Poznati hrvatski glazbeni umjetnici Massimo i Neno Belan pridružili su se Tonyju Cetinskom, Luki Nižetiću, Franki Batelić i Petru Ramljaku u humanitarnoj akciji 'Djeca leptiri trebaju krila', na način da će svoj doprinos dati nastupom na istoimenom koncertu koji će se održati 15. lipnja na Šalati. Prihod od prodaje karata, čija je cijena simboličnih 50 kuna, u cijelosti je namijenjen Udruzi oboljelih od bulozne epidermolize – Debra.
Bulozna epidermoliza teška je genetska bolest, čija je posljedica krhka i ranjiva koža poput leptirova krila. Djecu leptire i običan dodir može boljeti i stvoriti im novo oštećenje. Svakodnevica za oboljele od te teške bolesti znači nove rane, nova previjanja, konstantnu bol, kirurške zahvate te stalnu ovisnost, pomoć, njegu i pratnju drugih, što utječe na život cijele obitelji. U Hrvatskoj ima 50 obitelji, čiji su članovi pogođeni tom bolešću, a prema statistikama se u prosjeku rađa jedno dijete leptir na 17.000 rođenih.
“Vidimo se svi na Šalati, napravit ćemo dobro djelo i odlično se zabaviti!” rekao je Tony Cetinski koji je uz udrugu Debra jedan od začetnika akcije. On je s talentiranim glazbenikom – djetetom leptirom Petrom Ramljakom snimio i promotivnu pjesmu akcije – 'Samo za tebe'.
“Dragi dobri ljudi, Udruga Debra organizira koncert na Šalati kojem je cilj prikupiti sredstva da se pomognu oboljeli i obitelji oboljelih od bulozne epidermolize. Upravo sam pomislio zašto nisam ime bolesti napisao velikim početnim slovom!? Zato što sam ljut što takva bolest koja koja izaziva toliko patnje uopće postoji! Znam da se obraćam dobrim ljudima i da se na vašu dobrotu i ljubav prema glazbi može računati! Stoga kupite ulaznicu za koncert jer moje kolege glazbenici i ja na takvim koncertima dajemo ono nešto posebno i neopipljivo što se zove glazba. Eto baš taj suptilni dodir ljudskosti koja je gorda i koja pomaže treba našim Leptirima", rekao je Massimo Savić.
Kampanju su zajednički s Udrugom Debra pokrenule tvrtke Procter & Gamble i Konzum, a svoj doprinos hvalevrijednoj akciji dale su na način da je od svakog P&G proizvoda koji sudjeluje u akciji u Konzumovim prodavaonicama darovana jedna kuna za nabavu opreme potrebne djeci leptirima. Oprema uključuje automobil za potrebe prijevoza oboljelih od bulozne epidermolize, čija će se primopredaja izvršiti na koncertu, dok će ostatak prikupljenih sredstava biti utrošen na vrlo skupu i zahtjevnu rehabilitaciju djece leptira.
Bulozna epidermoliza teška je genetska bolest, čija je posljedica krhka i ranjiva koža poput leptirova krila. Djecu leptire i običan dodir može boljeti i stvoriti im novo oštećenje. Svakodnevica za oboljele od te teške bolesti znači nove rane, nova previjanja, konstantnu bol, kirurške zahvate te stalnu ovisnost, pomoć, njegu i pratnju drugih, što utječe na život cijele obitelji. U Hrvatskoj ima 50 obitelji, čiji su članovi pogođeni tom bolešću, a prema statistikama se u prosjeku rađa jedno dijete leptir na 17.000 rođenih.
“Vidimo se svi na Šalati, napravit ćemo dobro djelo i odlično se zabaviti!” rekao je Tony Cetinski koji je uz udrugu Debra jedan od začetnika akcije. On je s talentiranim glazbenikom – djetetom leptirom Petrom Ramljakom snimio i promotivnu pjesmu akcije – 'Samo za tebe'.
“Dragi dobri ljudi, Udruga Debra organizira koncert na Šalati kojem je cilj prikupiti sredstva da se pomognu oboljeli i obitelji oboljelih od bulozne epidermolize. Upravo sam pomislio zašto nisam ime bolesti napisao velikim početnim slovom!? Zato što sam ljut što takva bolest koja koja izaziva toliko patnje uopće postoji! Znam da se obraćam dobrim ljudima i da se na vašu dobrotu i ljubav prema glazbi može računati! Stoga kupite ulaznicu za koncert jer moje kolege glazbenici i ja na takvim koncertima dajemo ono nešto posebno i neopipljivo što se zove glazba. Eto baš taj suptilni dodir ljudskosti koja je gorda i koja pomaže treba našim Leptirima", rekao je Massimo Savić.
Kampanju su zajednički s Udrugom Debra pokrenule tvrtke Procter & Gamble i Konzum, a svoj doprinos hvalevrijednoj akciji dale su na način da je od svakog P&G proizvoda koji sudjeluje u akciji u Konzumovim prodavaonicama darovana jedna kuna za nabavu opreme potrebne djeci leptirima. Oprema uključuje automobil za potrebe prijevoza oboljelih od bulozne epidermolize, čija će se primopredaja izvršiti na koncertu, dok će ostatak prikupljenih sredstava biti utrošen na vrlo skupu i zahtjevnu rehabilitaciju djece leptira.
You must be logged in to post a comment Login