Popularnost švedskog modnog brenda koji je svoj prvi dućan otvorio 1947. godine svakim danom raste. Moderne i kvalitetne krpice po pristupačnim cijenama su omiljene velikom broju modno osviještenih pojedinaca diljem svijeta i postale su zaštitni znak H&M-a.
Osim dobro znanih kolaboracija sa slavnim dizajnerima poput Versacea, Lagerfelda, Lanvina i Marnija, brend je 2007. pokrenuo urbanu i šik liniju COS – Collection Of Style. Tom linijom omogućeno je svima koji drže do vlastitog stila da u svakom trenu mogu obogatiti svoj ormar bezvremenskim komadima po doduše nešto višim cijenama.
Međutim, u modnim kuloarima sve se glasnije priča kako bi ova linija mogla biti samostalan brend pod vodstvom H&M grupe u okviru koje djeluju i Cheap Monday i Monki. Iako na cijelu ovu priču glasnogovornica H&M-a Charlotta Nemline tvrdi kako iako uvijek rade na nečem novom, da ipak trenutno nemaju noviteta o kojima bi se mogli očitovati.
Osim dobro znanih kolaboracija sa slavnim dizajnerima poput Versacea, Lagerfelda, Lanvina i Marnija, brend je 2007. pokrenuo urbanu i šik liniju COS – Collection Of Style. Tom linijom omogućeno je svima koji drže do vlastitog stila da u svakom trenu mogu obogatiti svoj ormar bezvremenskim komadima po doduše nešto višim cijenama.
Međutim, u modnim kuloarima sve se glasnije priča kako bi ova linija mogla biti samostalan brend pod vodstvom H&M grupe u okviru koje djeluju i Cheap Monday i Monki. Iako na cijelu ovu priču glasnogovornica H&M-a Charlotta Nemline tvrdi kako iako uvijek rade na nečem novom, da ipak trenutno nemaju noviteta o kojima bi se mogli očitovati.
In this article:collection of style, H&M, lagerfeld, lanvin, luksuzna linija, marni, versace
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login