Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Trendovi

Filmski trenutak Dove Fashion.hr-a

Judita Franković u noir kampanji za sezonu jesen-zima.

Vodeći hrvatski modni koncept Fashion.hr tradicionalno predstavlja kampanju za novu sezonu Dove Fashion.hr-a koji će od 15. do 17. ožujka na zajedničkoj platformi okupiti najznačajnije domaće modne prvake. Svake sezone kreativni tim Dove Fashion.hr-a pronalazi svoju inspirativnu početnu točku u kampanji koja britko oblikuje smjer koji će zaokružiti novu sezonu predstavljanja pret-a-porter kolekcija. S obzirom na nezaobilaznu važnost modnog filma u posljednjih nekoliko godina na svjetskoj sceni, tim je sagradio vlastitu viziju unutar koje povezuje legendarni film noir s modom.

Atmosferičnost najnovije kampanje koju potpisuje hvaljena fotografkinja Mare Milin u prvi plan lansira pitanje važnosti vječne klasike koja uvijek iznova uspješno opstaje te postavlja snažne estetske kriterije. Filmska tematika tako će kreativno i produkcijski obilježiti ovosezonski modni događaj, koji koristeći ovu simboliku dizajnerima predlaže istraživanje novih medija putem kojih se mogu izraziti. Konceptualni modni film izuzetno je važna pojava u modi koja sve više intrigira slavne fotografe te dizajnere da na taj način predstave svoje ideje kroz sasvim novu prizmu.



"Odlučili smo se za film noir koji svojim pristupom, dozom mistike i uvijek aktualnim pitanjima uspijeva opstati kroz desetljeća i nameće se kao mjerilo filmske kvalitete. Moda i film imaju puno toga zajedničkog stoga smo ovaj naš modni trenutak odlučili ovjekovječiti u klasičnoj filmskoj kampanji. Koristeći klasiku, naša poruka leži u činjenici kako se u 21. stoljeću lako izraziti, ali teško je pronaći formu koja neće biti samo sezonski hit već će opstati i inspirirati u budućnosti", zaključio je osnivač i direktor koncepta Vinko Filipić.



Kao zaštitno lice izabrana je nagrađivana hrvatska glumica Judita Franković koja na jedinstven način simbolizira simbiozu mode i filma. U crno-bijeloj kampanji obilježenoj očekivanim noirovskim motivima glumica se otkriva kao muza Mare Milin čija unikatna fotografija već više od desetljeća oduševljava sve istinske zaljubljenike u modu.

"Noir kao filmski pravac odiše modom te sam uživala radeći vizuale koji objedinjuju modu, filmsko, fatalno i ženstveno. Judita Franković je heroina našeg noir filma, sa svojim neospornim talentom i licem koje neodoljivo podsjeća na dive 50-ih i 60-ih godina, svojom sitnom figurom i razumijevanjem žanra i mode. Dio kampanje snimljen je davno zaboravljenom metodom, na crno bijeli film srednjeg formata, s filmskom rasvjetom, da podcrtamo autentičnost te divne i neiscrpne teme koja je opet u modi", izjavila je Mare Milin.



Predstavljena kampanja uvod je za nadolazeće revije za sezonu jesen-zima 2012/2013. koje će se održati od 15. do 17. ožujka u Paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. Svoje kolekcije predstavit će dizajnerska imena: Ivica Klarić, Branka Donassy, eNVy room, Ana Maria Ricov, Martina Felja, Ivica Skoko, Ivana Popović, debitanti LINK by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš te mladi talentirani dizajneri platforme LIFT by Perwoll Aleksandar Žarevac, Matija Čop te projekt Clash of 9.

Aleksandra Dojčinović
će uz samostalnu kolekciju prikazati i posebnu kolekciju za Dove. U sklopu revolucionarnog projekta Industrija vidjet ćemo kolekcije: HERA by Robert Sever, Additive Collection Arena add Galaš, Bambi by Zigman te AMDS by Alduk. Za make-up kampanje bila je zadužena poznata šminkerica Ana Rajić, dok hair style potpisuje Ivana Marušić iz salona She. Ubrzo slijedi i predstavljanje video kampanje, koju već tradicionalno potpisuje priznati redatelj Vanja Vascarac.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Dobar posao

Krojač, prema prethodno kreiranom modelu, izrađuje odjeću i druge proizvode od tekstila, pletiva ili vlaknastih materijala.

Fashion report

Yvonne vas vodi u boutique Ivane Jurić gdje je odabrala nekoliko prekrasnih haljina, a mi smo ostali bez daha gledajući kreacije mlade dizajnerice.

Zanimljivosti

66% Hrvata izjavilo je da ovu godinu planiraju potrošiti istu pa i veću svotu novca na modu, u usporedbi s 2021. godinom.

Darivanje

Klompe su zadržale svoj prvobitni izgled, a danas se koriste u brojnim medicinskim ustanovama jednako kao i u kućnoj upotrebi.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.