Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Trendovi

Diesel cipele za proljeće/ljeto 2010.

Trendi dizajn za toplije dane.

“Diesel je glup i u potpunosti se identificira s tim i živi to kao najjasniji izraz onoga što brand predstavlja. Be Stupid doziva svakog on nas. To je ključ uspješnog življenja.”, poručuju nam iz talijanskog Diesela. Njihov moto za novu sezonu je “Budi lijep, budi glup, budi cool!”.

“Diesel je jedan od nekoliko brandova koje sam, gotovo opsesivno, pratio cijelu karijeru. Jak brand, gledajući sa stajališta komunikacije i samog proizvoda, uvijek je donosio novitete na tržište. Moja uloga primarno će biti uloga alkemičara, dirigenta orkestra. Energija koju ovaj brand stvara treba samo nove kanale za inspiraciju i izražavanje.”, izjavio je Bruno Collin, novi umjetnički direktor Diesela. Predstavljamo vam cipele i sandale iz kolekcije za proljeće/ljeto 2010.









Cromoda.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Trendovi

To je sjajna prilika da nakon što ste darivali bližnje, sada razveselite sebe modernim i kvalitetnim komadima iz Aldo ponude.

Trendovi

Kostimografkinja i stilistica Barbara Repe odabrala je jedne savršene cipele i uz njih predlaže tri različite svečane kombinacije u kojima ćete zablistati.

Zanimljivosti

Vaša odjeća nije potpuna bez najblistavijeg modnog dodataka, a ove jeseni imate posebnog razloga za veselje.

Trendovi

Najnovija zlatna kolekcija Phantasy Garden Zlatarne Celje poziva u svijet u kojem mašta ne poznaje granice i gdje svatko može biti ono što želi.

Advertisement