Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

H&M Divided vraća u devedesete

Pop-up kolekcija podsjetnik je na modu od prije 20 godina.

Ove godine H&M Divided oživljava svoje ime iz 90-ih i svoj logotip: Impuls. Pop-up kolekcija nadahnuta devedesetima uključuje 13 prilagođenih i nabranih komada odjeće u nijansama crne, sive i metalik boje. Topovi s košaricama i detaljima korzeta ili majice racerback kroja daju osjećaj 90-ih zajedno s uskim haljinama s izrezima na ramenima.

Postoji i utjecaj grungea s velikim puloverima i dugačkim bluzama koji u kombinaciji sa slojevitom mrežastom maksi-košuljom čine tečan kontrast inače pripijenoj silueti. Kolekcija će biti raspoloživa u 130 odjela H&M Divided u svijetu i stići će u prodavaonice sredinom veljače.













Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Trendovi

Razlog zašto su oksfordice toliko popularne među ljubiteljicama mode leži u njihovoj raznovrsnosti.

Fashion report

Answear.LAB limitiranom kolekcijom "No shame" poručuje da je svako žensko tijelo lijepo i zaslužuje poštovanje.

Fashion report

Jedan od ključnih izazova s kojima se modna industrija suočava je potreba da bude usklađena s potrošačima i njihovim promjenjivim preferencijama.

Fashion report

Ah, ljetne haljine! Jednostavne, ali sofisticirane, lagane, ali impresivne, ženske haljine su pravi simbol ljeta i slobode koju ta sezona donosi.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.