Svima poznata teza da tamo gdje je dvojac ELFS uvijek je i dobra modna zabava pokazala se točnom i ove godine. Vođeni tom idejom ELFS za svoju novu jesen/zima kolekciju snimaju zabavnu i uzbudljivu kampanju ‘Livin ‘La Vida Loca’ koja će neke nasmijati, neke šokirati, ali nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Kao što se od njih i očekuje, zajedno sa Schwarzkopf Cro A Porter timom obećavaju pravi modni show o kojem će se pričati i raspravljati danima, jer reakcija publike je presudna.
Kampanjom simboličnog naziva ‘Livin’ La Vida Loca‘ modni dvojac ELFS odvesti će nas na jedno ludo putovanje puno brzih i energičnih postupaka svih djevojaka i mladića. Iako se puno osoba može prepoznati u njihovim postupcima iz ELFS-a poručuju: ‘Svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima je slučajna’.
Jesu li dobri ELFS-i postali ‘zločesti’ i kakvo nam to adrenalinsko iznenađenje pripremaju ovaj put s nestrpljenjem svi iščekujemo, a do tada živite ludo, neobuzdano i slobodno.
No čini se da je kampanja izazvala negodovanje prije vremena i to kod vlasnika vizuala časopisa koji su korišteni prilikom snimanja.
Promidžbeni materijal na kojem se koriste vizuali i iskrivljeni logotipovi časopisa Story i Elle tako su izazvali reakciju Adria Media Zagreb d.o.o.-a. Naime u pripćenju stoji: ‘ADRIA MEDIA ZAGREB d.o.o. nije suglasna sa korištenjem vizuala i logotipova navedenih časopisa te za svako daljnje distribuiranje kao i davanje naloga trećim osobama za distribuiranje predmetnog reklamnog materijala, bit će prisiljena pokrenuti odgovarajući sudski postupak radi zaštite svojih prava kao i postupak radi naknade štete nastale korištenjem gore navedenog.’
You must be logged in to post a comment Login