Splitska dizajnerica Monika Sablić ove jeseni na pistu Cro A Porter nam donsi jedan novi i jedinstven pogled na modu rezerviranu za hladnije dane. Haljina je bila i ostala Monikina vječna inspiracija, a u ovoj modnoj priči ona je dobila novu dimenziju.
Pročišćene i mirnije linije naglašenijeg volumena novi su individualistički potpis koji dizajnerica predlaže za nadolazeću jesen/zimu. Čistoća dizajna prisutna je od kroja, do odabira boja i izbora materijala.


Upotrebom čipke, svile i organdija naglašena je ženstvenost, a seksipil suptilno prikriven. Monikina žena ove sezone izrazito je romantična i predstavnica novog modernog i mirnijeg stila. Pretežito svjetlije kreacije stvorene su za isticanje ženstvenosti na romantičan i pomalo umirujući način, dok haljine od čipke i baby doll kroja izmamit će uzdahe i svojom jednostavnošću uklopiti se u sve modne stilove.

Nije tajne da sve žene sanjare o vječnoj ljubavi koja će ih činiti sretnim do kraja života i svoju romantičnu stranu vole iskazati i načinom svog odijevanja, pa stoga ne čudi da će se sve romantične duše upravo na prvi pogled zaljubiti u Monikine haljine.

U ovoj kampanji sama dizajnerica zaigrala je glavu ulogu modela i na poseban način svoj dizajn približila svim ljubiteljima mode. Kao kulisa ove kampanje poslužio je prekrasan pomalo nostalgičan ambijent splitske Vila Dalmacije'.

Pročišćene i mirnije linije naglašenijeg volumena novi su individualistički potpis koji dizajnerica predlaže za nadolazeću jesen/zimu. Čistoća dizajna prisutna je od kroja, do odabira boja i izbora materijala.


Upotrebom čipke, svile i organdija naglašena je ženstvenost, a seksipil suptilno prikriven. Monikina žena ove sezone izrazito je romantična i predstavnica novog modernog i mirnijeg stila. Pretežito svjetlije kreacije stvorene su za isticanje ženstvenosti na romantičan i pomalo umirujući način, dok haljine od čipke i baby doll kroja izmamit će uzdahe i svojom jednostavnošću uklopiti se u sve modne stilove.

Nije tajne da sve žene sanjare o vječnoj ljubavi koja će ih činiti sretnim do kraja života i svoju romantičnu stranu vole iskazati i načinom svog odijevanja, pa stoga ne čudi da će se sve romantične duše upravo na prvi pogled zaljubiti u Monikine haljine.

U ovoj kampanji sama dizajnerica zaigrala je glavu ulogu modela i na poseban način svoj dizajn približila svim ljubiteljima mode. Kao kulisa ove kampanje poslužio je prekrasan pomalo nostalgičan ambijent splitske Vila Dalmacije'.

In this article:čipka, cro a porter, haljina, jesen, minika sablić, organdij, romance, svila
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login