Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Dove lansirao kampanju za muškarce

S novom linijom Dove Men+Care započinje dijalog o ugodi.

Na konferenciji za novinare koju je vodio glumac Igor Mešin, predstavljena je nova linija proizvoda za osobnu njegu muškaraca Dove Men+Care. Igorovi gosti i sugovornici bili su Jasmina Matiša, brand manager za Dove, Krešimir Žnidar, predstavnik agencije za istraživanje tržišta Prizma, dr. Sanja Petek Modrić, dermatologinja, Željka Klemenčić, urednica magaziba Playboy te Aleksandar Stanković, voditelj i urednik emisije "Nedjeljom u 2" te Vlado Šola, zaštitno lice hrvatske kampanje.



Dove, brand koji je svojim kampanjam potaknuo globalnu raspravu o stvarnoj ljepoti, sada započinje komunikaciju i s muškarcima lansiranjem linije proizvoda za muškarce koja koži pruža osjećaj ugode.

U svijetu oglašavanja muškarci su najčešće prikazani kao bogati, besprijekorno zgodni ili kao sportske zvijezde. Dove Men+Care muškarce vidi drugačije – uzimajući u obzir mnoge uloge i prioritete koje imaju u životu te put koji trebaju prijeći da bi se osjećali ugodno u svojoj koži. Ta filozofija je prikazana na zabavan i humorističan način kroz Dove Men+Care reklamnu kampanju koja prikazuje stvarne muškarce u svim životnim fazama, dok prolaze svoj put da bi stigli do točke gdje se osjećaju ugodno sami sa sobom i u svom životu.

"Dove je ponosan na svoj pionirski pristup ženama i trajnu posvećenost proširivanju definicije ljepote", izjavila je Jasmina Matiša. "I dalje ostajemo vjerni portretiranju osoba iz svakodnevnog života i razbijanju stereotipa, no ovoga puta pristupamo muškarcima – na duhovit i svjež način, prikazujući njihove zgode i nezgode na putu do ugode. Dove muškarac je onaj muškarac koji se osjeća ugodno u svojoj koži.”


Kako bi podržao kampanju, Dove je proveo hrvatsko istraživanje koje je donijelo uvide o životnim iskustvima kroz koja prolaze stvarni muškarci da bi došli do točke gdje se osjećaju ugodno u svojoj koži. Predstavnik agencije Prizma predstavio je neke rezultate:
  • Dva od tri hrvatska muškarca se osjećaju ugodno u svojoj koži.
  • "Osjećati se ugodno u svojoj koži“ za većinu hrvatskih muškaraca znači prihvaćati same sebe onakvima kakvi jeste.
  • Osjećaju ugode najviše pridonose događaji vezani uz obitelj poput pronalaska partnerice i rođenja djeteta.
  • Tek svaki četvrti muškarac smatra da su muškarci vjerodostojno prikazani u medijima.
  • Najčešće korišteni proizvodi za osobnu njegu su dezodorans, gel za tuširanje, krema za brijanje i sapun.
Željka Klemenčić prokomentirala je rezultate istraživanja: "Muškarci definitivno nisu realistično prikazani u svijetu oglašavanja, kao ni žene. No reklamna industrija se do sada nije bavila realističnim prikazom stvari, već "prodajom snova“.

Aleksandar Stanković je dodao: "Mislim da su najveći životni izazovi za muškarca pronaći ženu svog života, zasnovati obitelj i steći profesionalnu potvrdu. Nakon što sam sve to postigao, naravno da se dobro osjećam u svojoj koži.“

"Ostao si car, jer si znao kako, daleko dogur'o, to nije samo tako…“ u TV spotu pjeva Vlado Šola, zaštitno lice hrvatske kampanje za Dove Men+Care, a pjesmu su na hrvatski prepjevali članovi grupe Connect. Popularni bivši golman hrvatske rukometne reprezentacije je komentirao: "Pronašao sam se i u ovoj pjesmi i u ulozi zaštitnog lica hrvatske kampanje. U životu imam mnogo razloga za zadovoljstvo – sretno sam oženjen otac dvoje djece, a bavljenje sportom donijelo mi je nebrojene sretne trenutke. Ta ravnoteža uspjeha na privatnom i sportskom planu čini da se osjećam dobro u svojoj koži.“

Snaga i njega osnovne su karakteristike zaštitnog lica Dove kampanje kao i nove Men+Care linije. Dove stručnjaci za kožu prepoznali su da muškarci traže jednostavne proizvode s učinkovitom i snažnom formulom, ali koji ne isušuju ili iritiraju njihovu kožu.

Dermatologinja dr. Sanja Petek Modrić je komentirala da su najčešći "muški“ problemi u dermatološkoj praksi isušena, oštećena i dehidrirana koža. Upravo te probleme rješava patentirana MICROMOISTURE tehnologija koju sadrže svi Dove Men+Care gelovi za tuširanje. Klinički je dokazano da hidratizira kožu sprečavajući njeno isušivanje.

Dermatološki ispitani, Dove Men+Care gelovi za tuširanje koži pružaju osjećaj vrhunske ugode. Dove Men+Care antiperspirant dezodoransi za muškarce spajaju snažne antiperspirant sastojke s naprednom tehnologijom hidratacije te pružaju učinkovitu zaštitu od znojenja, a istovremeno njeguju kožu, štiteći je od iritacije.

Prema tome, od sada muškarci zaista imaju razloga pjevati ispod tuša, a predlažemo i tekst: "Ti možeš podnijet' sve, baš svaki udarac, jer ti si muškarac.“



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Savjeti i preporuke

Jer je briga o muškoj koži normalna i prirodna stvar

Seks

Izgled, težina, spretnost... puno je toga što se partneru mota po glavi.

Život u dvoje

Kako biste znali što bolje komunicirati sa svojom boljom polovicom, donosimo vam 10 ženskih izjava koje biste trebali znati interpretirati.

Beauty report

Kada pričamo o podizanju svijesti o muškom zdravlju, važan aspekt koji često ostaje u sjeni jest ispadanje i gubitak kose kod muškaraca.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.