Croauto 2009: Opel Insignia

Ako se po nečemu ne razlikujemo od Europe, onda je to ukus za automobile. Nakon što je pobijedio na izboru Europskog automobila 2009. godine, Opelov model ponovio je uspjeh i na najstarijem izboru u Hrvatskoj.

Najveći žiri

Ovogodišnja žiri brojao je oko 200.000 članova, a uključiti su se mogli svi čitatelji i gledatelji domaćih medija. Ovo je sedmi put da su se ukusi Europe i Hrvatske poklopili.

– Na nagradu smo iznimno ponosni, jer smo napravili automobil koji unosi promjene u srednji segment i to svojim dizajnom i kvalitetom,- izjavio je prvi čovjek Opela Hans Demant.

Opelov model osvojio je nešto manje od 20 posto ukupnih glasova, 4000 glasova manje dobila je Mazda 6 koja se pokazala kao jedina ozbiljnija konkurencija, jer Golf šeste generacije očito nije probudio veće simpatije kod domaće publike.

Zaokret u dizajnu

Insignia je opravdala najave iz Opela svojim elegantnim dizajnom, koji uz napredna tehnološka rješenja nudi pravo osvježenje na tržištu. Oblikom karoserije s kupeovskom linijom mami pogled svakog prolaznika.

Za razliku od dosadašnje Opelove prakse, Insignia nudi atraktivniji izgled koji će sigurno privući i mlađe kupce željne dinamičnijih dizajnerskih rješenja.

Osim posljednje generacije svjetala koja donosi njihovih devet različitih postavki novost su i LED dnevna svjetla sa znatno manjom potrošnjom energije. Insignia će se moću kupiti i s pogonom na sve kotače čime se poboljšavaju vozne osobine u lošim uvjetima.

Proizvodit će se u dvije karoserijske verzije, limuzinskoj i hatchback. U ponudi će biti sedam motora koji zadovoljavaju visoke Euro 5 standarde po emisiji ispušnih plinova. Predviđa se i nadopuna ponude s EcoFlex linijom koju karakterizira manja emisija ugljik-dioksida. Prema najavama, prodaja u Hrvatskoj bi trebala početi u prvom kvartalu 2009. godine.