U Švedskoj traži 'pokusne kuniće' za isprobavanje kondoma. U Hrvatskoj radi turneje po najluđim mjestima za zabavu. S one strane bare, točnije u New Yorku, u cijelu priču upleten je i Facebook. Durex postaje sve nestašniji!

Globalni lider na tržištu kondoma prošlog je tjedna za američko tržište pokrenuo Facebook kampanju za odrasle pod nazivom Uzmite si sobu (Get a Room). Ideja kampanje je pozdraviti se sa dosadnim seksom i krenuti u istraživanje granica svoje seksualnosti.
Način na koji Durex to misli provesti tipičan je za američko društvo: nagovoriti tamošnje parove da u javnost iznesu tajne iz svojih spavaćih soba, bilo da su "nevjerojatno savršene ili pak nespretno razočaravajuće". Bez sumnje kandidata će biti i više nego dovoljno, a kao asa u rukavu, Durex je u kampanju uključio i Bridget Marquardt, bivšu Playboyevu zečicu i stanovnicu Hefnerova dvorca.
Seksi vikend u New York-u
Najbolje tjedne priče osvojit će Durexovu škrinjicu s blagom kako bi se parovi mogli još slobodnije zabavljati. Par koji će ponuditi javnosti najbolju (ili možda najgoru) priču osvojit će glavnu nagradu: plaćen put u New York i vikend u posebno uređenom apartmanu Durex Sexy Suite hotela Gansevoort Park. Posebno uređen apartman u ovom slučaju znači da će sretni par moći iskušati igre s vibrirajućom patkicom u kadi, isprobati nekoliko seksi kostima i igračaka, a spretna pripadnica nježnijeg spola moći će se i uvijati oko striptiz štange u spavaćoj sobi.

"Durexova kampanja Uzmite si sobu slavi nestašna, ali i nježna sjećanja koja se u nama bude na spomen hotela. Želimo parove ohrabriti da se oslobode i iskušaju nešto novo u seksu te da 'hotelski seks' postane dio njihovog ljubavnog repertoara", izjavio je tijekom prezentacije kampanje Kevin Harshaw, direktor marketinga u Reckitt Benckiseru, vlasniku robne marke Durex.
Globalni lider na tržištu kondoma prošlog je tjedna za američko tržište pokrenuo Facebook kampanju za odrasle pod nazivom Uzmite si sobu (Get a Room). Ideja kampanje je pozdraviti se sa dosadnim seksom i krenuti u istraživanje granica svoje seksualnosti.
Način na koji Durex to misli provesti tipičan je za američko društvo: nagovoriti tamošnje parove da u javnost iznesu tajne iz svojih spavaćih soba, bilo da su "nevjerojatno savršene ili pak nespretno razočaravajuće". Bez sumnje kandidata će biti i više nego dovoljno, a kao asa u rukavu, Durex je u kampanju uključio i Bridget Marquardt, bivšu Playboyevu zečicu i stanovnicu Hefnerova dvorca.
Seksi vikend u New York-u
Najbolje tjedne priče osvojit će Durexovu škrinjicu s blagom kako bi se parovi mogli još slobodnije zabavljati. Par koji će ponuditi javnosti najbolju (ili možda najgoru) priču osvojit će glavnu nagradu: plaćen put u New York i vikend u posebno uređenom apartmanu Durex Sexy Suite hotela Gansevoort Park. Posebno uređen apartman u ovom slučaju znači da će sretni par moći iskušati igre s vibrirajućom patkicom u kadi, isprobati nekoliko seksi kostima i igračaka, a spretna pripadnica nježnijeg spola moći će se i uvijati oko striptiz štange u spavaćoj sobi.
"Durexova kampanja Uzmite si sobu slavi nestašna, ali i nježna sjećanja koja se u nama bude na spomen hotela. Želimo parove ohrabriti da se oslobode i iskušaju nešto novo u seksu te da 'hotelski seks' postane dio njihovog ljubavnog repertoara", izjavio je tijekom prezentacije kampanje Kevin Harshaw, direktor marketinga u Reckitt Benckiseru, vlasniku robne marke Durex.
You must be logged in to post a comment Login