Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

SheRULES

Croma izabrala menadžericu godine

Laskavo priznanje osvojila je Sandra Mihelčić, direktorica Business Media Group-e.

Organizatori devetnaestog Susreta Croma jutros su u hotelu Westin predstavili ovogodišnje laureate, najbolje hrvatske menadžere za 2009 godinu. Pod visokim pokroviteljstvom RH g. Stjepana Mesića stručni žiri je nagradu za najboljeg mladog menadžera ove godine dodijelio Sandri Mihelčić, direktorici Business Media Group-e.

Sandra Mihelčić rođena je 11.2.1973. godine u Zagrebu, po zanimanju magistrica ekonomije, direktorica je i suvlasnica neformalne grupacije Business Media Group-e, koja se sastoji od dvije hrvatske tvrtke. Primarna djelatnost grupe je izdavanje poslovnih medija i organizacija seminara i manifestacija, te poslovno savjetovanje.

Business Media Group-a počela je s radom prije osam godina s, za izdavačku branšu, malim početnim kapitalom i redakcijom od svega dva zaposlenika koji su sve radili sami, od osmišljavanja koncepcije časopisa do marketinga. Dokazali su da se radom, vizijom, voljom i strašću sve može ostvariti. Vizija, strast i volja je ono što ih pokreće, a vjeruju i mnoge druge poduzetnike, pokretače hrvatskog gospodarstva, koji su krenuli od nule i svojim radom otvorili brojna nova radna mjesta.

– Cromina nagrada za mene je vjetar u leđa, to je priznanje menadžerske struke i definitivno kruna mom dosadašnjem radu. Izuzetno sam ponosna na ovo priznanje jer je stručni žiri, koji se sastoji od renomiranih imena, ocijenio moje menadžerske sposobnosti vrijednim ove nagrade, prilikom predstavljanja istaknula je Sandra Mihelčić. A početak, kao i svaki drugi, bio je težak, mnoga su nam vrata bila zatvorena, kucali smo bezbroj puta i malo, pomalo probijali se na tržištu te u međuvremenu otvorili sedamnaest novih radnih mjesta i ostvarili suradnju s više od sto vanjskih suradnika, uglavnom novinara i autora.

– Vodeći Business Media Group-u u donošenju poslovnih odluka uvijek sam se vodila logikom zdravog razuma, ono što je dobro za mene sigurno je dobro i za korisnike naših usluga. Što bi ja kao menadžer čitala pretpostavljam da bi čitali i drugi menadžeri. I nisam pogriješila. Logika zdravog razuma kreirala je koncept svih naših medija. Sljedeća godina će biti godina puna izazova, naša strategija će biti usmjerena k očuvanju kvalitete. Mladim, talentiranim pojedincima trebala bi se dati mogućnost da neograničeno razvijaju svoje potencijale i postanu generacija vodećih poslovnih ljudi, ljudi koji će razvijati društvo, stvarati nove vrijednosti i biti uzor ostalim generacijama koje dolaze. U biznisu nisu važne godine, spol, podobnost, niti političko usmjerenje jer ništa od navedenog nije garancija za uspjeh. U biznisu se razlikuju samo dobri i loši, obrazovani i neobrazovani, uporni, etični, kreativni, vrijedni i lijeni,- zaključila je nagrađena menadžerica Sandra Mihelčić.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Zanimljivosti

Sudionici će se natjecati za impresivne nagrade koje će osigurati National Geographic.

Duh i tijelo

Motivacija se ponekad čini tako nedostižnom, zar ne?

Duh i tijelo

7 savjeta kako vratiti pozitivne osjećaje u svoj život.

Duh i tijelo

10 savjeta kako ispuniti zadane ciljeve.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.