Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Diesel cipele za proljeće/ljeto 2010.

Trendi dizajn za toplije dane.

“Diesel je glup i u potpunosti se identificira s tim i živi to kao najjasniji izraz onoga što brand predstavlja. Be Stupid doziva svakog on nas. To je ključ uspješnog življenja.”, poručuju nam iz talijanskog Diesela. Njihov moto za novu sezonu je “Budi lijep, budi glup, budi cool!”.

“Diesel je jedan od nekoliko brandova koje sam, gotovo opsesivno, pratio cijelu karijeru. Jak brand, gledajući sa stajališta komunikacije i samog proizvoda, uvijek je donosio novitete na tržište. Moja uloga primarno će biti uloga alkemičara, dirigenta orkestra. Energija koju ovaj brand stvara treba samo nove kanale za inspiraciju i izražavanje.”, izjavio je Bruno Collin, novi umjetnički direktor Diesela. Predstavljamo vam cipele i sandale iz kolekcije za proljeće/ljeto 2010.









Cromoda.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Gastronomija

Jutro mnogima teško može proći bez kave, ali za početak dana kada već grije barem 20 stupnjeva, definitivno najviše paše ledena kava.

Savjeti stručnjaka

Sjećate se Novih fosila i hita „Žuljaju me cipele, a ja moram ići na ples…“?

Trendovi

Dizajneri teže inovacijama u svojim kolekcijama i na modnim pistama pojavljuje se obuća koju teško možemo zamisliti u svojoj svakodnevici. No, između više od...

Trendovi

Razlog zašto su oksfordice toliko popularne među ljubiteljicama mode leži u njihovoj raznovrsnosti.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.