Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Predstavljamo

Idealan proljetni spoj kozmetičke i modne industrije

Zagrebački Bliss Institut, jedini Decléor i Carita institut u Hrvatskoj i regiji, u proljeće je zakoračio novom kreativnom suradnjom s poznatim hrvatskim dizajnerom Robertom Severom, a kojom se predstavljaju brojni noviteti iz kozmetičke industrije.

Zagrebački Bliss Institut, jedini Decléor i Carita institut u Hrvatskoj i regiji, u proljeće je zakoračio novom kreativnom suradnjom s poznatim hrvatskim dizajnerom Robertom Severom, a kojom se predstavljaju brojni noviteti iz kozmetičke industrije. Riječ je o novitetima renomiranih Carita i Decléor kozmetičkih brendova, koje je, zajedno sa svojim ambasadorima Ksenijom Pajić, Marijom Škaričić, Ivom Mihalić, Anom Maras, Olgom Pakalović i Duškom Modrinićem, predstavila Jasminka Herceg, vlasnica Bliss instituta.

Dodavši notu glamuroznosti, jedinstveni doprinos dali su i poznati vizažist Saša Joković te spretne ruke tima frizerskog salona Kuća četki, a koji su se zajedno pobrinuli za besprijekoran izgled svih sudionika kreativne kampanje. Zajedničkim predstavljanjem vrhunskih Carita i Decléor proizvoda do izražaja dolaze pozitivan duh i energija kojom odišu Jasminka Herceg i Robert Sever, stilist ove beauty kampanje, te  ambasadori Bliss instituta. Ono što je zajedničko dizajneru Robertu Severu i stručnjakinji za njegu lica i tijela Jasminki Herceg, svakako je kontinuirano istraživanje potreba suvremenih žena te želja da se na te potrebe odgovori i ženama pomogne da zablistaju u svom punom sjaju, koju su savršeno utjelovili neki od najpoznatijih hrvatskih glumaca na impresivnim fotografijama.

Kreativna suradnja s etabliranim hrvatskim dizajnerom Robertom Severom nastala je kao rezultat dugogodišnjeg gesla kojim se Bliss institut vodi, a to je „najbolji s najboljima“. Stilski potpis Roberta Severa savršeno se sljubio s vrhunskim proizvodima prestižnih francuskih brendova Carita i Decléor, stvorivši tako jednu zaokruženu beauty i modnu proljetnu cjelinu. San je svake žene da izgleda besprijekorno u svakodnevnim situacijama, a nastojanje da im se ispuni želja za njegovanim duhom i tijelom, kao i osmijeh i sreća na njihovim licima naš je glavni pokretač i motivacija u radu“, izjavila je Jasminka Herceg, vlasnica Bliss instituta i prva Carita i Decléor brand ambasadorica u Hrvatskoj.

Zahvaljujući bogatom iskustvu, izuzetnim kozmetičkim tretmanima i vrhunsko profesionalnoj kozmetici dostupnoj od ove godine u zagrebačkom Bliss institutu, zlatne ruke Bliss tima još uspješnije tretiraju sve neravnoteže i problematiku kože Lisse supreme, Lift Firming i Trio of gold anti-aging tretmanima za lice, a čiji širok spektar djelovanja tretmana podrazumijeva prevenciju nastajanja bora, korekciju već postojećih nepravilnosti stimulacijom proizvodnje hijaluronske kiseline te učvršćivanje i hidrataciju kože. Tako Jasminka Herceg u sklopu kampanje predstavlja Lisse supreme , dok glumica Marija Škaričić i na fotografijama preporučuje Lift firming poznatiji kao nekirurški lifting tretman za lice glasovitog Carita brenda, a Ksenija Pajić luksuzni global anti-aging tretman Trio of gold.

Kod noviteta za njegu tijela svakako se ističu inovativni Carita „L.E.D. Slimming and Firming“ tretmani s inovativnim serumima te Cinetic L.E.D. lampom i Metalic Gloves aplikacijom koja pokazuje izvanredne rezultate u redukciji masnih stanica i učvršćivanju kritičnih zona na našem tijelu. Dobra je vijest da je tretman potpuno bezbolan, a rezultati odmah vidljivi i dugotrajni. Svoje oduševljenje tretmanom nije sakrila ni poznata glumica Ksenija Pajić, koja sama za sebe kaže da je pobornik prirodne ljepote.

Inače, Carita brend u svijetu glamura predstavlja pojam za profinjenost i sofisticiranost kako u suptilnim teksturama svojih proizvoda tako i u jedinstvenom konceptu rada, a njegova posebnost leži prije svega u različitosti i originalnosti vlastitog koncepta ljepote. O posebnosti ovog visoko selektivnog Carita brenda govori i njegova duga tradicija koja seže još u četrdesete godine prošlog stoljeća, a od njegova osnutka do danas postao je jednim od pet vodećih svjetskih kozmetičkih brendova u anti-aging njezi kože, s čime se slažu i njezine Bliss ambasadorice Jasminka Herceg, Marija Škaričić i Ksenija Pajić.

Također, zahvaljujući vodećoj hrvatskoj stručnjakinji na području kozmetike Jasminki Herceg, u samom srcu Zagreba u Bliss institutu moguće je pronaći i vrhunske Decléor proizvode koji više nisu rezervirani samo za najprestižnije svjetske centre ljepote poput Pariza, Rima, Londona i New Yorka, a u blagodatima upravo ovih proizvoda i tretmana svakodnevno uživaju i Iva Mihalić, Ana Maras, Olga Pakalović i Duško Modrinić koji ih predstavljaju u novoj proljetnoj Bliss kampanji.

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.