Na zagrebačkoj subotnjoj špici, 29. rujna, na Cvjetnom trgu preko 200 plesača začudilo je i zabavilo prisutne prolaznike iznenadnom plesnom koreografijom, kojom je domaća tvrtka Dona promovirala glavna obilježja branda: zabavu, posebnost i pozitivnu energiju, a istovremeno i predstavila Dona Premium 100% koncentrirane voćne sokove u novom ruhu – za kafiće.
U ovoj flashmob akciji sudjelovali su plesači plesne skupine Atomic Dance Factory, čija je izvedba započela nenadanim plesnim nastupom jednog plesača kojoj su se postepeno pridružili i ostali članovi grupe, među kojima su bile i neke poznate osobe iz javnog života.
Flashmob kao oblik javnog okupljanja novi je oblik marketinške promocije i često se koristi u svijetu, a najčešće se odnosi na grupu uvježbanih plesača ili svirača, odnosno statista koji se spontano okupljaju na nekom zadanom mjestu s uvježbanom koreografijom.
Cilj flashmoba je izvesti čuđenje ili neku drugu reakciju prolaznika, što je u potpunosti uspjelo i ovom subotnjem Dona flasmobu jer su se nakon 7-minutnog nastupa svi plesači razišli svojim putem, kao da se ništa nije dogodilo, ostavljajući tako iznenađene prolaznike u nedoumici.
Na ovaj jedinstveni oblik promocije tvrtka Dona odlučila se iz razloga što Dona Premium 100% koncentrirani voćni sokovi predstavljaju potpuno novi segment – koncentrirane voćne sokove bez dodanih šećera koji predstavljaju čistu esenciju voća jer se dobivaju cijeđenjem domaćih sorti jabuka i višnji maraški nakon čega se odvaja ostatak voća i dio vode dok se ne dobije potpuno bistri sok.
Ove sokove možete pronaći u svim boljim kafićima te na svim većim prodajnim mjestima na policama zdrave hrane gdje su smješteni zbog svojih 100% zdravih i prirodnih sastojaka.
U ovoj flashmob akciji sudjelovali su plesači plesne skupine Atomic Dance Factory, čija je izvedba započela nenadanim plesnim nastupom jednog plesača kojoj su se postepeno pridružili i ostali članovi grupe, među kojima su bile i neke poznate osobe iz javnog života.
Flashmob kao oblik javnog okupljanja novi je oblik marketinške promocije i često se koristi u svijetu, a najčešće se odnosi na grupu uvježbanih plesača ili svirača, odnosno statista koji se spontano okupljaju na nekom zadanom mjestu s uvježbanom koreografijom.
Cilj flashmoba je izvesti čuđenje ili neku drugu reakciju prolaznika, što je u potpunosti uspjelo i ovom subotnjem Dona flasmobu jer su se nakon 7-minutnog nastupa svi plesači razišli svojim putem, kao da se ništa nije dogodilo, ostavljajući tako iznenađene prolaznike u nedoumici.
Na ovaj jedinstveni oblik promocije tvrtka Dona odlučila se iz razloga što Dona Premium 100% koncentrirani voćni sokovi predstavljaju potpuno novi segment – koncentrirane voćne sokove bez dodanih šećera koji predstavljaju čistu esenciju voća jer se dobivaju cijeđenjem domaćih sorti jabuka i višnji maraški nakon čega se odvaja ostatak voća i dio vode dok se ne dobije potpuno bistri sok.
Ove sokove možete pronaći u svim boljim kafićima te na svim većim prodajnim mjestima na policama zdrave hrane gdje su smješteni zbog svojih 100% zdravih i prirodnih sastojaka.
You must be logged in to post a comment Login