dr. Organic ovih je dana pronašla svoje mjesto na policama bio&bio trgovina, a kozmetički preparati Dr. Hauschka odnedavno su u ponudi Bauerfiend trgovina čime su dva jaka 'doktorska' branda obogatila kvalitetnu ponudu prirodne kozmetike te postala još dostupnija širem krugu kupaca. Predstavljene su tri najtraženije i najpopularnije Dr. Organic linije od manuka meda, čajevca i vitamina E, a novu prirodnu kozmetiku isprobale su Maja Vučić i Renata Sopek, a da i muškarci sve više vode računa o kvaliteti kozmetike koju koriste pokazao je i interes Tonija Cetinskog.
Maja Vučić istaknula je da za njegu svog lica i tijela koristi isključivo prirodnu kozmetiku, jer tako je koža nahranjena i zdrava. "Kako mislimo tako ćemo djelovati, kako se hranimo tako ćemo biti zdravi , a što nanosimo na sebe tako ćemo izgledati", dodaje Maja.
"Svima nam je jasno koliko je važno biti zdrav i živjeti u skladu s prirodom. Trudim se koliko god mogu konzumirati zdrave namirnice, a osim hrane počeo sam koristiti i zdrave i organske kozmetičke proizvode za njegu tijela jer krajnje mi je vrijeme za uloviti zdrav ritam", napominje Toni Cetinski.
Kozmetika Dr. Organic slijedi holistički pristup zdravlju jer svi proizvodi koje nanosimo na tijelo trebaju biti prirodni i organski kao i oni koje unosimo u naš organizam. Prirodne i organske sirovine za proizvodnju dr.organic kozmetike brižno su odabrane, a prikupljaju se iz zelenih, čistih, netaknutih izvora diljem svijeta te se svaki pojedini sastojak testira u strogo kontroliranim uvjetima kako bi se osiguralo jamstvo kvalitete.
Kombinirajući najnovija znanstvena dostignuća u postupku ekstrakcije, Dr. Organic garantira da su svi aktivni sastojci sačuvani u procesu proizvodnje te tako istinski djelotvorni i prihvatljivi i za okoliš. Trgovine bio&bio u ovom su brandu prepoznale su kvalitetu i vrijednosti koje istodobno predstavljaju benefit ne samo za ljepotu već i za zdravlje kože.
"Trgovine bio&bio uvijek posebnu pažnju poklanjaju odabiru proizvoda koje uvrštavaju u svoj asortiman, pri čemu se posebno vodi računa o ekocertifikatu, no i o sastojcima proizvoda koji moraju zadovoljavati naše stroge kriterije uvrštenja. Skloni smo surađivati s partnerima koji imaju sličnu misiju i viziju kao i bio&bio trgovine. U brandu Dr. Organic prepoznali smo sve kvalitete kojima težimo te usmjerenost kako na ljepotu tako i na zdravlje kože što i sami komuniciramo. Naime ljepota i zdravlje blisko su povezani i u sinergiji ističu ono najljepše na svakoj osobi", napomenula je članica Uprave Biovege i voditeljica bio&bio trgovina Žana Hinek.
Zamjenik predsjednika Uprave tvrtke Bauerfeind, Slobodan Brezak, uvoznik i distributer dr.organic kozmetike izrazio je zadovoljstvo zbog buduće uspješne suradnje tvrtki Bauerfeind i Biovege kao i zbog zajedničke ponude Dr. Hauschka i Dr. Organic organske kozmetike. "Dr. Hauscha i Dr. Organic proizvode od danas možete kupiti u dvije maloprodajne mreže čime su vrhunski proizvodi organske kozmetike dostupniji korisnicima u cijeloj zemlji. Nadamo se uspješnoj i dugotrajnoj suradnji kroz puno zajedničkih promotivnih aktivnosti na zadovoljstvo partnerskih tvrtki , ali prije svega na zadovoljstvo naših kupaca i korisnika".
Maja Vučić istaknula je da za njegu svog lica i tijela koristi isključivo prirodnu kozmetiku, jer tako je koža nahranjena i zdrava. "Kako mislimo tako ćemo djelovati, kako se hranimo tako ćemo biti zdravi , a što nanosimo na sebe tako ćemo izgledati", dodaje Maja.
"Svima nam je jasno koliko je važno biti zdrav i živjeti u skladu s prirodom. Trudim se koliko god mogu konzumirati zdrave namirnice, a osim hrane počeo sam koristiti i zdrave i organske kozmetičke proizvode za njegu tijela jer krajnje mi je vrijeme za uloviti zdrav ritam", napominje Toni Cetinski.
Kozmetika Dr. Organic slijedi holistički pristup zdravlju jer svi proizvodi koje nanosimo na tijelo trebaju biti prirodni i organski kao i oni koje unosimo u naš organizam. Prirodne i organske sirovine za proizvodnju dr.organic kozmetike brižno su odabrane, a prikupljaju se iz zelenih, čistih, netaknutih izvora diljem svijeta te se svaki pojedini sastojak testira u strogo kontroliranim uvjetima kako bi se osiguralo jamstvo kvalitete.
Kombinirajući najnovija znanstvena dostignuća u postupku ekstrakcije, Dr. Organic garantira da su svi aktivni sastojci sačuvani u procesu proizvodnje te tako istinski djelotvorni i prihvatljivi i za okoliš. Trgovine bio&bio u ovom su brandu prepoznale su kvalitetu i vrijednosti koje istodobno predstavljaju benefit ne samo za ljepotu već i za zdravlje kože.
"Trgovine bio&bio uvijek posebnu pažnju poklanjaju odabiru proizvoda koje uvrštavaju u svoj asortiman, pri čemu se posebno vodi računa o ekocertifikatu, no i o sastojcima proizvoda koji moraju zadovoljavati naše stroge kriterije uvrštenja. Skloni smo surađivati s partnerima koji imaju sličnu misiju i viziju kao i bio&bio trgovine. U brandu Dr. Organic prepoznali smo sve kvalitete kojima težimo te usmjerenost kako na ljepotu tako i na zdravlje kože što i sami komuniciramo. Naime ljepota i zdravlje blisko su povezani i u sinergiji ističu ono najljepše na svakoj osobi", napomenula je članica Uprave Biovege i voditeljica bio&bio trgovina Žana Hinek.
Zamjenik predsjednika Uprave tvrtke Bauerfeind, Slobodan Brezak, uvoznik i distributer dr.organic kozmetike izrazio je zadovoljstvo zbog buduće uspješne suradnje tvrtki Bauerfeind i Biovege kao i zbog zajedničke ponude Dr. Hauschka i Dr. Organic organske kozmetike. "Dr. Hauscha i Dr. Organic proizvode od danas možete kupiti u dvije maloprodajne mreže čime su vrhunski proizvodi organske kozmetike dostupniji korisnicima u cijeloj zemlji. Nadamo se uspješnoj i dugotrajnoj suradnji kroz puno zajedničkih promotivnih aktivnosti na zadovoljstvo partnerskih tvrtki , ali prije svega na zadovoljstvo naših kupaca i korisnika".
In this article:dr. organic, dr.hauschka, kozmetika, priroda, renata sopek, toni cetinski, zdravlje
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login