Poznati londonski optičarski duo Graham Cutler i Tony Gross lani su proslavili 40 godina uspješnog rada. Još od davne 1969.godine ovaj dvojac se brine za vid nekih od najslavnijih osoba svijeta.
U knjizi koju je napisao Adrian Anthony Gill opisano je kako su Cutler i Gross prvobitno bili poznati kao " protetičari za oči ", koji su se bavili izradom raznih pomagala za osobe oslabljenog vida. Nakon izvjesnog vremena, prvobitna pomagala koja su često izazivala podsmijeh kod ljudi, postala su ultimativni modni dodatak po kojem su Cutler i Gross i danas poznati.
Doslovce preko noći ovaj modni brend postao je najpoželjniji modni dodatak ljubitelja umjetnosti. Godinama se u modnim krugovima šuškalo o njihovim naočalama, prije nego li su postali totalni must-have .
Logo njihovog brenda diskretno je otisnut s unutrašnje strane naočala i to zlatnom bojom. Diskretnost, jednostavnost, a opet posebnost su ono što ovaj brend toliko razlikuje od ostalih. Ne moramo ni spominjati kvalitetu izrade naočala koja je besprijekorna, zapravo skoro pa savršena.
Ako mu nisu uspjeli odoljeti neki od najvećih umjetnika zadnjih par desetljeća poput Elton Johna ( najveći fan ovog brenda), Jarvis Cockera iz grupe Pulp, top-model i trendseterica Kate Moss, Grace Jones, Allana Rickmana, Ave Gardner, Bryana Ferry, Valentina, Hugh Granta, Michael Cainea, Kate Hudson, Madonne, Victorie Beckham i mnogih drugih. Sumnjamo da ćete i vi ostati ravnodušni.
Za potrebe snimanja raznih editorijala i naslovnica najprestižnijih modnih časopisa poput Voguea, magazina 10, Nylon, Pop, Arena, TheFace, Arena Homme, Interview upotrebljene su naočale marke Cutler & Gross.
Ovaj statusni simbol zaslužuje naše obožavanje i hvalu za njihov neprocjenjiv rad, a kako su skloni iznenađenjima, mislim da od njih možemo očekivati još puno novih modnih poslastica.
U knjizi koju je napisao Adrian Anthony Gill opisano je kako su Cutler i Gross prvobitno bili poznati kao " protetičari za oči ", koji su se bavili izradom raznih pomagala za osobe oslabljenog vida. Nakon izvjesnog vremena, prvobitna pomagala koja su često izazivala podsmijeh kod ljudi, postala su ultimativni modni dodatak po kojem su Cutler i Gross i danas poznati.
Doslovce preko noći ovaj modni brend postao je najpoželjniji modni dodatak ljubitelja umjetnosti. Godinama se u modnim krugovima šuškalo o njihovim naočalama, prije nego li su postali totalni must-have .
Logo njihovog brenda diskretno je otisnut s unutrašnje strane naočala i to zlatnom bojom. Diskretnost, jednostavnost, a opet posebnost su ono što ovaj brend toliko razlikuje od ostalih. Ne moramo ni spominjati kvalitetu izrade naočala koja je besprijekorna, zapravo skoro pa savršena.
Ako mu nisu uspjeli odoljeti neki od najvećih umjetnika zadnjih par desetljeća poput Elton Johna ( najveći fan ovog brenda), Jarvis Cockera iz grupe Pulp, top-model i trendseterica Kate Moss, Grace Jones, Allana Rickmana, Ave Gardner, Bryana Ferry, Valentina, Hugh Granta, Michael Cainea, Kate Hudson, Madonne, Victorie Beckham i mnogih drugih. Sumnjamo da ćete i vi ostati ravnodušni.
Za potrebe snimanja raznih editorijala i naslovnica najprestižnijih modnih časopisa poput Voguea, magazina 10, Nylon, Pop, Arena, TheFace, Arena Homme, Interview upotrebljene su naočale marke Cutler & Gross.
Ovaj statusni simbol zaslužuje naše obožavanje i hvalu za njihov neprocjenjiv rad, a kako su skloni iznenađenjima, mislim da od njih možemo očekivati još puno novih modnih poslastica.
In this article:boje, cutler&gross, dioptrijske, dizajn, kvaliteta, naočale, sunčane
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login