Atmosfera u vašoj spavaćoj sobi izravno utječe na ljubavni i seksualni život. Otkrit ćemo vam sedam trikova feng shui savjetodavke Tess Whitehurst koji bi vam mogli pomoći da dovedete svoj intimni život na sasvim drugu razinu.
1. Slike i fotografije
Svatko tko se okrene i pogleda malo oko sebe i zamisli se vrlo brzo će zaključiti da vizualni doživljaji utječu na naše osjećaje i raspoloženje. Isto vrijedi i za spavaću sobu. Fotografije vaših roditelja sigurno ne pripadaju tu. Za svaku sliku koja je u spavaonici zapitajte se budi li u vama romantične tj. erotične osjećaje ili ne.
Primjeren izbor bi bio: slike zagrljenog para ili romantična fotografija vas i partnera koja će uzbuditi vaše osjećaje na pozitivan način; djela slikara Gustava Klimta i Alphonsa Muche su vrlo raširena i odličan su dodatak spavaćoj sobi.
2. Tople boje
Tople i zemljane boje otvaraju srce i uspostavljaju emotivno povezivanje. Zato u feng shui spavaćoj sobi koristite boje kao što su: crvena, narančasta, žuta, terra cotta, zlatna i bež za posteljinu. Ako se ne možete odvojiti od svoje snježno bijele posteljine, koristite tople boje za dodatne elemente spavaće sobe kao što su prekrivači ili ukrasna uzglavlja. Hladne boje poput plave i zelene mogu ohladiti strasti i osjećaje.
3. Ugodno na dodir
Prostirka od umjetnog krzna, plišani jastuk ili satenska plahta su bogati materijali koji su ugodni na dodir. Nježnost materijala će preuzeti vaše osjećaje i pomoći će vam da zaboravite naporan dan koji se može pretvoriti u vrlo ugodnu večer.
4. Osvjetljenje
Striptizete i plesačice u klubovima gotovo uvijek izgledaju poželjno i puteno. Ali nije uvijek slučaj da imaju savršena tijela. Tajna je u osvjetljenju. Svijeće i manje svjetiljke će baciti nježnu svjetlost na strateška mjesta kada u spavaćoj sobi dođe do strasti. Čak i lampice koje imate spremljene među božićnim nakitom mogu biti od koristi.
5. Spavaća soba nije radni prostor
Kao i u poslu, u spavaćoj sobi trebate biti usredotočeni na važne stvari. U krevetu su to intimnost, romantika i odmor – sve troje treba biti u harmoniji. Stvari koje vas podsjećaju na posao i koje nisu dio vaše intime jednostavno ne trebaju imati mjesta u vašoj spavaćoj sobi.
6. Afrodizijaci
Afrodizijaci nisu mit. Osim čokolade ili ananasa, u spavaću sobu donesite i eterična ulja. To nisu samo opuštajuća sredstva, već će i oživiti vaš seksualni život. Izbor je neograničen, početnici neka probaju s jasminom, vanilijom, patchoulijem ili ylan-ylangom.
7. Spavaća soba je za dvoje
Iako možda još uvijek ne dijelite spavaću sobu ni s kim, postavite noćni ormarić i lampicu na obje strane kreveta. Ako nema prostora za ormariće, pokušajte druge elemente jednakomjerno rasporediti na obje strane kreveta. To će uzbuditi osjećaj ravnopravnosti i poštovanja prema potencijalnom partneru, a ako niste u vezi, to je najbrži put da netko novi dođe u vaš krevet.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
You must be logged in to post a comment Login