Ako se po nečemu ne razlikujemo od Europe, onda je to ukus za automobile. Nakon što je pobijedio na izboru Europskog automobila 2009. godine, Opelov model ponovio je uspjeh i na najstarijem izboru u Hrvatskoj.
Najveći žiri
Ovogodišnja žiri brojao je oko 200.000 članova, a uključiti su se mogli svi čitatelji i gledatelji domaćih medija. Ovo je sedmi put da su se ukusi Europe i Hrvatske poklopili.
– Na nagradu smo iznimno ponosni, jer smo napravili automobil koji unosi promjene u srednji segment i to svojim dizajnom i kvalitetom,- izjavio je prvi čovjek Opela Hans Demant.
Opelov model osvojio je nešto manje od 20 posto ukupnih glasova, 4000 glasova manje dobila je Mazda 6 koja se pokazala kao jedina ozbiljnija konkurencija, jer Golf šeste generacije očito nije probudio veće simpatije kod domaće publike.
Zaokret u dizajnu
Insignia je opravdala najave iz Opela svojim elegantnim dizajnom, koji uz napredna tehnološka rješenja nudi pravo osvježenje na tržištu. Oblikom karoserije s kupeovskom linijom mami pogled svakog prolaznika.
Za razliku od dosadašnje Opelove prakse, Insignia nudi atraktivniji izgled koji će sigurno privući i mlađe kupce željne dinamičnijih dizajnerskih rješenja.
Osim posljednje generacije svjetala koja donosi njihovih devet različitih postavki novost su i LED dnevna svjetla sa znatno manjom potrošnjom energije. Insignia će se moću kupiti i s pogonom na sve kotače čime se poboljšavaju vozne osobine u lošim uvjetima.
Proizvodit će se u dvije karoserijske verzije, limuzinskoj i hatchback. U ponudi će biti sedam motora koji zadovoljavaju visoke Euro 5 standarde po emisiji ispušnih plinova. Predviđa se i nadopuna ponude s EcoFlex linijom koju karakterizira manja emisija ugljik-dioksida. Prema najavama, prodaja u Hrvatskoj bi trebala početi u prvom kvartalu 2009. godine.
Najveći žiri
Ovogodišnja žiri brojao je oko 200.000 članova, a uključiti su se mogli svi čitatelji i gledatelji domaćih medija. Ovo je sedmi put da su se ukusi Europe i Hrvatske poklopili.
– Na nagradu smo iznimno ponosni, jer smo napravili automobil koji unosi promjene u srednji segment i to svojim dizajnom i kvalitetom,- izjavio je prvi čovjek Opela Hans Demant.
Opelov model osvojio je nešto manje od 20 posto ukupnih glasova, 4000 glasova manje dobila je Mazda 6 koja se pokazala kao jedina ozbiljnija konkurencija, jer Golf šeste generacije očito nije probudio veće simpatije kod domaće publike.
Zaokret u dizajnu
Insignia je opravdala najave iz Opela svojim elegantnim dizajnom, koji uz napredna tehnološka rješenja nudi pravo osvježenje na tržištu. Oblikom karoserije s kupeovskom linijom mami pogled svakog prolaznika.
Za razliku od dosadašnje Opelove prakse, Insignia nudi atraktivniji izgled koji će sigurno privući i mlađe kupce željne dinamičnijih dizajnerskih rješenja.
Osim posljednje generacije svjetala koja donosi njihovih devet različitih postavki novost su i LED dnevna svjetla sa znatno manjom potrošnjom energije. Insignia će se moću kupiti i s pogonom na sve kotače čime se poboljšavaju vozne osobine u lošim uvjetima.
Proizvodit će se u dvije karoserijske verzije, limuzinskoj i hatchback. U ponudi će biti sedam motora koji zadovoljavaju visoke Euro 5 standarde po emisiji ispušnih plinova. Predviđa se i nadopuna ponude s EcoFlex linijom koju karakterizira manja emisija ugljik-dioksida. Prema najavama, prodaja u Hrvatskoj bi trebala početi u prvom kvartalu 2009. godine.
You must be logged in to post a comment Login