Ovaj najnoviji kreativni uradak, kampanja marke Citroën i agencije H, opisuje DS3 kao inkarnaciju "anti retro" stila. U promidžbenoj kampanji, dvije univerzalne ikone, Marilyn Monroe i John Lennon nose istu poruku koju ističe i model Citroën DS3:
"Kako biste ostavili trag u svom vremenu, ne vraćajte se u prošlost, stvorite svoj stil, živite sadašnji trenutak, živite svoj život sada!"
Od Spačeka do iPod-a, uspješni su se proizvodi uvijek oslobađali pravila prošlosti i iskazivali budućnost. Osvajali su široku publiku uz brojne rizike i donosili inovativna rješenja koja iznenađuju. S modelom DS3, Citroën ne traži povratak u prošlost niti "recikliranje" mitskog automobila kao što je to bio DS, već preuzima vrijednosti koje su ga učinile mitskim, a koje pripadaju nasljeđu marke: modernost, inovativnost, profinjenost i zavodljivost.
Citroën DS3 je odlučno moderan automobil, koji ima svoju ulogu u povijesti marke, kako bi na najbolji način prevladao prošlost. Pokazatelj je jake volje markeCitroën da danas vjeruje u automobile, u sposobnost preobrazbe, te dokaz optimizma i inovativnosti. Citroën s modelom DS3 odbija primjeniti postojeće koncepte i izražava želju da nastavi pisati svoju povijest.
Anti retro filozofija
Riječ je opredjeljenju s ciljem da se uzme najbolje iz prošlosti kako bi se postigao upjeh u sadašnjosti i anticipirao uspjeh u budućnosti. Ova filozofija također izražava suprotnost između prošlosti, koja je ohrabrujuća i koju poznajemo i budućnosti, koja je po svojoj prirodi neizvjesna. To je suprotnost između dobrih starih dana i sutrašnjice.
S ciljem da izrazi ovu filozofiju, agencija H je napisala "manifest". On je ozbiljan, smiješan, otkačen i iznosi "anti-retro" viziju marke, ali također i višestruku osobnost modela DS3, prvog automobila posebne linije, koji igra s bojama, koji se prilagođava svim željama, koji je chic i drzak, zavodljiv i dinamičan.
Određene rečenice manifesta će se izdvojiti i prenijeti kroz print i city light kampanju, koja će privlačiti pogled svojim snažnim stilom – usko vezanim uz novi Citroën DS3 i uz "anti retro" pozicioniranje. Internet kampanja će iskazati suprotnost između nostalgije prošlosti i obećanja budućnosti preko dvije ikone koje su obilježile svoje vrijeme.
Ove dvije ikone se vežu uz određeno razdoblje, a istovremeno su trajne i univerzalne. Njihov ugled i međunarodna dimenzija potvrđuju ambiciju marke Citroën. Ove dvije ikone su također usklađene s osobnošću modela Citroën DS3: glamur & anti konformizam. To su ikone koje u potpunosti predstavljaju "anti retro": Marilyn Monroe i John Lennon.
"Kako biste ostavili trag u svom vremenu, ne vraćajte se u prošlost, stvorite svoj stil, živite sadašnji trenutak, živite svoj život sada!"
Od Spačeka do iPod-a, uspješni su se proizvodi uvijek oslobađali pravila prošlosti i iskazivali budućnost. Osvajali su široku publiku uz brojne rizike i donosili inovativna rješenja koja iznenađuju. S modelom DS3, Citroën ne traži povratak u prošlost niti "recikliranje" mitskog automobila kao što je to bio DS, već preuzima vrijednosti koje su ga učinile mitskim, a koje pripadaju nasljeđu marke: modernost, inovativnost, profinjenost i zavodljivost.
Citroën DS3 je odlučno moderan automobil, koji ima svoju ulogu u povijesti marke, kako bi na najbolji način prevladao prošlost. Pokazatelj je jake volje markeCitroën da danas vjeruje u automobile, u sposobnost preobrazbe, te dokaz optimizma i inovativnosti. Citroën s modelom DS3 odbija primjeniti postojeće koncepte i izražava želju da nastavi pisati svoju povijest.
Anti retro filozofija
Riječ je opredjeljenju s ciljem da se uzme najbolje iz prošlosti kako bi se postigao upjeh u sadašnjosti i anticipirao uspjeh u budućnosti. Ova filozofija također izražava suprotnost između prošlosti, koja je ohrabrujuća i koju poznajemo i budućnosti, koja je po svojoj prirodi neizvjesna. To je suprotnost između dobrih starih dana i sutrašnjice.
S ciljem da izrazi ovu filozofiju, agencija H je napisala "manifest". On je ozbiljan, smiješan, otkačen i iznosi "anti-retro" viziju marke, ali također i višestruku osobnost modela DS3, prvog automobila posebne linije, koji igra s bojama, koji se prilagođava svim željama, koji je chic i drzak, zavodljiv i dinamičan.
Određene rečenice manifesta će se izdvojiti i prenijeti kroz print i city light kampanju, koja će privlačiti pogled svojim snažnim stilom – usko vezanim uz novi Citroën DS3 i uz "anti retro" pozicioniranje. Internet kampanja će iskazati suprotnost između nostalgije prošlosti i obećanja budućnosti preko dvije ikone koje su obilježile svoje vrijeme.
Ove dvije ikone se vežu uz određeno razdoblje, a istovremeno su trajne i univerzalne. Njihov ugled i međunarodna dimenzija potvrđuju ambiciju marke Citroën. Ove dvije ikone su također usklađene s osobnošću modela Citroën DS3: glamur & anti konformizam. To su ikone koje u potpunosti predstavljaju "anti retro": Marilyn Monroe i John Lennon.
You must be logged in to post a comment Login