Agencija za nove medije Hi-tech, specijalizirana za mobilni i internetski marketing, osmislila je kreativnu kampanju „Groznica maturalne večeri“ za svoga klijenta Renimo, generalnog zastupnika Hugo Bossa za Hrvatsku.
Naime, tijekom mjesec dana maturanti su mogli sudjelovati u SMS kvizu i osvojiti kompletni Hugo Boss outfit te kao kralj i kraljica zabljesnuti na maturalnoj večeri.
Nagradna igra, koja je završila 25. svibnja, komunicirana je preko internetske društvene mreže Facebook, vrlo raširene među mladima, ali i preko plakata postavljenih u srednjim školama diljem Hrvatske. Kampanja je bila izrazito uspješna. U nagradnoj igri sudjelovalo je preko 500 maturanata, a sretni dobitnici su Lana Baričević iz Zagreba i Bojan Kružljak iz Koprivnice.
Izabrani kralj i kraljica jučer su nakon dodjele nagrada u trgovini Hugo Bossa u Petrinjskoj 2 odradili i prigodni „foto shooting“. A kako su se Lana i Bojan snašli u ulozi fotomodela, pogledajte u našoj fotogaleriji:
Naime, tijekom mjesec dana maturanti su mogli sudjelovati u SMS kvizu i osvojiti kompletni Hugo Boss outfit te kao kralj i kraljica zabljesnuti na maturalnoj večeri.
Nagradna igra, koja je završila 25. svibnja, komunicirana je preko internetske društvene mreže Facebook, vrlo raširene među mladima, ali i preko plakata postavljenih u srednjim školama diljem Hrvatske. Kampanja je bila izrazito uspješna. U nagradnoj igri sudjelovalo je preko 500 maturanata, a sretni dobitnici su Lana Baričević iz Zagreba i Bojan Kružljak iz Koprivnice.
Izabrani kralj i kraljica jučer su nakon dodjele nagrada u trgovini Hugo Bossa u Petrinjskoj 2 odradili i prigodni „foto shooting“. A kako su se Lana i Bojan snašli u ulozi fotomodela, pogledajte u našoj fotogaleriji:
You must be logged in to post a comment Login