Omiljen način rješavanja nereda u kući modernih i poslovnih žena u Engleskoj je decluttering. Doslovce znači raščišćavanje, a to je nova usluga koja se odnedavno nudi i u Hrvatskoj.
– Ideju za otvaranje ovakve firme dobila sam čitajući talijanski časopis u kojem sam naišla na pojam decluttering pa sam krenula malo istraživati. Zatim se na našoj televiziji počela prikazivati emisija Odred za čistoću što je dodatno privuklo moju pažnju. Pomislila sam – ako mogu Kim i Aggie, mogu i ja,- kaže Marina Boroša, direktorica Uredne kuće, prvog decluttering poduzeća u Hrvatskoj.
Decluttering je nastao u Engleskoj odakle se brzo širi, isprva na SAD i Kanadu, a odnedavno i na neke europske zemlje kao što je Italija.
Nastao je iz potrebe da ljudi uvedu red u svoj život, oslobode svoj radni i životni prostor od suvišnih i nepotrebnih stvari, kako bi stvorili više vremena i prostor da se bave onim što im je drago, vrijedno i zanimljivo.
Nered u mislima rezultira i nered u kući
Nered u nama, u našim mislima, postupcima i odnosima u interakciji je s neredom oko nas, u prostorima u kojima boravimo, međusobno se prožimaju, uvjetuju i povećavaju. U pravilu, što je veći nered koji nas okružuje bit će nam teže racionalno razmišljati, raditi sustavno i postizati dobre rezultate te razvijati kvalitetne međusobne odnose.
– Temeljni princip declutteringa je preurediti prenatrpani prostor, izbaciti suvišne stvari i naći idejna rješenja kako prostor učiniti ugodnijim za život,- ističe naša sugovornica.
Iako je sjedište tvrtke u Koprivnici, područje pružanja usluge je cijela Hrvatska. Ciljana klijentela su imućnije žene s izgrađenom karijerom, ali nedostatkom vremena za bavljenje kućanskim poslovima ili jednostavno žene koje se ne žele s time baviti.
– Nema prostora u koji ne ulazimo, jedino ako nas pozovu u atomsko sklonište, tada bi morali razmisliti,- našalila se Boroša.
Ako nemate vremena ili vam se ne da čistiti – pozovite decluttera
Razlozi za unajmljivanje decluttera su brojni – nemate vremena za čišćenje ili vam se jednostavno niste raspoloženi, prodajete stan ili kuću i želite da blista, pokrećete novi posao i treba vam radnog prostora, udajete se, priređujete tulum…
Sve se radi na principu dogovora između decluttera i klijenta, a prije akcije pospremanja, declutter dolazi u dom kako bi se upoznao s prostorom i željama klijenata.
Cijene usluga su od 80 do 150 kuna po satu, ovisno o razini zapuštenosti prostora te vrsti i opsegu dogovorenih radova.
– Ideju za otvaranje ovakve firme dobila sam čitajući talijanski časopis u kojem sam naišla na pojam decluttering pa sam krenula malo istraživati. Zatim se na našoj televiziji počela prikazivati emisija Odred za čistoću što je dodatno privuklo moju pažnju. Pomislila sam – ako mogu Kim i Aggie, mogu i ja,- kaže Marina Boroša, direktorica Uredne kuće, prvog decluttering poduzeća u Hrvatskoj.
Decluttering je nastao u Engleskoj odakle se brzo širi, isprva na SAD i Kanadu, a odnedavno i na neke europske zemlje kao što je Italija.
Nastao je iz potrebe da ljudi uvedu red u svoj život, oslobode svoj radni i životni prostor od suvišnih i nepotrebnih stvari, kako bi stvorili više vremena i prostor da se bave onim što im je drago, vrijedno i zanimljivo.
Nered u mislima rezultira i nered u kući
Nered u nama, u našim mislima, postupcima i odnosima u interakciji je s neredom oko nas, u prostorima u kojima boravimo, međusobno se prožimaju, uvjetuju i povećavaju. U pravilu, što je veći nered koji nas okružuje bit će nam teže racionalno razmišljati, raditi sustavno i postizati dobre rezultate te razvijati kvalitetne međusobne odnose.
– Temeljni princip declutteringa je preurediti prenatrpani prostor, izbaciti suvišne stvari i naći idejna rješenja kako prostor učiniti ugodnijim za život,- ističe naša sugovornica.
Iako je sjedište tvrtke u Koprivnici, područje pružanja usluge je cijela Hrvatska. Ciljana klijentela su imućnije žene s izgrađenom karijerom, ali nedostatkom vremena za bavljenje kućanskim poslovima ili jednostavno žene koje se ne žele s time baviti.
– Nema prostora u koji ne ulazimo, jedino ako nas pozovu u atomsko sklonište, tada bi morali razmisliti,- našalila se Boroša.
Ako nemate vremena ili vam se ne da čistiti – pozovite decluttera
Razlozi za unajmljivanje decluttera su brojni – nemate vremena za čišćenje ili vam se jednostavno niste raspoloženi, prodajete stan ili kuću i želite da blista, pokrećete novi posao i treba vam radnog prostora, udajete se, priređujete tulum…
Sve se radi na principu dogovora između decluttera i klijenta, a prije akcije pospremanja, declutter dolazi u dom kako bi se upoznao s prostorom i željama klijenata.
Cijene usluga su od 80 do 150 kuna po satu, ovisno o razini zapuštenosti prostora te vrsti i opsegu dogovorenih radova.
You must be logged in to post a comment Login