Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dizajn

Citroen DS3: anti-retro stil

Da biste ušli u povijest, nemojte ju kopirati

Ovaj najnoviji kreativni uradak, kampanja marke Citroën i agencije H, opisuje DS3 kao inkarnaciju "anti retro" stila. U promidžbenoj kampanji, dvije univerzalne ikone, Marilyn Monroe i John Lennon nose istu poruku koju ističe i model Citroën DS3:

"Kako biste ostavili trag u svom vremenu, ne vraćajte se u prošlost, stvorite svoj stil, živite sadašnji trenutak, živite svoj život sada!"




Od Spačeka do iPod-a, uspješni su se proizvodi uvijek oslobađali pravila prošlosti i iskazivali budućnost. Osvajali su široku publiku uz brojne rizike i donosili inovativna rješenja koja iznenađuju. S modelom DS3, Citroën ne traži povratak u prošlost niti "recikliranje" mitskog automobila kao što je to bio DS, već preuzima vrijednosti koje su ga učinile mitskim, a koje pripadaju nasljeđu marke: modernost, inovativnost, profinjenost i zavodljivost.

Citroën DS3 je odlučno moderan automobil, koji ima svoju ulogu u povijesti marke, kako bi na najbolji način prevladao prošlost. Pokazatelj je jake volje markeCitroën da danas vjeruje u automobile, u sposobnost preobrazbe, te dokaz optimizma i inovativnosti. Citroën s modelom DS3 odbija primjeniti postojeće koncepte i izražava želju da nastavi pisati svoju povijest.



Anti retro filozofija

Riječ je  opredjeljenju s ciljem da se uzme najbolje iz prošlosti kako bi se postigao upjeh u sadašnjosti i anticipirao uspjeh u budućnosti. Ova filozofija također izražava suprotnost između prošlosti, koja je ohrabrujuća i koju poznajemo i budućnosti, koja je po svojoj prirodi neizvjesna. To je suprotnost između dobrih starih dana i sutrašnjice.

S ciljem da izrazi ovu filozofiju, agencija H je napisala "manifest". On je ozbiljan, smiješan, otkačen i iznosi "anti-retro" viziju marke, ali također i višestruku osobnost modela DS3, prvog automobila posebne linije, koji igra s bojama, koji se prilagođava svim željama, koji je chic i drzak, zavodljiv i dinamičan.

Određene rečenice manifesta će se izdvojiti i prenijeti kroz print i city light kampanju, koja će privlačiti pogled svojim snažnim stilom – usko vezanim uz novi Citroën DS3 i uz "anti retro" pozicioniranje. Internet kampanja će iskazati suprotnost između nostalgije prošlosti i obećanja budućnosti preko dvije ikone koje su obilježile svoje vrijeme.

Ove dvije ikone se vežu uz određeno razdoblje, a istovremeno su trajne i univerzalne. Njihov ugled i međunarodna dimenzija potvrđuju ambiciju marke Citroën. Ove dvije ikone su također usklađene s osobnošću modela Citroën DS3: glamur & anti konformizam. To su ikone koje u potpunosti predstavljaju "anti retro": Marilyn Monroe i John Lennon.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Predstavljamo

Prostor Hauba@Lauba poslužio je ovu večer kao idealan ambijent u kojem je Zigman prikazao svu svoju čarobnost i kreativnost.

Dizajn

Ženama se sviđaju Citroenova vozila, a ponuda je odnedavno veća za novodizajniran model C5.

Dizajn

Gradski mališani nastali su suradnjom Toyote, Citroena i Peugeota.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.