Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Hrana za jači imunitet

Namirnice su zaštitnik tijela, a ne neprijatelj.

Iako se kaže da vam za zdravlje treba samo jedna jabuka dnevno, možda je bolje prigristi nešto više. Ipak ovo je okrutan svijet te vam treba hrana za jači imunitet.

Devet je ukusnih namirnica od kojih vam neće narasti mišiću kao Popaju ali ćete se osjećati jače te vam se bolest neće tako lako prišuljati. Jutro veselo počnite uz jogurt koji je rani pazitelj vaše tijela. On je probiotik sa zdravim bakterijama koje drže probavni sustav čistim od mikroba koji izazivaju bolesti.To su još zob i ječam koje možete ukomponirati u različite ukusne recepte.

Riba, meso i gljive

Istraživanja su pokazala kako organizam slabi već pri već pri 25-postotnom smanjenju unosa proteina. Tako za ručak jedite kokošju juhu, a za glavno jelo izaberite ribu ili govedinu. Riba je bogata esencijalnim Omega 3 kiselinama koje sprečavaju pojavljivanje upala te raznih autoimunih bolesti. Uz ribu i meso jedite slatki krumpir ili gljive koje također jačaju imunitet.

Zadnji, ali ne i najslabiji zaštitnik je češnjak. Premda ga mnogi izbjegavaju zbog specifičnog mirisa, nemojte zaboraviti da je on odličan u borbi protiv infekcija i bakterija te je prirodni antibiotik.

Uvrstite ove namirnice u prehranu, pijte nekoliko čaša vode, više spavajte i nema straha od bolesti!

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Savjeti i preporuke

Farm To Face Sheet Coconut Oil maska za lice s dvostrukim načinom upotrebe instant je rješenje za suhu, umornu, i dehidriranu kožu lica.

Trendovi

Kokosovo ulje ima protuupalno djelovanje, hrani kožu, čini ju mekšom i elastičnijom, sprečava stvaranje bora i staračkih pjega.

Duh i tijelo

Jeste li jedna od onih osoba kojima je svaka riba ista ili ipak znate razliku?

Istaknuto

Jeste li vi od onih koji imaju dvojbu oko toga trebaju li koristiti krumpir ili se prebaciti na batat, odnosno slatki krumpir?

Advertisement