No, te sitne „Ja ne lažem, ja samo zaobilazim istinu“, bi vas mogle koštati karijere. Kako spriječiti ozbiljne pogreške na poslu? Pa, vrlo lako, samo izbjegavajte sljedećih deset poslovnih grijeha.
Grijeh prvi – Romansa s nadređenim
Ako ste se odlučili upustiti u tako nešto morate biti spremni da će se stvari ubrzo zakomplicirati. Zapravo je najbolje to izbjegavati. Potražite "ljubav" negdje drugdje.
Grijeh drugi – Ljubovanje s podređenim
Ovo je gotovo jednako loše kao i romansa sa nadređenim, a možda čak i gore, tako da preporučamo – okanite se toga.
Grijeh treći – Uredski pribor nije Vaš
Ma što god Vi mislili blokovi, olovke i druge uredske potrepštine pripadaju upravo uredu i poslodavcu, a ne vama. Zbog takve „male“ krađe možete ostati bez posla.
Grijeh četvrti – Iskorištavanje uredske opreme u vlastite svrhe
Vjerovali ili ne to uključuje privatne telefonske pozive, elektronsku poštu, korištenje radnog vremena za pisanje i ispisivanje vlastitih tekstova, skidanje filmova ili glazbe sa interneta i slično.
Grijeh peti – Okrivljavanje drugih za vlastite pogreške
Vrlo je neugodno priznati vlastitu pogrešku, ali puno bolje je da to učinite odmah nego da se kasnije morate ispričavati zašto to niste učinili. Najgora stvar u takvoj situaciji koju možete napraviti je da okrivite nekog drugog za vaš propust.
Grijeh šesti – Stil odijevanja
Postoji nepisano pravilo koje kaže "Ne odijevaj se bolje od šefa/šefice, ali niti lošije". Morate biti odjeveni uredno, bez obzira koliko se otkačeno oblače vaši nadređeni.
Grijeh sedmi – Širenje tračeva
Izbjegavajte tračeve pa čak i ako ste nešto čuli, ne morate to širiti dalje. Bit će to bolje za vas.
Grijeh osmi – Bolesni na poslu
Neki od vaših kolega neće vam biti zahvalni što ste ih izložili virusima, a i vaše šmrcanje i stalno kukanje kako vas nešto boli ubrzo će im početi ići na živce. Uostalom uskoro ćete i sami požaliti što ste došli.
Grijeh deveti – Lažiranje bolesti
Uzmete li povremeno dan odmora za svoje mentalno zdravlje i za sebe, to i nije nekakav problem. Osim, ako vam se to ne događa jako često. Učestalo javljanje na posao da ste bolesni neodgovorno je i nije pošteno prema kolegama koji vas mijenjaju.
Grijeh deseti – Ne moraju svi znati vaše probleme
Ako vas obiteljski problemi ometaju u obavljanju posla to bi trebali riješiti sa šefom, a ne uplitati u to kolege.
Grijeh prvi – Romansa s nadređenim
Ako ste se odlučili upustiti u tako nešto morate biti spremni da će se stvari ubrzo zakomplicirati. Zapravo je najbolje to izbjegavati. Potražite "ljubav" negdje drugdje.
Grijeh drugi – Ljubovanje s podređenim
Ovo je gotovo jednako loše kao i romansa sa nadređenim, a možda čak i gore, tako da preporučamo – okanite se toga.
Grijeh treći – Uredski pribor nije Vaš
Ma što god Vi mislili blokovi, olovke i druge uredske potrepštine pripadaju upravo uredu i poslodavcu, a ne vama. Zbog takve „male“ krađe možete ostati bez posla.
Grijeh četvrti – Iskorištavanje uredske opreme u vlastite svrhe
Vjerovali ili ne to uključuje privatne telefonske pozive, elektronsku poštu, korištenje radnog vremena za pisanje i ispisivanje vlastitih tekstova, skidanje filmova ili glazbe sa interneta i slično.
Grijeh peti – Okrivljavanje drugih za vlastite pogreške
Vrlo je neugodno priznati vlastitu pogrešku, ali puno bolje je da to učinite odmah nego da se kasnije morate ispričavati zašto to niste učinili. Najgora stvar u takvoj situaciji koju možete napraviti je da okrivite nekog drugog za vaš propust.
Grijeh šesti – Stil odijevanja
Postoji nepisano pravilo koje kaže "Ne odijevaj se bolje od šefa/šefice, ali niti lošije". Morate biti odjeveni uredno, bez obzira koliko se otkačeno oblače vaši nadređeni.
Grijeh sedmi – Širenje tračeva
Izbjegavajte tračeve pa čak i ako ste nešto čuli, ne morate to širiti dalje. Bit će to bolje za vas.
Grijeh osmi – Bolesni na poslu
Neki od vaših kolega neće vam biti zahvalni što ste ih izložili virusima, a i vaše šmrcanje i stalno kukanje kako vas nešto boli ubrzo će im početi ići na živce. Uostalom uskoro ćete i sami požaliti što ste došli.
Grijeh deveti – Lažiranje bolesti
Uzmete li povremeno dan odmora za svoje mentalno zdravlje i za sebe, to i nije nekakav problem. Osim, ako vam se to ne događa jako često. Učestalo javljanje na posao da ste bolesni neodgovorno je i nije pošteno prema kolegama koji vas mijenjaju.
Grijeh deseti – Ne moraju svi znati vaše probleme
Ako vas obiteljski problemi ometaju u obavljanju posla to bi trebali riješiti sa šefom, a ne uplitati u to kolege.
You must be logged in to post a comment Login