Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

Djeca cvijeća iz Hippy gardena

Drugog dana modne manifestacije predstavio se poznati hrvatski brand.

Poznati hrvatski modni brand Hippy garden iz sezone u sezonu predstavlja se svojim prepoznatljivim modnim rukopisom zahvaljujući kojem su posljednjih godina stekli zavidan broj modnih poklonika.

Kolekcija kojom se Đurđica Vorkapić, dizajnerica i osnivačica modne marke Hippy garden, predstavila drugog dana najveće modne manifestacije u Hrvatskoj, 13. po redu Nivea Cro a Portera, i nije ponudila značajnijeg iskoraka od uobičajenog modnog obrasca na kakav smo navikli kada je ova modna marka u pitanju. Dizajnerica je ovom kolekcijom, u prvom redu, još jednom istakla svoj snažan osjećaj za ljepotu i seksepilnost žene, što je i light motiv cjelokupnog njenog kreativnog stvaralaštva.

– Svaka kolekcija Hippy gardena, a tako i ova posljednja, posjeduje jedinstvenu notu koja se provlači kroz cijelo moje stvaralačko djelovanje. Uvijek je to naglasak na ženstvenosti modela, ležernim i nesputanim, ali s dobrom dozom glamura,- rekla je dizajnerica.

Svila, žabice i volani


Proljetno-ljetna kolekcija Hippy Gardena dinamična je i atraktivna. Dok su ovoj reviji prethodile dizajnerske kolekcije u kojima su uglavnom dominirale večernje haljine te općenito naglašavanje skulpturalnosti i luksuznosti odjevnog predmeta, Đurđica Vorkapić je pokazala nepogrešivi osjećaj za trend, ležernost i općenito orijentiranost na odjeću koju ćemo sutra vrlo vjerojatno vidjeti i na ulici.

Prikazani modeli u potpunosti su odisali hipijevskim šarmom. Nizom transparentnih svilenih haljina koje su lijepo ocrtavale linije tijela te otkrivale leđa, dekolte i noge, otpočela je revija. Svi modeli, pomalo netipičnog, smirenijeg, hipijevskog kolorita, kojim su dominirale usuglašene kombinacije pastelnih tonova plave i razblažene smeđe te zelene boje, dobili su na atraktivnosti s nizovima "žabica" i volana.

Potom su uslijedile kombinacije smeđe-bijelog printa, kontrastno nadopunjene "teškim" kožnim znojnicama i širokim remenjem te mikro kožnim prslucima dopadljivo upotpunjeni utisnutim logom branda, odnosno HG inicijalima.  Ono s čime Hippy garden svake godine iznenadi upravo su modni detalji kojima se pridaje osobita pozornost.


Za samouvjerene i  snažne


Na pitanje tko su žene kojima je namijenila svoju najnoviju kolekciju, Đurđica odgovara: "Hippy garden odjeću definitivno nose  snažne i samouvjerene žene". Možda je upravo iz ovoga razloga upravo Petra Friganović, poznati hrvatski model sa stalnom pariškom adresom, izabrana da u najnovijoj kampanji utjelovi tip "hippy žene.

Đurđica Vorkapić napominje kako žali što i ove sezone Petra Friganović, a zbog svojih ranije ugovorenih obveza u inozemstvu, nije otvorila njenu reviju. Naime, manekenka koja je nosila modele najpoznatijih svjetskih dizajnera i snimila mnoge modne kampanje, već petu godinu za redom nosi modnu kampanju Hippy gardena, tako da je postala gotovo zaštitni znak ovog brenda.

Ipak, za vrijeme trajanja Fashion partyja kojemu je domaćin bio Hippy garden, a koji je zamišljen kao uvertira ovosezonskog Cro-a-Portera, uživo je snimljena image kampanja ovoga branda s Petrom Friganović u glavnoj ulozi, a koja je upravo zbog spomenutog snimanja doputovala iz Pariza.

Iza Hippy Gardena i dizajnerice Đurđice Vorkapić, inače, stoji uspješni višegodišnji rad na dvije linije odjeće. Linija Hippy komercijalnija je i dostupnija, dok se druga, luksuznija, Hippy garden linija izrađuje u limitiranim serijama.

Četiri samostalna dućana i desetak lokacija po cijeloj Hrvatskoj u kojima se može kupiti odjeća Hippy gardena rezultat su ustrajnog rada dizajnerice i njenog tima, a vrijednost ovih brendova prepoznala je i Hrvatska gospodarska komora koja je još 2005. godine odlučila dodijeliti priznanje i podršku Izvorno hrvatsko upravo ovoj modnoj marki.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.