Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Ghetaldus vintage kolekcija

Redizajn 10 kultnih modela koji su obilježili prošla desetljeća.

S više od pedeset godina tradicije u izradi dioptrijskih i sunčanih naočala, hrvatska tvornica Ghetaldus, vodeći domaći proizvođač dioptrijskih i sunčanih naočala, ovih dana predstavlja reizdanje kultnih modela sunčanih naočala – Ghetaldus Vintage za sezonu 2013.

Originalni modeli sunčanih naočala iz 1960-ih do 1980-ih godina, pod kreativnim vodstvom modne dizajnerice Anamarije Brkić (A'Marie) i kreativnog genijalca Maura Massarotta (Sheriff&Cherry), dobili su osuvremenjeni izgled minimalnim, ali efektnim intervencijama.

Kolekcija sažima intrigantnu modnu interpretaciju kultnih Ghetaldusovih modela koji su obilježili prošla desetljeća. Sastoji se od 10 modela proizvedene od plastike i žice, u različitim bojama i veličinama. Plastični modeli izrađuju se posebnom tehnikom injekcioniranja, a nakon brojnih i pažljivih obrada, naočale se završno bojaju i lakiraju te se u njih ugrađuju bojane organske leće kojima se prethodno nanosi zaštitni UV sloj.



Metalni modeli sunčanih naočala izrađeni su od plemenitih materijala poznatih kao Alpaka i Monel, točnije od žice sačinjene od bakra, nikla, cinka, željeza i drugih elemenata u tragovima. Bojane i lakirane leće su kod metalnih modela također organske.

Svi modeli naočala ručno su izrađeni i ručno bojani u tvornici Ghetaldus nedaleko Zagreba. Naočale iz najnovije kolekcije karakterizira iznimno prihvatljiva cijena u rasponu od 400 do 440 kuna, ovisno o modelu.



U oživljavanju i kreiranju kolekcije uz iskusne stručnjake tvornice Ghetaldus sudjelovali su i modna dizajnerica Anamarija Brkić i kreativni genijalac Mauro Massarotto.

Osim samih naočala cijela Anamarijina i Massarottova kreativna filozofija kao i prezentacija kolekcije kroz kreativnu kampanju i internetske stranice, stvaraju novu dimenziju ovog domaćeg branda te pozicioniraju ovu kolekciju kao jedan važan događaj u uspješnom vremeplovu Ghetaldusove tradicije od 1948. godine na ovamo. Ovakvim redizajnom svojih kultnih modela brand svoje povijesno nasljeđe približava novim generacijama.



Anamarija Brkić jedna je od najpoznatijih hrvatskih modnih dizajnerica, već 10 godina prisutna na hrvatskoj modnoj sceni. Njezine elegantne kreacije iz modne linije A'Marie postale su statusni simbol modno osvještenih Hrvatica.



Svojim jedinstvenim modnim rukopisom, originalnim i unikatnim dizajnom u vrlo kratkom roku učvrstila je svoju poziciju na hrvatskoj modnoj sceni i postala svojevrsni predvodnik kada su u pitanju ženstvenost i elegancija.



A'marie brand odlikuje se vrhunskom modnom izradom, biranim i ekskluzivnim materijalima i besprijekornim ručnim radom. Svaku kolekciju branda prate i nezaobilazni modni dodaci od remenja, nakita, broševa i naočala. Upravo s tvrtkom Ghetaldus ostvarila je uspješnu suradnju i već četiri sezone kreira autorsku kolekciju naočala.



Mauro Massarotto je modni dizajner i kreativni direktor međunarodno poznat po uspješnoj suradnji i ostvarenim projektima s brojnim svjetskim modnim i sportskim brandovima, kao što su CUSTO, Ellesse Heritage i Reef, dok je u Hrvatskoj najpoznatiji po rebrandingu projekta Startas domaće tvornice Borovo.



2004. Massarotto je pokrenuo svoj studio i istoimeni kreativni brand Sheriff&Cherry, surađujući s brojnim brandovima i tvornicama, a bavi se i modnim savjetovanjem, umjetničkom direkcijom, dizajniranjem interijera.

Pod brandom kreira i producira kolekcije t-shirta, odjeće i modnih dodataka te istoimenu kolekciju sunčanih naočala koju već tri godine proizvodi tvornica Ghetaldus, a koja se prodaje u Europi, Australiji i Dalekom Istoku. 2009. za projekt Long Live Startas nagrađen je Velikom nagradom (Grand Prix) Hrvatskog Dizajnerskog Društva.



U sklopu ekskluzivne prezentacije kolekcije Ghetaldus Vintage na zagrebačkom Zrinjevcu otvoren je i privremeni Ghetaldus Pop Up Store u kojem su, u periodu od 19. do 28. travnja 2012., ekskluzivno izloženi i u ograničenoj količini na prodaju ponuđeni modeli iz najnovije kolekcije.
 Predstavljanje kolekcije prati i kreativna kampanja koju je snimio nagrađivani fotografski dvojac Decker+Kutić pod kreativnim vodstvom Maura Massarotta i Anamarije Brkić. Lica kampanje su Nikolina Rak (TaliaModel/Colors) i Mario Perčić (Midikenn).

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Zanimljivosti

Nošenje sunčanih naočala zimi služi kao štit od štetnog djelovanja sunca.

Trendovi

Razlog zašto su oksfordice toliko popularne među ljubiteljicama mode leži u njihovoj raznovrsnosti.

Fashion report

S količinom velikog izbora, od sportsko šik do ekološko osviještenih, razumijevanje novih kolekcija naočala nikad nije bilo uzbudljivije.

Fashion report

Answear.LAB limitiranom kolekcijom "No shame" poručuje da je svako žensko tijelo lijepo i zaslužuje poštovanje.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.