Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Hrvatski outleti zjape prazni

Trgovci su zadržali cijene kao i u dućanima ili ih tek neznatno snizili.

– Nema većeg uzbuđenja nego kad vas preplavi osjećaj da ste kupili super stvar za malo novaca. Volim lijepe stvari i kad ulovim nešto super povoljno na sniženju, nitko sretniji od mene, otkrila je za She.hr pravnica iz Zagreba Ana P. (25).

Ravno u outlet

Ana je samo jedna od mnogobrojnih Hrvatica koja obilazi sniženja u potrazi za odjećom koja bi joj po redovnoj cijeni inače bila preskupa.

Međutim, ona više ne mora čekati sniženja da bi si priuštila toliko željeni kaput, već se može uputiti ravno u outlet, jer bi ju tamo trebale čekati stvari po mnogo povoljnijim cijenama, sniženima i do 70 posto.

Razočarani kupci

No, Ana će ostati jako razočarana. Otkrit će da je velik broj brandova zadržao jednake cijene kao i u dućanima ili ih je tek neznatno snizio. Stoga najvjerojatnije neće ništa kupiti.

Koncept outleta u svijetu je poznat više od 20 godina. Oni su spas i za kupce i za brandove. Brandovi poput Benettona, Diesela, Nikea,Tommy Hilfigera i drugih imaju svoje outlete. Na taj način se rješavaju zaliha neprodane robe, a kupci pak dolaze u mogućnost kupiti ju po nevjerojatno niskim cijenama. Naravno, na obostrano zadovoljstvo.

Trgovci kreiraju pravila

U Hrvatskoj, nažalost, još nije donesen pravilnik o poslovanju outleta, što je i više nego dovoljno da trgovci sami kreiraju svoja pravila. Kao da su odlučili zaboraviti na činjenicu da u outletu većinom prodaju staru, neprodana roba koju je potrebno sniziti – radi bolje prodaje.

Raspon sniženja bi se trebao kretati od 30 posto do 70 posto ali ova posljednja brojka je rijetkost, česta znanstvena fantastika.

Preko granice po odjeću


Da je preko granice situacija mnogo bolja, svjedoči i talijanski outlet Palmanova, koji nudi veliki raspon različitih brandova, između ostalih i dućane, kao što su „factory store“ koji prodaju odjeću po tvorničkim cijenama.

Parndorf outlet u blizini Beča je jedan od boljih outleta u ovom dijelu Europe, a i redovna šoping – postaja mnogih Hrvata.  Bečki outlet u svojoj ponudi ima ekskluzivne brandove koje je također moguće dobiti po nabavnoj cijeni.

U šoping meki, New Yorku, primjerice, veliki je broj outleta izvan grada i nije iznenađujuće da potrošite svega 100 dolara, a kupite brdo dobrih, kvalitetnih stvari. Ako ste slučajno preko bare, svakako se isplatiti istražiti gdje je najpovoljnije kupovati, jer mogućnosti su neograničene.

Konkurencija sve veća

Izgleda da budućnost naših outleta čeka na neka bolja vremena, a i činjenica je da je Hrvatima ovakav koncept trgovine još uvijek relativno nepoznat. No, vremena je malo, a konkurencije je sve više.

Ako će htjeti zadržati svoje kupce, trgovci će morati naučiti da nije poanta u držanju visokih cijena, nego u prodanoj količini. Nitko od toga nema koristi, kupci su nezadovoljni, a outleti zjape prazni.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moj dom

Sigurno u ormaru čuvate neku od najdražih haljina koju tako dugo imate, a jedna je od rijetkih koja vam još nije dosadila.

Seks

Pet načina kako do više užitka!

Fashion report

U Baby Center stigla je nova kolekcija dječje odjeće i obuće razigranog dizajna, kvalitetnih materijala i vrhunske izrade, a zadovoljit će čak i na...

Zanimljivosti

Poslovni bonton, odnosno bonton u poslovnim odnosima, može se definirati kao skup opće prihvaćenih pravila ponašanja koja se temelje na društvenim normama i važan...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.