Lansiranjem capsule kolekcije i knjige A Third Decade of Guess Images, Guess slavi 30. obljetnicu. Jedan od najpoznatijih Guessovih modela, supermodel Claudia Schiffer odabrana je za zaštitno lice kampanje 30 Sexy Years.
Capsule kolekcija sadrži i redizajniran čipkasti top – grudnjak koji je Claudia nosila u kampanji davne 1990. godine, hlače s cvjetovima i košulju sa svezanim čvorom koje je 1992. nosila Eva Herzigova, traperice Marilyn te majice s likovima poznatih seks bomba poput Anne Nicole Smith.

Prelijepa Njemica pojavila se još 1989. godine u svojoj prvoj kampanji za Guess, a fotografirala ju je Ellen Von Unwerth. Poznata fotografkinja sudjelovala je i u novoj kampanji za capsule kolekciju, a 41-godišnji supermodel, danas majka troje djece, pokazala je da još uvijek izgleda fantastično.

Knjiga obuhvaća fotografije iz kampanja svih 30 godina američkog branda, snimljenih od preko 200 fotografa uključujući Ellen Von Unwerth, Bryana Adamsa, Yu Tsai, Raphaela Mazzucca te mnoge nikad prije objavljene fotografije.
Capsule kolekcija sadrži i redizajniran čipkasti top – grudnjak koji je Claudia nosila u kampanji davne 1990. godine, hlače s cvjetovima i košulju sa svezanim čvorom koje je 1992. nosila Eva Herzigova, traperice Marilyn te majice s likovima poznatih seks bomba poput Anne Nicole Smith.
Prelijepa Njemica pojavila se još 1989. godine u svojoj prvoj kampanji za Guess, a fotografirala ju je Ellen Von Unwerth. Poznata fotografkinja sudjelovala je i u novoj kampanji za capsule kolekciju, a 41-godišnji supermodel, danas majka troje djece, pokazala je da još uvijek izgleda fantastično.
Knjiga obuhvaća fotografije iz kampanja svih 30 godina američkog branda, snimljenih od preko 200 fotografa uključujući Ellen Von Unwerth, Bryana Adamsa, Yu Tsai, Raphaela Mazzucca te mnoge nikad prije objavljene fotografije.
In this article:capsule, claudia schiffer, fotograf, guess, kampanja, knjiga, kolekcija, obljetnica, traperice

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login