Danas je i službeno potvrđeno da su sve glasnija šuškanja vezana za H&M u posljednje vrijeme bila istina, samo je ostalo nerazriješeno i u kojoj mjeri. Naime glavni izvršni direktor Karl-Johan Persson u javnost je plasirao vijest da za sljedeću godinu planiraju pokrenuti potpuno novi lanac dućana.
Također je napomenuo da će poput linije COS – Collection Of Style, biti riječ o brendu, tj. dućanima neovisnima o dosadašnjim brendovima koji djeluju u okviru H&M grupe. Ono o čemu je modni svijet uvelike razglabao bila je mogućnost pokretanja luksuzne linije , međutim ni danas nakon službene objave nije jasno da li je to i istina ili je ipak u pitanju cjenovno prihvatljiviji brend.
Jedino što je sa sigurnošću utvrđeno jest podatak da su se na takav potez odlučili iz razloga što je u posljednja 3 mjeseca poslovanja firme zabilježen rast prometa za 13%. Takvu vjernost kupaca su očigledno zaslužili zbog njihovog nastojanja da i u ova recesijska vremena zadrže jednak omjer kvalitete i povoljnih cijena.
Također je napomenuo da će poput linije COS – Collection Of Style, biti riječ o brendu, tj. dućanima neovisnima o dosadašnjim brendovima koji djeluju u okviru H&M grupe. Ono o čemu je modni svijet uvelike razglabao bila je mogućnost pokretanja luksuzne linije , međutim ni danas nakon službene objave nije jasno da li je to i istina ili je ipak u pitanju cjenovno prihvatljiviji brend.
Jedino što je sa sigurnošću utvrđeno jest podatak da su se na takav potez odlučili iz razloga što je u posljednja 3 mjeseca poslovanja firme zabilježen rast prometa za 13%. Takvu vjernost kupaca su očigledno zaslužili zbog njihovog nastojanja da i u ova recesijska vremena zadrže jednak omjer kvalitete i povoljnih cijena.
In this article:brend, collection of style, H&M, karl-johan persson, linija, luksuz
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login