Društvene mreže na internetu poput Twittera, Facebooka ili MySpacea doživjele su pravi procvat među Amerikancima starijim od 50 godina, otkriva istraživanje objavljeno u petak.
"Mladi su i dalje najčešći korisnici tih mreža, ali njihovo napredovanje bitno je slabije od onoga starijih korisnika", objašnjava Mary Maddens s Pew Research centra koji je izveo anketu.
Blizu polovice američkih korisnika interneta između 50 i 64 godine postali su korisnici Facebooka, MySpacea ili LinkedIna-a, što predstavlja povećanje od 88% u odnosu na prethodnu godinu, navodi se u istraživanju. Stariji korisnici i dalje najrađe kontaktiraju s prijateljima, obitelji i kolegama elektoničkom poštom, ali brojni su se prebacili na drušvene mreže za svakodnevne komunikacije, naglašava Madden.
Čak i stariji od 65 preobraćaju se i 26% ih koristi društvene mreže.
Mary Madden ističe da društvene mreže na internetu nude mogućnost zbližavanja generacija. Istraživanje pokazuje da stariji korisnici koriste društvene mreže kako bi pronašli osobe koje izgubili iz vida i tako pronalaze društvo neophodno pri odlasku u mirovinu ili kada žele promijeniti radno mjesto.
Istraživanje je provedeno telefonom u svibnju među 2.253 odraslih osoba.
"Mladi su i dalje najčešći korisnici tih mreža, ali njihovo napredovanje bitno je slabije od onoga starijih korisnika", objašnjava Mary Maddens s Pew Research centra koji je izveo anketu.
Blizu polovice američkih korisnika interneta između 50 i 64 godine postali su korisnici Facebooka, MySpacea ili LinkedIna-a, što predstavlja povećanje od 88% u odnosu na prethodnu godinu, navodi se u istraživanju. Stariji korisnici i dalje najrađe kontaktiraju s prijateljima, obitelji i kolegama elektoničkom poštom, ali brojni su se prebacili na drušvene mreže za svakodnevne komunikacije, naglašava Madden.
Čak i stariji od 65 preobraćaju se i 26% ih koristi društvene mreže.
Mary Madden ističe da društvene mreže na internetu nude mogućnost zbližavanja generacija. Istraživanje pokazuje da stariji korisnici koriste društvene mreže kako bi pronašli osobe koje izgubili iz vida i tako pronalaze društvo neophodno pri odlasku u mirovinu ili kada žele promijeniti radno mjesto.
Istraživanje je provedeno telefonom u svibnju među 2.253 odraslih osoba.
In this article:društvene mreže, facebook, internet, istraživanje, myspace, stariji, twitter
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login