Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dizajn

Gadgete, molim!

Početna zafrkancija s "igračkama" za dvojicu prijatelja je prerasla u posao.

Svaki treći Hrvat ne zna što su to gadgeti. Ok, priznajemo.

Riječ gadget je vrlo teško prevesti na hrvatski i puno ju je lakše opisati, nego sažeti u jednoj riječi. Evo našeg prijedloga definicije gadgeta: Gadgeti su stvari i proizvodi koji se nikako ne mogu smatrati prijeko potrebnima, ali s druge strane bude dovoljnu količinu simpatija među ljudima da ih kupe.

Jednako ih vole i muškarci i žene, a po nekim istraživanjima čak 25 posto onih koji znaju o čemu je riječ, gadgete kupuju između tri i pet puta godišnje.

Zafrkancija prerasla u posao

U Hrvatskoj tržište gadgeta do prije deset godina nije ni postojalo. Oni koji su ih kupovali, nabavljali su ih putem Interneta, jer kod nas nije bilo dućana s takvim sitnicama. Prijatelji, Danijel i Domagoj, odlučili su probiti led i domaćem tržištu ponuditi takve proizvode.

– Sve je počelo kao zafrkancija koja je na kraju prerasla u posao. Ponuda je bila slaba i vlasnici su odlučili probati. Osim što se probio led s gadgetima, web shop je također bio među prvima u Hrvatskoj. S internet prodajom je bio najveći problem. I danas ljudi ne vole davati brojeve kreditnih kartica pa smo im omogućili tri načina plačanja, kaže Danijel Ivanić, manager u tvrtki „Hoću to“.

Uz web shop, koji je prije dvije godine dobio nagradu kao najbolja stranica tjedna u izboru NET:hr-a, prvi dućan je bio na Žitnjaku, nakon čega se preselio u City centar One. Konkurencija na domaćem tržištu je slaba, a glavni razlog su uvjeti tvrtki koji se bave prodajom gadgeta.

– Problem je što tvrtke izvana koje se bave prodajom ne zanimaju male narudžbe pa da se proba. Njih zanimaju samo velike naruđbe, za što je potrebno puno novca, pa nema mnogo ljudi koji su spremni na takav rizik, objašnjava Danijel.

Tvornica zabave

Dugoročan je cilj „Tvornica zabave“ u kojoj bi se našlo više tvrtki koje na tržištu nude zabavne sadržaje takvog tipa, a o profilu kupaca i rasponu cijena Danijel kaže:

– Makar ih kupuju ljudi svih zanimanja i starosti, većina su žene i muškarci između 25 i 35 godina, informatički obrazovani ljudi s izraženim interesom prema tehničkim proizvodima. Kupuju ih za sebe, ali većinom kao poklone. Raspon cijena je od 50 kuna do – samo nebo je granica. Zašto preko naše tvrtke za nekoliko godina ljudi ne bi rezervirali let u svemir po cijeni od nekoliko milijuna kuna?

Evo primjera kako može izrasti nešto dobro. Dok su Hrvati prije deset godina doslovno „poludjeli“ za otvaranjem voćarni i mini-marketa, ovi dečki su krenuli u potpuno drugom smjeru i postigli zapaženi uspjeh. Dolazi vrijeme darivanja pa evo nekoliko prijedloga.


LETEĆA BUDILICA

Budilica koja vam jednostavno ne daje izbor, nego ustati se iz kreveta i ugasiti je. Kada zazvoni, s nje poleti propeler koji se zaputi u vama nepoznatom smjeru. Jedini način da se ugasi jest ustati iz kreveta i krenuti u potragu za propelerom. Tek kada ga nađete i stavite na mjesto, budilica će stati i prekinuti alarm koji podsjeća na zvukove iz Star Treka. Proizvođač je mislio na sve. Kako je ne bi mogli prevariti i izvaditi baterije, „zaštićene“ su s nekoliko vijaka,  a sumnjamo da u blizini kreveta držite alat. Cijena je 255 kuna.

VODENI LIGHT SHOW


Možete ih zalijepiti za dno kade ili ih samo pustiti da plutaju okolo. Da opuštanje bude što bolje, spektar boja poput zelene, crvene ili žute pobrinut će se da vašem kupanju da mrvicu egzotike. Po cijeni od 145 kuna dobivaju se dvije svjetiljke sa baterijama, koje su dovoljne za 120 sati vodene rapsodije.

BULLSHIT GUMB

U društvu ili na poslu, sigurno imate barem nekog tko je sa svojim pričama pomalo naporan. Kada tim svojim dosadnim spikama nadoda i nekoliko laži, jednostavno ne možete vjerovati da je netko spreman ići toliko daleko u ljudskoj gluposti. Da sebi ušparate glasnice, dovoljno je pritisnuti gumb i bez otvaranja usta nekome dati do znanja što mislite o njegovim lovačkim pričama. Cijena mu je 125 kuna i ima pet razina upozorenja.

PAPUČE

Riješavaju glavnu prepreku maženja u krevetu, a to su hladne noge. Ovisno o broju, nude se u plavoj ili crvenoj boji, a osim svojim fluffy materijalom, osvajaju mirisom lavande koji šire prostorijama stana. Papuče se zagrijavaju u mikrovalnoj pećnici, a za nekoliko sati topline dovoljno je svega 90 sekundi. Cijena im je 195 kuna.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moj dom

Osim što znatno olakšavaju osjećaj umora, kvalitetne i udobne papuče bitno utječu na zdravlje stopala, ali i na cjelokupno blagostanje tijela - nastavite čitati...

Duh i tijelo

Korisni savjeti za spavalice.

Dizajn

Već je dobro poznato da nije svejedno kakav mobilni uređaj koristite, s čijim je potpisom, kakva futrolica čuva njegovu postojanost i koliko je ona...

Duh i tijelo

Ili bih barem prestala hodati gradom zabuljena u mobitel jer uvijek moram biti dostupna, a propuštam divne dane koji samo prolaze kraj mene, odnosno...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.